fastescobanner

افشاردوست: شهداب زودتر از موعد به فینال رسید – ورزش 3

[ad_1]

کد خبر: 1814431 |
18 مارس 1400 ساعت 09:05
598 بازدید |

0
نظرات

مشاور فنی تیم والیبال شهداب یزد گفت: شهداب قبل از برنامه به فینال لیگ برتر راه یافت و قهرمانی در مسابقات باشگاه های آسیا و حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان از برنامه های این باشگاه است.

به گزارش “ورجیش سه” و در خصوص تسنیم، محمود افشاردوست درباره پیشرفت این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر و صعود به فینال این رقابت ها اظهار داشت: تیم شهداب در نیم فصل اول دو پیروزی بسیار موفق داشت. علیرغم تلاش مربیان و بازیکنان خوب و پرتلاش، مدیریت مجموعه نتوانست به نتایج مطلوبی دست یابد. کادر فنی جدید در نیم فصل به دقت بازی، آمادگی جسمانی و روحی بازیکنان و سیستم بازی تیم را بررسی کرد و به این نتیجه رسید که با تغییرات کوچکی در نحوه تمرین و تقویت مغز بازیکنان خوب است. نتایج را می توان به دست آورد.

مشاور فنی تیم والیبال شهداب یزد ادامه داد: کادر فنی جدید فعالیت های تیم را هدف قرار داده و حتی تعداد بردها و رتبه بندی در جدول را نیز تخمین زده است. قدم به قدم پیش رفتیم تا به پلی آف و سپس فینال برسیم. در این راه حریفان بسیار سختی مانند مس رفسنجان و جراح استیل را شکست دادیم.

افشاردوست گفت: باید در نظر داشت که مدیریت باشگاه به معنای واقعی و ساختاری در ایران بسیار نادر است و مجموعه ورزشی به صورت تیمی اداره می شود. حضور باشگاه های خصوصی با هزینه شخصی در ورزش بسیار ارزشمند است و باید باشگاه های خصوصی بیشتری برای تشکیل تیم در لیگ های حرفه ای تشویق شوند. این امر مستلزم برنامه ریزی طولانی مدت است.

دبیر سابق فدراسیون والیبال گفت: باشگاه شهداب با برنامه ریزی 10 ساله وارد لیگ برتر والیبال شده و هم اکنون چهارمین سال فعالیت خود را سپری می کند. باشگاه به دنبال زیرساخت های ورزشی بهتر است.

مربی سابق تیم ملی والیبال گفت: شهداب زودتر از موعد به فینال لیگ برتر رسید. کسب عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا و حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان از برنامه های این باشگاه است. ما بر این باوریم که با این برنامه چیزهایی می تواند اتفاق بیفتد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما