fastescobanner

السالوادوری ها برای خرید بیت کوین دلار می فروشند – زومیت

[ad_1]

طبق گزارشات کوین تلگرافباکلی ، نایب رئیس السالوادور ، افزایش تقاضا برای بیت کوین را یک دستاورد برای دولت خود توصیف کرد و در یک پست توئیتری آمار استفاده از کیف پول رسمی چیو را به اشتراک گذاشت:

چیوو دلارهای السالوادور را برای خرید بیت کوین در دستگاههای خودپرداز که بیش از ظرفیت این دستگاه است ، به ارمغان می آورد.

وی همچنین اشاره کرد که هر روزنامه السالوادور می تواند به طور مستقل به این دستگاه های خودپرداز مراجعه کند تا اطلاعات فوق را تأیید کند.

بوکلی در ادامه گفت که کیف پول رسمی چیو 24،076 درخواست تأیید پرداخت را تنها در یک روز ثبت کرده است. این عدد تقریباً 3،069،761.05 دلار است.

صدای جیر جیر جزوه

پس از به رسمیت شناختن بیت کوین در السالوادور ، این کشور با مشکلات زیادی مانند اعتراضات خیابانی و دستگیری ناعادلانه مخالفان مواجه شد. اما اکنون قوه قضائیه السالوادور تغییر در جریان مردم را نشانه احساسات آنها و پذیرش استفاده از بیت کوین برای تبدیل دلار به بیت کوین می داند.

مقالات مرتبط:

البته در همین حال ، دولت سالوادور برای ایجاد انگیزه و تشویق مردم به استفاده از بیت کوین ، یارانه های مختلفی مانند یارانه سوخت یا معافیت مالیاتی را معرفی کرده است.

السالوادور بیش از 200 دستگاه خودپرداز برای تسهیل معاملات بیت کوین محلی و تبدیل بیت کوین به دلار نصب کرده است و قانون بیت کوین را اجرا کرده و پس از ایالات متحده و کانادا سومین شبکه بزرگ ارزهای رمزنگاری شده است.

دولت سالوادور قصد دارد یک بیمارستان دامپزشکی 4 میلیون دلاری بسازد تا از بازار رو به رشد بیت کوین سود ببرد. بیمارستان مجهز به چهار اتاق عمل ، چهار کلینیک اورژانس ، 19 مطب دامپزشکی و یک واحد توانبخشی حیوانات خواهد بود. رئیس جمهور السالوادور گفت:

ما تصمیم گرفتیم بخشی از این پول را برای نعوظ دامپزشکی هزینه کنیم.

زندگی در کشوری را که بیت کوین به عنوان اصلی ترین روش پرداخت استفاده می شود چگونه تصور می کنید؟ آیا سیستم پرداخت آینده ای در دنیای ارزهای رمزنگاری شده وجود خواهد داشت؟

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما