fastescobanner

بایرن 5-0 دینامو کیف: ناگلزمن متوقف نمی شود

[ad_1]

به گزارش “ورشش سه” ، شاگردان جولیان ناگلزمن که در بازی رفت با سه گل بارسلونا را شکست دادند ، در دیدار امشب کاملاً از رقبای اوکراینی خود برتر بودند و در نهایت بدون گل به پیروزی رسیدند.

باواریایی ها شروع خوبی داشتند و بازی را در دقایق ابتدایی به دست گرفتند ، اما دینامولا اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه 9 هنگام ضدحمله گرفت ، اما ضربه سیگنکوف به سمت دروازه مانوئل نویر رفت.
یک دقیقه بعد ، روی پاس خطرناک سرژ گنابری ، این روبرت لواندوفسکی بود که می توانست با یک شوت محکم کار را تمام کند ، اما پاسخ خوب بوشچان دینامو کیف را از بازی باز داشت.
سرانجام بایرن در دقیقه 12 به گل رسید. داور به دلیل خطای هند سیدورچوک در محوطه جریمه دینامو یک نقطه پنالتی نشان داد. لواندوفسکی دروازه بان حریف را زد و فریب داد و نتیجه را 1-0 کرد.

پس از این گل ، باز هم بازیکنان بایرن که بیشترین کنترل توپ و میدان را داشتند و پس از از دست دادن یکی دو موقعیت ، در دقیقه 27 گل دوم را به ثمر رساندند. در یک ضدحمله فوری ، لواندوفسکی با پاس عمقی توماس مولر مکانی را پیدا کرد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

پس از این گل ، تیم مهمان پیش افتاد ، اما در دقیقه 34 ، نیکولاس زولا می توانست اختلاف را به سه گل برساند ، اما ضربه او از بالای دروازه عبور کرد. یک دقیقه بعد ، گل سانه دینامو به لبه آغازین رفت ، اما او که با پاس گورتزکا برنده شده بود ، به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقایق پایانی این نیمه ، میهمان می توانست در ضدحملات یک گل به ثمر برساند ، اما پاسخ فوق العاده نویر مانع گلزنی د پنا شد و بایرن در نیمه اول 2-0 به برتری رسید.

دینامو در نیمه دوم بازی خوبی را آغاز کرد و در یک ضدحمل تقریباً به گل رسید ، اما نجات به موقع نور ، دروازه بایرن را نجات داد.

باواریایی ها پیش افتادند و در دقیقه 68 پس از از دست دادن یکی دو موقعیت خوب ، گل سوم را به ثمر رساندند. در یک ضدحمله فوری ، پاس لروی سانه ، گنابری را در موقعیت قرار داد و او جلو رفت و توپ را به طاق دروازه حریف محکم زد.

پس از این گل فشار حمله بایرن کم نشد و تنها 6 دقیقه بعد لروی سانه گل چهارم را به ثمر رساند. او که توپ را در سمت چپ زمین داشت ، از خروج اشتباه دروازه دینامو استفاده کرد و با یک ضربه دقیق 4 گل به ثمر رساند.

اما آن قسمت به پایان نرسید و بازیکنان میزبان حملات خود را تا دقیقه 87 ادامه دادند و اریک چوپو موتینگ تنها 8 دقیقه پس از ورود به زمین گل پنجم را به نام خود به ثمر رساند. چوپو موتینگ روی ارسال از سمت راست بنیامین پاوارد گلزنی کرد تا بایرن با نتیجه 5 بر صفر پیش بیفتد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما