آب پاکی حماس روی دست اسرائیل

آیسان اسلامی

اینستاگرام آیسان اسلامی با نام کاربری aisan_eslami در چند ماه گذشته شروع به فعالیت کرد و او هم امنون صد ها هزار نفر دنبال کننده در پیج خود دارد. او هر روزه تعداد زیادی استوری در رابطه با زندگی روزمره خود با هوادارانش به اشتارک می گذارد. تشویق به ورزش، عدم مصرف دخانیات و محتوای طنز از جمله مواردی است که آیسان اسلامی به آن ها می پردازد.

علاوه بر این، او در مورد داستان کودکی خود و وضع زندگی شان می گوید که در سن 15 سالگی به دلیل وضع مالی خوبی که داشتند، پاترول داشت. در صورتی که در آن زمان معلمان او با پیکان به مدرسه می آمدند. آیسان اسلامی می گوید با این که زندگی و وضع مالی خوبی داشته، اما به دلیل این که بدون مهر و محبت مادرش زندگی کرده، از زندگی خودش راضی نبوده است. وضع مالی Aisan Eslami و خانواده او متوسط بود و به دلیل ارث و مال و منال زیادی که از پدر بزرگش یعنی نصرت اسلامی به پدر آیسان رسیده بود، وضع مالی نسبتا خوبی داشتند.

آیسان اسلامی در قطعه جدید حسین تهی خواننده نییز همکاری کرده است. همچنین اعلام کرده است که افرادی که قصد دارند بیش از 50 هزار دلار سرمایه‌ گذاری در این هولدینگ انجام دهند، خودش شخصا دعوتنامه رسمی برای اقامت در آمریکا ارسال خواهد کرد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت چلندر هوم chalandarhome.website شرایط سرمایه گذاری در این هولدینگ را بررسی کنید. آیسان اسلامی هیچوقت به صورت مستقیم در رابطه با کسب و کار هایش صحبت نکرده و از گفتن شغلش خودداری می کند. به احتمال زیاد دوست دارد که در محیط کاری خود از حواشی به دور باشد.

در ادامه برخی از مهم ترین سلبریتی هایی که رابطه آن ها با ایسان مورد توجه قرار گرفته است را برای شما آماده کرده ایم. با این وجود این موزیک به سرعت مورد استقبال افراد مختلف و حتی افرادی که از طرفداران آیسان اسلامی نبودند، هم قرار گرفت. یکی از ویژگی های جالب پست های اینستاگرام او تعداد بازدیدهای زیاد و در حد 1 میلیون بازدید است. او تصاویر زیادی از ماشین های خود، مهمانی های مختلف، و عکس ها و فیلم های بدنسازی خود منتشر می کند.

افراد زیادی با این موزیک دابسمش ساختند و باعث شدند که بیشتر شنیده شود. علاوه بر این ها برخی از هنرمندان مازندرانی موزیک هایی با نام پسر شاه برای آیسان اسلامی منتشر کرده اند. اگر به صحبت های آیسان توجه داشته باشید همیشه شاهد لحجه شیرین وی خواهید بود. به گفته آیسان او از کودکی تا حدود 20 سالگی خود را در چلندر گذرانده است. طبق گفته های این بلاگر، زمانی هم که در ایران و ترکیه ساکن بوده در زمینه خرید و فروش خانه فعالیت داشته است.

قدیر پدر آیسان اسلامی هم چنان در زادگاه خود روستای چلندر ساکن می باشد. آیسان در این خصوص می گوید که پدر من به این روستا وابسته می باشد و نمی تواند دور از آن جا باشد. طبق صحبت های ین بلاگر پدرش تصمیم به مهاجرت ندارد و تنها گاهی برای سفر به دیدن او می رود. آیسان مدعی می باشد که بارها از او خواسته که به آمریکا مهاجرت کند اما پدرش همیشه مخالف این موضوع بوده است. او اظهار کرده حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه‌ گذاری در این طرح، 10 هزار دلار است.

آیسان مدعی می باشد که سختی زیادی کشیده تا اکنون چنین زندگی و موقعیتی را به دست آورده است. یکی از تحولات مهم در زندگی آیسان اسلامی ترک مصرف مواد مخدر بوده است. او می گوید بیش از 10 سال ماری جووانا مصرف کرده و حالا به این نتیجه رسیده است که زندگی سالم و پاک ارزشمندترین دارایی یک انسان است و از این تصمیمش بسیار خوشحال است! او همچنین به مصرف انواع قرص ها مثل ترامادول و الکل نیز اعتیاد داشته و ترک کرده است. آیسان اسلامی از چهره‌های معروف در بین بلاگر‌ها به تازگی شهرت بیشتری پیدا کرده و مخاطبان صفحات اجتماعی او زیاد شده است. او این روز‌ها به خوانندگی نیز مشغول است و تحت مدیریت رادیو جوان خوانندگی می‌کند.

اکنون اما حدود دو سال می باشد که گل را ترک کرده است و سعی دارد که زندگی سالم تری داشته باشد. وی تنها برخی اوقات برای تفریح مشروبات الکلی استفاده می کند و به جز آن حتی لب به سیگار هم نمی زند. آیسان اسلامی: یک اینفلوئنسر فعال در حوزه تناسب اندام آیسان همیشه به ایرانی بودن خود و این که در روستا به دنیا آمد است افتخار می کند. وی می گوید زندگی در روستا و سختی هایی که در این مسیر بود باعث شد اکنون چنین زندگی و موقعیتی داشته باشم. این بلاگر گاهی عکس هایی را از مناظر زیبای زادگاه خود منتشر می کند تا طرفدارانش بیشتر با روستای چلندر آشنا بشوند. هم چنین درمورد رابطه او با مادرش نقدها و حواشی هایی وجود دارد.

علی رغم آن که آیسان از یک محیط عاطفی و گرم خانوادگی به دور بود اما او به دلیل ارث و میراثی که به آن ها رسیده بود وضعیت مالی بسیار خوبی داشتند. آیسان در این رابطه می گوید که در مدرسه ای که درس می خواندم دانش آموزان با سن و سال مختلف و حتی با سن بالا هم مشغول درس خواندن بودند. در واقع رفتارهای ضد و نقیض این سلبریتی باعث جذب بیشتر افراد به او شده است.

شغل آیسان اسلامی

آیسان خود را پسر شاه معرفی می کند و در واقع این موضوع نوعی شوخی از طرف وی می باشد. با این حال برخی افراد باور کرده بودند که آیسان نوه شاه می باشد و نقدهایی نیز به او کردند. آیسان نیز با انتشار عکسی از پدر خود گفت، من پسر قدیر هستم و او برای من شاه می باشد. تمام حرف های من در رابطه با لقبی که به خود داده ام شوخی است و من حس پسر شاه بودن را دارم. آیسان اسلامی یک بلاگر اینستاگرامی ساکن آمریکا است که اخیراً شهرت یافته است.

  • حسین تهی و آیسان با یک دیگر علاوه بر دوستی و صمیمت زیادی که دارند، همکاری مشترک در منتشر کردن یک موزیک نیز داشته اند.
  • در صورتی که چنین ادعا و صحبتی به هیچ وجه صحت ندارد و صرفا یک تکیه کلام ساده است.
  • یکی از تحولات مهم در زندگی آیسان اسلامی ترک مصرف مواد مخدر بوده است.

او در سن 10 سالگی هروئین جابجا کرده و می گوید با چشمم 125 کیلوگرم تریاک را در یکجا داده ام! او می گوید در خانه پدربزرگش به همراه زنعمو و عمویش زندگی می کردند و پدرش همراه با دوستانش در خانه تریاک می کشیدند. در کمال تعجب در سن 15 سالگی وفتی سوم راهنمایی می خوانده ماشین پاترول داشته در حالی که معلمش با پیکان به مدرسه می آمده! وضعیت مالی خانواده آنان به واسطه ارث و میراثی که از پدربزرگش به پدرش رسیده بود بسیار خوب بود. آنچه که آیسان در مورد کودکی اش می گوید، بسیار تلخ و غم انگیز است. طبق گفته آیسان پدرش اعتیاد شدید به تریاک داشت و او در خانه پدربزرگ خود و به همراه عمو و زن عمویش زندگی می کرد.

چندی پیش طرفداران آیسان اسلامی با یک خبر شوکه کننده مواجه شدند. صفحه انستاگرام او از دسترس خارج شده بود و به تعبیر دیگر صفحه او بسته شده بود. با این که در ابتدا بسیاری از افراد این موضوع را باور نکردند اما با گذشت مدت زمان کوتاهی مشخص شد که بسته شدن پیج Aisan Eslami واقعیت داشت. هر چند امروزه این مشکل بر طرف شده است و او در پیج انستاگرام خود فعالیت می کند. عرفان نیز یکی از رپرهای پر طرفدار و قدیمی ایرانی است که سابقه فعالیت طولانی در زمینه خوانندگی دارد. عرفان و آیسان اسلامی نیز رابطه دوستی خوبی با یک دیگر دارند.

زمان مرگ مادر آیسان اسلامی تاریخ سی ام مرداد ماه امسال بود. او از مخاطبان خود در اینستاگرام خواسته بود تا به او تسلیت نگویند. پدر و مادرش چند سال پیش از یکدیگر جدا شده اند و او از پنج سالگی مادرش را ندید. به همین دلیل نیز ما در این مطلب به ارائه یک بیوگرافی کامل و جامع از آیسان و زندگی شخصی او پرداخته ایم. یکی از رپرهای معروف و دوست داشتنی ایرانی که سال هاست رابطه و صمیمیت زیادی با آیسان اسلامی دارد، شایع است. در طی ماه های اخیر شایعات و صحبت های مختلفی در مورد این که این دو نفر قصد همکاری و انتشار یک موزیک را دارند، بیان شده است.

اینستاگرام آیسان اسلامی با نام کاربری aisan_eslami در چند ماه گذشته شروع به فعالیت کرد و او هم امنون صد ها هزار نفر دنبال کننده در پیج خود دارد. او هر روزه تعداد زیادی استوری در رابطه با زندگی روزمره خود با هوادارانش به اشتارک می گذارد. تشویق به ورزش، عدم مصرف دخانیات و محتوای طنز از جمله مواردی است که آیسان اسلامی به آن ها می پردازد.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما