fastescobanner

پمپ آب قیمت پمپ آب خانگی راهنمای خرید انواع پمپ کوچک و بی صدا آی ناین

کاربرد این نوع پمپ هم برای سیالات رقیق مثل انواع روغن و هم برای سیالات غلیظ مثل شکلات، چسب و حتی آسفالت است. انواع صابون‌ها، رزین‌ها، روانکارها، مواد غذایی مختلف مثل شکلات و کره بادام‌زمینی و انواع رنگ‌ها با استفاده از این پمپ قابل‌جابه‌جایی است. یکی از مهم­ترین نکات در خرید بهترین پمپ آب برای آپارتمان و خرید اینترنتی پمپ آب توجه به ویژگی ­های سیالی است، که پمپ قرار است آن را پمپاژ کند‌.

پمپ آب
پمپ آب

بعد از آشنایی با اصطلاحات و ویزگی‌های بهترین پمپ آب خانگی، حالا می‌توانیم بر اساس واحدها و تعداد طبقات ساختمان، دستگاه مناسبی انتخاب کنیم. پمپ پنتاکس یکی از پر کاربردترین و بهترین پمپ آب خانگی می باشد که برای افزایش فشار آب در ساختمان و آپارتمان های مسکونی انتخاب مناسبی می باشد. گروه بازرگانی صنعت کار انواع این محصول را در دو نوع ساخت کشورمون ایران تحت لیسانس و ساخت ایتالیا موجود و به شما عزیزان ارایه می نماید. معمولا برای ساختمان های یک طبقه یا ویلایی از پمپ آب خانگی نیم اسب یا یک اسب بخار استفاده می شود.

پمپ آب CB310/01 پنتاکس

اگر نیاز به افزایش فشار آب در سیستمی متغیر دارید و یا نیاز به کنترل دقیق بر فشار دارید، بوستر آب بهترین گزینه خواهد بود. اما در کاربردهای عمومی و انتقال آب به مکان‌های دیگر، پمپ آب یا پمپ ساختمانی ممکن است مناسب‌تر باشد.

پمپ آب سانتریفیوژ برای مواردی نظیر پم سیرکولاترور و سیستم آب‌رسانی دائم‌کار استفاده می‌شود، این پمپ در دسته پمپ آب داینامیکی قرار دارد و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که جواب سوالات خود را از مطالب بالا در زمینه ی خرید پمپ مناسب با توجه به نیاز و محل مورد استفاده ی خود دریافت نکرده اید یا به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل فرمایید.

پمپ آب بشقابی الکتروژن مدل CM100

به همین دلیل خرید پمپ آب خانگی بخصوص در مناطق شهری تبدیل به امری متداول شده و انواع این تجهیزات آب رسانی مشکلات آبرسانی به طبقات ساختمان را رفع کرده و آسایش افراد را فراهم می کند. بدیهی است که هرچه تعداد طبقات بیشتر باشد مقدار آب مصرفی و تعداد شیرهای آب بیشتر است. پمپ‌های ساخته شده از مواد با کیفیت و مقاوم معمولاً قیمت بالاتری دارند. علاوه بر آن پمپ‌های دارای امکانات هوشمندی، تنظیمات مختلف و ویژگی‌های اضافی ممکن است قیمت بیشتری داشته‌باشند، مانند قیمت پمپ آب خانگی با مخزن که نسبت به پمپ ساده متفاوت است.

پمپ آب

پمپ آب خانگی مناسب شما از بین انواع مختلف آن، باتوجه‌به تعداد شیرها، طبقه و متراژ منزلتان، انتخاب می‌شود تا با ویژگی‌های خود بتواند به افزایش سرعت فشار آب به‌خصوص در واحدهای طبقات بالاتر کمک کند. به‌عنوان‌مثال مقدار فشار و قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه با سرعت و قیمت پمپ آب برای طبقات بیشتر متفاوت است. پمپ خانگی بشقابی دارای یک یا دو پروانه از نوع بسته هستند و الکتروموتور آنها تکفاز یا سه فاز می باشد. این سری از تجهیزات برای پمپاژ سیالات با ویسکوزیته پایین تولید شده و به همین دلیل از آن ها برای انتقال آب تمیز، مایعات غیر خورنده و بدون ذرات ریز جامد استفاده می شود.

پمپ آب بشقابی 2 اسب 2 پروانه کاما KAMA مدل 2CP25/160H

این نوع پمپ آب، نیز در مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، همچنین قدرت مکش آب کمتری در مقایسه با نوع جتی دارد، بنابراین برای مصارف خانگی مناسب‌تر است. پس با خرید پمپ آب خانگی بی صدا بشقابی یکی از انواع پرکاربرد و محبوب پمپ آب­ های خانگی که می­توانید با خیال راحت از آن برای رفع مشکلات فشار آب منزل استفاده کنید. البته پمپ‌های خانگی به دلیل کم‌فشار و کم قدرت بودن، نسبت به نمونه‌های مشابه صدای کمتری از خود تولید می‌کنند. شما با رفتن به سایت سولار مکانیکال می‌توانید از انواع پمپ آب خانگی آگاه شوید و بهترین آن را انتخاب کنید.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.