fastescobanner

این آخرین فرصت برای حادثه رئال مادرید است!

[ad_1]

در روزهای ابتدایی انتقال آندره لونین به رئال مادرید، به نظر می رسید این باشگاه دروازه بان جوان خوش آتیه ای داشته باشد، اما او در سال های اخیر شانس زیادی برای بازی نداشته است و نام آندره لونین به ندرت در بین گل ها شنیده می شود.

کارلو آنچلوتی اوایل این فصل اعلام کرد که آندری لونین برای چند فصل در ترکیب خواهد بود. با این حال، در سال 2022، هنوز این اتفاق برای دروازه بان 22 ساله اوکراینی رخ نداده است و آخرین بازی او برای رئال مادرید یک سال دیگر است.

لونین از زمان انتقال به رختکن رئال مادرید در تابستان 2020 تنها یک بازی جام حذفی انجام داده است و در واقع رقم او 471 روز و تنها یک شب با حافظه بد است. اما حدود یک سال پیش، لونین برای بازی مقابل آلکویانو در ترکیب اصلی قرار داشت و رئال مادرید در آن بازی شکست خورد. لونین تنها سه شوت به سمت دروازه دید و دو گل دریافت کرد و مقصر حذف غیرمنتظره تیم شد.

کارلو آنچلوتی روز سه شنبه به نیمکت لونین گفت: “به او گفتم به خاطر کیفیتش لیاقت بیشتری در تیم دارد. اما او به زودی کیفیت خود را نشان خواهد داد و مطمئن هستم که روزی در لونین خواهد بود.” حرفه او موفق خواهد بود. او واقعاً یک فرد حرفه ای است.

رئال مادرید دنی کارواخال و گرت بیل را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، تیبو کورتوا، کریم بنزما، لوکا مودریچ و مندی در حال استراحت هستند، لوکا یوویچ کرونا را گرفته و وینیسیوس به تازگی از ویروس کرونا بهبود یافته است. بنابراین اکنون زمان استفاده از سایر بازیکنان رئال مادرید فرا رسیده است.

پدرو جارو، سرمربی سابق لنین در اوکراین گفت: “وضعیت پیچیده است، اما می دانم که او تسلیم نشد. لنین هنوز جوان است و فرهنگ اروپای شرقی همیشه به او یاد داده است که سخت کار کند.”

او از ابتدا تنها 33 بازی انجام داده و از زمانی که رئال مادرید در سال 2018 با 8.5 میلیون یورو لونین را از اوکراین به خدمت گرفت، چندین بار روی نیمکت نشسته است.

البته کارلو آنچلوتی هم اکنون تجربه دو دروازه بان خوب را در رئال مادرید دارد و برای جلب رضایت هر دو از دیپلماسی استفاده کرده است. در سال 2014، او مالک مشترک ایکر کاسیاس و دیگو لوپز بود و از بازی های قبلی و بعدی اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا استفاده کرد.

همچنین در سال های اخیر، در رئال مادرید، رقابتی بین کیلر ناواس-کیکو کاسیا و تیبو کورتوا-آرئولا وجود داشته است و این تیم اغلب دو دروازه بان با کیفیت دارد.

حالا امشب، تقریبا یک سال بعد، آندری لونین به ترکیب رئال مادرید مقابل آلکوانو بازخواهد گشت. دروازه بان دوم رئال مادرید از زمان پیوستن خرز دودک به این تیم در فصل 2009/10 به این بدی بازی نکرده است و آندره لونین پس از پیوستن امشب به این تیم حالا می تواند تصمیمات بهتری در مورد آینده خود بگیرد.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما