با خوردن این خوراکی ها بدون جراحی جوان شوید



می توان با هزینه های بیشتر و روش های زیبایی جوان تر به نظر رسید، اما اگر چند نکته را در رژیم غذایی روزانه خود رعایت کنید، کار آسان تر خواهد بود.

خوردن غذاهای سالم فواید زیادی دارد، از کاهش وزن گرفته تا افزایش انرژی. فراتر از آن، غذاهایی وجود دارد که می توانید در رژیم غذایی منظم خود بگنجانید که نه تنها شما را سالم نگه می دارد، بلکه باعث می شود جوان تر به نظر برسید.

متخصصان تغذیه بر این باورند که رژیم غذایی شما در تعیین اینکه چه احساسی دارید، چند سال دارید و مهمتر از همه چند وقت یکبار بیمار می شوید، بسیار مهم است. یک رژیم غذایی بد یا ناسالم که شامل مواد غذایی و قندهای فرآوری شده بیش از حد است می تواند باعث التهاب مزمن در بدن شود.

این گزارش می‌گوید که برخی غذاها، اگر به طور منظم در رژیم غذایی شما گنجانده شوند، می‌توانند شما را از نظر درونی جوان‌تر و جوان‌تر از همسالان خود نشان دهند.

1. گردو

گردو را می توان تضمینی برای سلامت قلب دانست. پزشکان همچنین آجیل را به عنوان مواد مغذی برای مغز انسان معرفی می کنند. خوردن یک واحد گردو در روز همراه با سالاد می تواند سلامت افراد سالم را تضمین کند.

2. چای سبز

این نوشیدنی مملو از آنتی اکسیدان ها و ترکیباتی است که برای بدن شما مفید است از جمله خطر ابتلا به سرطان معده را کاهش می دهد.

مطالعه اخیر در مجله تغذیه سلامت عمومی نشان داد که نوشیدن چای سبز اثر پیشگیرانه ای بر کاهش خطر ابتلا به سرطان معده دارد. یک عنصر در چای سبز به نام کاتچین به کاهش وزن کمک می کند.

3. آب انار

طبق مطالعه اخیر دانشگاه آلبانی، آب انار نقش مهمی در پیشگیری از سرطان سینه دارد. هنگامی که عصاره آب انار به سلول های بنیادی سرطانی تزریق می شود، عصاره آب آن پتانسیل جلوگیری از تکثیر سلولی و تشکیل تومور را دارد و محققان معتقدند که می توان از آب انار برای پیشگیری از سرطان سینه استفاده کرد.

4. قهوه

اگر می‌خواهید قهوه را برای سلامتی بهتر کاهش دهید، در تصمیم خود تجدید نظر کنید. قهوه حاوی آنتی اکسیدان است و افرادی که به اندازه نیاز روزانه قهوه می نوشند، طول عمر بیشتری دارند.

5. توت فرنگی

افزایش استفاده از توت فرنگی برای حفظ عملکرد میتوکندری مفید است، که کلید تیزبینی و جوان ماندن است.

6. انواع بادام

بادام سرشار از بیوتین، مس، ویتامین E و چربی های تک غیراشباع است که همگی پوست شما را نرم، تمیز و بدون چین و چروک نگه می دارند. ویتامین E و رژیم غذایی چربی سالم به شما کمک می کند جوان تر از همسالان خود به نظر برسید.

7. پسته

با افزایش سن، مراقبت از چشم باید افزایش یابد زیرا فرآیندهای ضعیف تر تسریع می شوند. پسته بهترین محافظ در برابر کاهش بینایی ناشی از افزایش سن است. علاوه بر این، چربی سالم موجود در پسته به شما کمک می کند تا مواد مغذی دیگری را که در طول روز استفاده می کنید به راحتی جذب کنید.

8. روغن زیتون

مطالعات اخیر در مجله پزشکی قلب و عروق نشان داده است که مصرف منظم روغن زیتون تاثیر مثبتی بر بیماری های قلبی از جمله بیماری عروق کرونر قلب، بیماری عروق محیطی و نارسایی حاد قلبی دارد.

9. بلوبری

به اندازه کافی زغال اخته بخورید و خطر پوسیدگی دندان را کاهش دهید. مصرف عصاره زغال اخته سایش بافت کلسیفیه دندان را کاهش می دهد و این بدان معناست که دندان ها قوی تر می شوند و احتمال ترک خوردن کمتر می شود.

10. عزیزم

در فرهنگ های باستانی، عسل یک درمان رایج برای بسیاری از بیماری ها بود. نشان داده شده است که عسل مخلوطی از ترکیبات با خواص ضد باکتریایی است و می تواند به بهبود بازسازی بافت کمک کند.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم