fastescobanner

برای قهرمانی پرسپولیس دست و دندان می جنگیم.

[ad_1]

خبرورزشی: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: بازی سنگینی قبل از دربی داریم. الان فقط دوست دارم به ذوب آهن اصفهان فکر کنم.

دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس در زمین سیل زده شهید وطنی قمشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید که علی شجاعی یکی از بازیکنان خوب زمین بود. شماره 23 پرسپولیس در دقیقه 46 به جای احسان پهلوان وارد زمین شد و در پست هافبک چپ به میدان رفت. در ادامه این رقابت عجیب، زمانی که سعید آقایی در دقیقه 67 به عنوان یار تعویضی به میدان رفت، علی شجاعی عقب نشینی کرد و در پست دفاع چپ عملکرد خوبی داشت.
شجاعی که فصل گذشته پیراهن شماره 10 نساجی را بر تن می کرد به لطف این تیم و سابقه بازی خود در ورزشگاه شهید وطنی عملکرد خوبی داشت و اگر کمی خوش شانس بود می توانست گلزن این دیدار باشد. . آخرین صحبت های علی شجاعی را در ادامه می خوانید.

آیا بیشتر از سایر بازیکنان پرسپولیس با زمین ورزشگاه خانگی آشنا هستید؟

دو فصل خاطره انگیز را با پیراهن تیم خوب و محبوب نساجی سپری کردم. من همیشه خاطرات خوبی از این تیم دارم، اما شرایط زمین در این بازی اخیر واقعا متفاوت از قبل بود!

چطور؟!

اگر دقت کنید می بینید که قسمت های مختلف زمین زیر آب رفته و شرایط برای برگزاری مسابقه فوتبال مناسب نبود. اصلا نمی توانستیم از تاکتیک خاصی استفاده کنیم و اغلب مجبور بودیم پاس های بلند بدهیم. چون در نساجی بازی می کردم می دانم که اعضای این تیم و مالکان و مدیران نساجی دوست ندارند در چنین زمینی بازی کنند.

چرا؟

فصل گذشته به دلیل چمن مصنوعی دو بازیکن از بهترین بازیکنانمان را در نساجی از دست دادیم. دو بازیکن کلیدی نساجی احسان زهری و مجتبی ممشعلی رباط صلیبی پاره کردند و خود نساجی مازندران بیشترین ضربه را خورد. امیدوارم مسئولان استان مازندران به فکر این تیم و ورزشگاه محل بازی نساجی باشند.

استقبال گمشهری و همکاران سابقتان چگونه بود؟

آنها عالی بودند و مثل همیشه فوق العاده بودند. گفتم ممنون از محبت این عاشقان و هستم.

فکر می کردی در این مسابقه شرکت کنی؟

با این حال، ما بازیکنان وظیفه داریم که همیشه برای بازی آماده باشیم. من امیدوار بودم که بازی کنم و آقای هیحی لطف کردند و این فرصت را به من دادند.

اجرای شما هم خوب بود از دقیقه 46 وارد زمین شدی و در 2 پست هافبک و دفاع چپ بازی کردی. می توانید توضیح دهید

دستور کادر فنی بود و من فقط کارم را انجام دادم. می خواستم به تیمم کمک کنم و امیدوارم توانسته باشم به اعتماد کادر فنی پاسخ دهم.

اگر بدشانس نبودی گل می زدی؟

مهم بازی نکردن در این شرایط بود و حتی پرسپولیس هم می توانست برنده شود. دوست دارم بیشتر کمک کنم اما بدشانسی و عملکرد خوب دروازه بانان و دروازه بان نساجی اجازه نداد گل های بیشتری بزنیم و پیروز شویم.

اگرچه زمین بازی برای مسابقات لیگ برتر مناسب نبود، اما بازیکنان هر دو تیم با قدرت کامل بازی کردند. شما در نیمه دوم با شور و شوق زیادی بازی کردید. درست است؟

با این حال گل زدیم و باید جبران می کردیم. همه ما برای موفقیت پرسپولیس می جنگیم و بازی دوستانه ای در لیگ برتر وجود ندارد. همه تیم ها می آیند تا جلوی پرسپولیس خودشان را نشان دهند.

زمانی که در نساجی بازی می کردید جلوی پرسپولیس هیجان بیشتری داشتید؟

این یک مشکل طبیعی است. همه بازیکنان و تیم ها می خواهند خود را به پرسپولیس یا آزادی خود معرفی کنند. به هر حال این پرسپولیس تیم بزرگ و تزلزل ناپذیری است.

در دقیقه 69 بازی با نساء جی اگر اشتباه نکنیم حمید لاک توپ فرزاد ضمیران را از پای او دفع کرد و توپ مقابل مهاجم نساجی افتاد که دوباره شوت زد اما سیدجلال خودش را جلوی توپ انداخت. داد تا ضربه اش تبدیل به گل دوم نشود. جالب اینکه سیدجلال حسینی بعد از این ریباند فوق العاده نه هیجان زده بود و نه در ازدحام جمعیت بود و نه خود را روی زمین انداخت و با دست اشاره کرد که گل بزند. این یک ظاهر خاص و حرفه ای برای کاپیتان شما بود. نظری دارید؟

واقعا هست. پرسپولیس حرفه ای ها و حرفه ای های بزرگی دارد. خود آقای سید جلال حسینی برای من و بقیه بازیکنان جوان تیم همکلاسی است. پرسپولیس با حضور یک کاپیتان و بزرگان باتجربه و حرفه ای تر، روی زمین به راحتی تسلیم نمی شود.

مصاحبه ای را با پائولو دبالا، مدل تکنیکی خواندیم که توضیح جالبی درباره شادی به دنبال گله اش ارائه کرد و گفت که از فیلم گلادیاتور الگوبرداری کرده است. شما چی فکر میکنید

من هم معتقدم فوتبال یک جنگ تمام عیار است. هر تیم یا بازیکنی که بیشتر می دود و می جنگد برنده می شود. پائولو دبالا بازیکنی تکنیکی و خوش تیپ به نظر می رسد، اما اگر دقت کنید می بینید که او برای هر توپی در زمین می جنگد و می جنگد. من همیشه دوست دارم طوری بازی کنم و بجنگم که از مربیان، هم تیمی ها و هوادارانم خجالت نکشم.

بازی با نساجی مازندران به پایان رسید و حالا باید آخرین بازی خود را با ذوب آهن اصفهان داشته باشید. فکر می کنی 3 امتیاز این بازی را بگیری؟

هدف همین است. در حال دفاع از عنوان قهرمانی هستیم و این بار در ورزشگاه آزادی بازی می کنیم. این بازی بسیار مهم است و می خواهیم به عنوان برنده وارد زمین شویم. متأسفانه به دلیل رعایت پروتکل بهداشتی و شیوع ویروس کرونا، نعمت تماشاگران خود را در ورزشگاه آزادی از دست داده ایم. بدون تماشای مسابقات برای تیم های محبوبی مثل پرسپولیس بسیار زیان آور است.

اگر مقابل ذوب آهن بازی کنی دوست داری اولین گلت را در لیگ برتر برای پرسپولیس بزنی؟

من تابع تصمیم سرمربی تیم آقای یحیی هستم. اگر فرصت بازی مقابل ذوب آهن پیدا کنم به جای گلزنی گل می زنم. کمک به اندازه گلزنی دلپذیر است.

و بالاخره دربی تهران روز دوشنبه 23 دی ماه برگزار می شود. این مسابقه را چگونه پیش بینی می کنید؟

همانطور که قبل از دربی گفتید بازی سنگینی داریم. الان فقط دوست دارم به ذوب آهن اصفهان فکر کنم!

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما