fastescobanner

برخلاف مرسدس و آئودی ، بامو برنامه ای برای حذف موتور بنزینی ندارد

[ad_1]

بامو گفت هیچ عجله ای برای بیرون کشیدن موتورهای احتراق داخلی وجود ندارد زیرا اعتقاد بر این است که این موتور سالها دوام می آورد. Bamuo معتقد است مرسدس بنز رقیب مستقیم آن تا سال 2030 در برخی از بازارها به یک برند تمام الکتریکی تبدیل خواهد شد. آئودی به عنوان یکی دیگر از برندهای لوکس آلمانی ، اکثر محصولات خود را با پیشرانه الکتریکی از سال 2026 عرضه می کند و از سال 2033 همه مدل های ارباب حلقه ها برقی خواهند بود.

فرانک وبر ، مدیر ارشد توسعه محصولات در بامو ، در مصاحبه ای با شعبه اروپایی Automotive News گفت خودروها یک شبه برقی نخواهند شد. او می گوید زیرساخت های کنونی ، از جمله شبکه های شارژ و انرژی های تجدیدپذیر ، ناکافی است و مردم آمادگی تغییر را ندارند.

آقای وبر همچنین به موضوع نیروی کار اشاره کرد و گفت که بامو ، مانند بسیاری دیگر از خودروسازان ، دارای کارکنان متخصص در ساخت موتورهای احتراق داخلی بوده و برای توسعه و تولید موتورهای معمولی آموزش دیده است. به گفته آقای وبر ، هدایت این افراد یا جایگزینی آنها با افراد متخصص در پیشرانه الکتریکی یک روند تدریجی است و زمان زیادی طول می کشد.

مدیر توسعه Bamu اطمینان دارد که آخرین سرمایه گذاری قابل توجه در موتورهای بنزینی و دیزلی پس از اجرای استاندارد یورو 7 انجام می شود. به گفته وی ، این سرمایه گذاری تا حدی ایمنی موتورهای احتراق داخلی را در کوتاه مدت و تا پایان دهه جاری تضمین می کند. آقای وبر صحبت درباره ترک موتور بنزینی را “نابالغ” توصیف کرد.

فرانک وبر تأکید کرد که بامو نمی خواهد مصرف کنندگان را از بازار خودروهای احتراق داخلی بیرون بکشد و نمی خواهد مدل های برقی را خیلی زود بخرد ، به ویژه زمانی که زیرساخت شارژ هنوز ایجاد نشده است.

طبق استراتژی جدید Bamu ، این شرکت سری جدیدی به نام New Class را در سال 2025 معرفی می کند که سرآغازی برای عرضه مدل های برقی خواهد بود. به گفته آقای وبر ، در نهایت همه مدل های سری 2 تا سری 7 بر اساس یک پلت فرم مشترک با این سری ساخته می شوند.

قابل توجه است که علاوه بر پیشرانه الکتریکی ، بامو از همان ابتدا به فناوری سلول های سوختی توجه ویژه ای داشته و سرمایه گذاری های زیادی در آن انجام داده است. این سرمایه گذاری در شرایطی صورت می گیرد که همه گیر بودن خودروهای هیدروژنی چالش های بزرگی را به همراه دارد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما