fastescobanner

با این میلیونرهای 9 ساله آشنا شوید

[ad_1]

خبر آنلاین: یک پسر 9 ساله با باز کردن جعبه اسباب بازی جدید و اظهار نظر در مورد آن می تواند سالانه حدود 30 میلیون دلار درآمد کسب کند!

به گزارش گاردین؛ رایان کازی پسر 9 ساله ای است که در تگزاس آمریکا زندگی می کند. در طول سال ها، او با فعالیت های خود در کانال یوتیوب “Ryan World” ثروت هنگفتی به دست آورده است.

رایان در کانال خود کاری انجام می دهد که آرزوی هر بچه ای است. جعبه ای از اسباب بازی های جدید را برمی دارد، آن را باز می کند و با آنها بازی می کند و نظر می دهد.

با این میلیونرهای 9 ساله آشنا شوید

در سال 2020، او حدود 29 میلیون پوند و 500،000 پوند از یوتیوب درآمد داشت. البته درآمد یوتیوب نوک کوه یخ است و با فروش اسباب بازی، لباس و پوشاک، 200 میلیون دلار دیگر به جیب زده است.

با توجه به این تبلیغات در دنیای کودک، شبکه «نیکلودئون» سعی کرد با او قرارداد تولید امضا کند و از این قرارداد احتمالا چند میلیون دلار درآمد خواهد داشت.

زندگی والدین این کودک چنان تحت تاثیر این فعالیت مجازی قرار گرفت که شهرت خود را از “گوان” به “قاضی” تغییر دادند. نام قاضی برای فعالیت مجازی پسرش انتخاب شد.

کانال یوتیوب «کودک تأثیرگذار» بیش از 41 میلیون عضو دارد و ویدیوهای آن بیش از 12 میلیارد بار دیده شده است. پربیننده ترین ویدیوی این کانال بیش از 2 میلیارد بازدید داشته است.

محصولات سودآور، درآمد سودآور!

در این میان، مشکلاتی به وجود آمده است. به عنوان مثال، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده علیه این خانواده پرونده ای باز کرده و در حال بررسی کار آنها است. او متهم است که حامیان برنامه هایش را فاش نمی کند. در یکی از شکایات ثبت شده علیه آنها آمده است که “حداقل 9 درصد از ویدئوهای آنها حاوی حامی مالی است که برای تبلیغ محصول آنها پول پرداخت کرده است.” محصولات مورد نظر بازار کودکان زیر 7 سال هستند. افرادی که به دلیل سن کم نمی توانند بین اشیاء «تبلیغاتی» و «معرفی» تفاوت قائل شوند. “این تبلیغات در درجه اول برای غذاهای ناسالم است.”

بنجامین باروز، استاد روزنامه نگاری و مطالعات رسانه ای در دانشگاه نوادا که تحقیقاتی را در مورد روندهای نوظهور و رسانه های اجتماعی انجام می دهد، هشدار می دهد: خیر. رایان در ابتدا شخصیتی تاثیرگذار بود که توجه شرکت‌های اسباب‌بازی را برای ارائه محصولات خود در حین بازی به خود جلب می‌کرد، اما اکنون به برندی فراگیر تبدیل شده است. “این یک واقعیت تکان دهنده است.”

باروز اولین بار توسط فرزندانش با پدیده «اینفلوئنسرهای کودک» آشنا شد و به او گفتند مثل خانواده رایان رفتار کن: «به خودم گفتم می‌خواهند مثل خانواده رایان باشند. در خانواده رایان، محصولات جدید دائماً معرفی می‌شوند، باز می‌شوند. اسباب‌بازی‌ها می‌آیند. “پیام مصرف‌گرایی مداوم در دل این ویدئوها به کودکان منتقل می‌شود.”

پردرآمدترین یوتیوبرهای سال 2020

در طول سال گذشته، برترین کاربران یوتیوب کمی بیش از 211 میلیون دلار درآمد داشته اند. این ارقام در گزارش سالانه مجله فوربس ذکر شده است. اولین عددی که مشخص است رایان کازی است.

دیگری جیمی دونالدسون 22 ساله است. او در یوتیوب با نام “مستربیست” شناخته می شود و در یک سال گذشته 24 میلیون دلار از این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری ویدیو کسب کرده است. او که به تازگی به لیست ثروتمندترین های یوتیوب اضافه شده است، به دلیل ویدیوهای با ارزش خود به شهرت رسیده است. محصول او این است که اشتباهاً مبلغ زیادی را به یک غریبه پرداخت می کند و اتفاقات قبل و بعد را ثبت می کند.

سومین رده پردرآمد YouTube Standing Group است. گروهی به نام Perfect Smoke که از بازی ها و بازی های مختلف به عنوان موضوع محوری در ویدیوهای خود استفاده می کند. اعضای این گروه در سال گذشته بیش از 23 میلیون از یوتیوب درآمد داشته اند و کانال آنها بیش از 54 میلیون عضو در این شبکه اجتماعی دارد.

رتبه چهارم یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب است. “موش و پیوند”. رت مک‌لافلین و چارلز لینکلن که از سال 2012 با تاکسی‌های مختلف کار می‌کنند، نشان داده‌اند که پس از گذشت این همه سال، 20 میلیون دلاری که یک سال پیش از یوتیوب به دست آورده‌اند، سلیقه مخاطب را می‌شناسند.

مارک ادوارد فیش بک با دارایی خالص 19.5 میلیون پوند پنجمین لیست است. او «Markplayer» را بازی می کند و پول در می آورد. یکی از معروف ترین کارهای او در یوتیوب، معرفی بازی «گریه ترس» در 31 قسمت است.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما