fastescobanner

ایالات متحده در ماه فوریه 678000 شغل ایجاد کرد. این یکی دیگر از نشانه های داغ بازار کار است.

[ad_1]


فوریه هانتینگتون ولی، پی. من شغلی خارج از تجارت دارم. 22. کارفرمایان برای کارگران هیجان زده هستند زیرا اقتصاد در حال بهبودی از اپیدمی است.

مت رورک / AP


زیرنویس ها را پنهان کنید

تغییر عنوان

مت رورک / AP


فوریه هانتینگتون ولی، پی. من شغلی خارج از تجارت دارم. 22. کارفرمایان برای کارگران هیجان زده هستند زیرا اقتصاد در حال بهبودی از اپیدمی است.

مت رورک / AP

در ماه گذشته با افزایش 678000 شغل توسط کارفرمایان ایالات متحده، استخدام شتاب گرفت که بیشترین افزایش از ژوئیه گذشته بود، زیرا اقتصاد مقاومتی به بهبودی خود پس از اپیدمی سرسخت ویروس کرونا ادامه داد.

نرخ بیکاری در ماه گذشته از 4 درصد در ژانویه به 3.8 درصد کاهش یافت. مشاغل ماه دسامبر و ژانویه نیز در مجموع 92000 شغل را بازبینی کردند.

از زمان شروع موج زمستانی عفونت های مرتبط با نوع Omecron، چشم انداز سلامتی بهبود چشمگیری داشته است.

مشاغل در ماه فوریه به شدت افزایش یافت، با بارها و رستوران ها 124000 شغل، شرکت های ساختمانی 60000 شغل و کارخانه ها 36000 شغل اضافه کردند. اقتصاد اکنون بیش از 90 درصد از مشاغل حقوق و دستمزد از دست رفته در ماه های اولیه همه گیری را احیا کرده است.

اما قدرت استخدام در بهار تا حد زیادی به در دسترس بودن کارگران بستگی دارد.

و تهاجم روسیه به اوکراین وحشی دیگری به پیش بینی اقتصادی اضافه کرد.

نیل ریچاردسون، اقتصاددان ارشد در شرکت پردازش حقوق و دستمزد ADP گفت: “Omicron که اکنون در بیشتر نقاط کشور در حال حذف شدن است، تاثیر اقتصادی مورد انتظار را نداشته است.” اما کنار گذاشتن برخی از کارگران به دلیل نگرانی های بهداشتی می تواند تأثیر داشته باشد.

اقتصاد هنوز با کمبود کارگر مواجه است.

به نظر می رسد شیوع بیماری در ایالات متحده توسط کارگران تشدید شود. تعداد افرادی که در ماه‌های اخیر کار می‌کنند یا به دنبال کار می‌گردند، افزایش یافته است، اما هنوز کمتر از سطح قبل از همه‌گیری است. نیروی کار در ماه فوریه 304000 نفر افزایش یافت.

فکر می‌کنم وقتی مردم کمی راحت‌تر به دفتر بازگردند، چون مردم احساس می‌کنند دیگر نیازی به حضور در خانه با بچه‌ها ندارند، فکر می‌کنم جی برایسون، اقتصاددان ارشد ولز فارگو گفت: «اما او گفت، بسیاری از افرادی که اکنون بازنشسته شده اند و احتمالاً برنمی گردند.”

کارفرمایان حقوق ها را افزایش می دهند.

بسیاری از کارفرمایان برای جذب کارگران کمتر دستمزدها را افزایش داده اند. میانگین دستمزد در بخش خصوصی در ماه گذشته 5.1 درصد بیشتر از سال گذشته بود. کسانی که در صنایع کم دستمزد کار می کنند بیشترین مزایا را دیده اند. به عنوان مثال، متوسط ​​دستمزد در رستوران ها و هتل ها در ماه فوریه 11.2 درصد بیشتر از سال قبل بود.

در برخی موارد، افزایش دستمزدها باعث افزایش قیمت ها می شود. و از آنجایی که قیمت ها به سرعت در حال افزایش است، بسیاری از کارگران مانند گذشته دستمزد دریافت نمی کنند.

در دو سال گذشته، فدرال رزرو در تلاش برای حمایت از اقتصاد آسیب دیده و ایجاد شغل، نرخ بهره را نزدیک به صفر نگه داشته است.

اما اکنون فدرال رزرو خود را برای تغییر چرخ دنده آماده می کند – تمرکز کمتری بر مشاغل و بیشتر بر تورم، که آن را به بالاترین سطح خود در نزدیک به 40 سال گذشته رسانده است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو روز پنجشنبه در کمیته بانکداری سنا گفت: “بیکاری کم است. دستمزدها در حال افزایش است. بازار کار کاملاً سالم است. و تورم بسیار بالا است.” ما مسئول تورم هستیم و از ابزارهای خود برای کاهش آن استفاده خواهیم کرد.»


فوریه بوفالو گرو، بیمار. من یک آگهی شغلی در یک فروشگاه خرده فروشی دارم. 10

Nam Y. Huh / AP


زیرنویس ها را پنهان کنید

تغییر عنوان

Nam Y. Huh / AP


فوریه بوفالو گرو، بیمار. من یک آگهی شغلی در یک فروشگاه خرده فروشی دارم. 10

Nam Y. Huh / AP

فدرال رزرو آماده افزایش نرخ بهره است.

پاول گفت که انتظار دارد فدرال رزرو شروع به افزایش نرخ بهره – احتمالاً یک چهارم درصد – در زمانی که سیاستگذاران در کمتر از دو هفته ملاقات کنند، کند. هدف کاهش تقاضا است که باعث افزایش عرضه می شود که به نوبه خود باعث افزایش قیمت ها می شود.

اما تهاجم روسیه به اوکراین ابعاد جدیدی به چالش فدرال رزرو اضافه کرد. این درگیری منجر به افزایش شدید قیمت انرژی و گندم شده است. اما خطر کند شدن رشد اقتصادی را نیز به دنبال دارد.

برایسون گفت: از یک طرف تورم دارید که بسیار بالاتر از آن چیزی است که فدرال رزرو می خواهد ببیند. “اما از سوی دیگر، شما این همه عدم اطمینان را دارید زیرا این چیزی است که در حال حاضر در روسیه و اوکراین اتفاق می افتد. بنابراین آنها در خلبان خودکار نیستند. به آنچه در حال رخ دادن است دقت کنید.” ویل.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما