fastescobanner

با افزایش موارد و کاهش تعطیلات، آمریکایی ها از Omicron جلوتر هستند.

[ad_1]

تصویرسایت‌های تست موبایل در Upper West Side منهتن در صف تست‌های کرونا روز پنجشنبه ایستاده‌اند.
اعتبار …دزیره ریوس برای نیویورک تایمز

ایالات متحده یک هفته تا کریسمس فاصله دارد که به نظر بسیار جشن تر از گذشته بود. دو هفته مانده به سال نو که در آن می توان یک اپیدمی را در پس زمینه اکثر زندگی عادی تصور کرد.

در عوض، روزانه حدود 1300 آمریکایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهند، بیش از 120000 نفر تست‌های مثبت می‌گیرند و میلیون‌ها نفر دیگر نوعی ترس را تجربه می‌کنند – کمبود اطلاعات و دانش که واضح است. این می تواند از ظهر تا عصر تغییر کند – این که آنها احساس می کنند پشت سر مانده اند.

کتی هوچول، فرماندار نیویورک، روز پنجشنبه گفت: «وضعیت ما بدتر از حد انتظار است. ما به مردم می گوییم که از عقل سلیم پیروی کنند. واکسینه کن، رانندگی کن لطفا از فرصت استفاده نکنید.”

مقامات نیویورک روز جمعه ۲۱ هزار و ۲۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کردند که بالاترین آمار یک روزه از روزهای اولیه شیوع این بیماری است، زمانی که در دسترس بودن آزمایش‌ها به اندازه کنونی گسترده نبود.

اگرچه کارشناسان می گویند افرادی که با Omicron واکسینه شده اند ممکن است انتظار داشته باشد که عفونت های بدون علامت یا خفیف داشته باشند، اما از کسانی که واکسینه نشده اند نباید انتظار داشت که این کار را انجام دهند.

جفری دی. هماهنگ کننده پاسخ به ویروس کرونا در کاخ سفید. جیانتز روز جمعه گفت: “برای کسانی که واکسینه نشده اند، زمستانی با بیماری جدی و مرگ را می بینید که به زودی برای شما، برای خانواده تان و برای بیمارستان هایی که در آنها خواهید بود مواجه خواهید شد.”

تنها 61 درصد از آمریکایی ها به طور کامل واکسینه شده اند و تعداد کمی از آنها واکسن تقویت کننده دریافت کرده اند. بر اساس گزارش ردیاب کروناویروس نیویورک تایمز، میانگین روزانه موارد جدید در ایالات متحده در دو هفته گذشته 31 درصد افزایش یافته و به حدود 124000 نفر رسیده است. پذیرش در بیمارستان ها 20 درصد افزایش یافته است. مرگ و میر 23 درصد افزایش یافته است. و کارشناسان انتظار دارند که با سفر و جمع شدن مردم برای فصل تعطیلات، این تعداد بیشتر افزایش یابد و فرصت های بیشتری برای شیوع ویروس ایجاد شود.

در مناطق روستایی غرب میشیگان، پزشکان در بیمارستانی که از قبل مملو از جمعیت است در حال تلاش برای یافتن موارد بیشتری از نوع جدید omicron هستند. بر اساس ارقام اولیه از آفریقای جنوبی، محققان برای یافتن پاسخ به سوالات فوری در مورد اینکه آیا این نوع بیماری می تواند منجر به بیماری کمتر جدی شود، عجله دارند.

خطوط در سایت آزمایش شهر نیویورک حول این بلوک می چرخد. با بسته شدن رستوران‌ها، نمایش‌های برادوی لغو شد و مهمانی‌های تعطیلات تعطیل شدند، گویی دوباره سال 2020 است.

در سراسر کشور، برخی از کارفرمایان تقویت را اجباری می کنند و برنامه های بازگشت به کار را به تعویق می اندازند. ارتش ایالات متحده شروع به اخراج درصد کمی از نیروهای نظامی که از واکسینه شدن خودداری می کنند، کرده است.

کالج‌ها و دانشگاه‌ها تجمع‌های فردی را لغو می‌کنند و از مراسم فارغ‌التحصیلی به مسابقات ورزشی و امتحانات نهایی آنلاین می‌روند. برخی از دانش آموزان پس از بازگشت از تعطیلات زمستانی کلاس های خود را به صورت آنلاین برگزار می کنند. و در مدارس ابتدایی، تعطیلی کلاس ها در حال افزایش است.

بیش از 12 مدرسه در کلیولند پس از مریض شدن چندین کارمند، کلاس ها را در روز جمعه لغو کردند. شهرستان پرنس جورج در مریلند اولین ناحیه مدرسه بزرگی بود که در روز جمعه به آموزش از راه دور مهاجرت کرد.

قبل از اینکه واکسن‌ها در دسترس قرار گیرند، نرخ ملی عفونت، بستری شدن در بیمارستان و مرگ همچنان کمتر از زمستان گذشته بود. اما در بسیاری از نقاط کشور، به ویژه در غرب میانه و شمال شرق، بیمارستان ها هنوز در حال نبرد با دلتا هستند، با انواع بسیار مسری امیکرون. مقامات بهداشتی در نیویورک، نیوجرسی، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده تخمین می زنند که Omicron حدود 13 درصد از کل موارد جدید را تشکیل می دهد.

روز جمعه، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، دکتر. راشل پی. والنسکی از مردم خواست واکسینه شوند، دست های خود را بشویند، تهویه هوا را بهبود بخشند و در اجتماعات خانگی از ماسک استفاده کنند.

او گفت: «فکر می‌کنم امسال نسبت به سال گذشته در مکان بسیار متفاوتی هستیم و واقعاً می‌خواهیم مردم دور هم جمع شوند و با خیال راحت دور هم جمع شوند.» ما اکنون ابزارهایی برای انجام این کار داریم و آنچه واقعاً می گوییم این است که لطفاً به آن ابزارها تکیه کنید.

دکتر. آنتونی اس. فاوست، مشاور ارشد پزشکی پرزیدنت بایدن، وضعیت کنونی را با تاریک ترین لحظات جنگ مقایسه کرد.

دکتر. فاوست روز جمعه به سی‌ان‌ان گفت: «این مانند آغاز جنگ جهانی دوم است، زمانی که ما در تمام نبردها شکست می‌خوردیم و در جبهه اقیانوس آرام و در جبهه اروپا عقب‌نشینی می‌کردیم». «اگر می‌گفتیم خدایا همه خسته‌ایم، بیا تسلیم شویم، چیز خوبی نبود».

او گفت که ایالات متحده و جهان در حال مبارزه با “دشمن وحشتناک” هستند. ما در جنگ پیروز خواهیم شد زیرا بهتر از ویروس هستیم.»

میچ اسمیت و ابی گودناف در گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما