fastescobanner

بهترین سریال 2020; جغجغه، فارگو و خانه کاغذی

[ad_1]

بالا: در آخرین روزهای سال 2020 پربیننده ترین سریال های سال را معرفی کرده ایم. البته این لیست کمی خوشمزه است و قطعاً کامل نیست، اما بهانه ای است برای مرور سریال هایی که ارزش دیدن دارند و به نوعی پیشنهاد هستند.

خانه کاغذی

«خانه کاغذی» یا «سرقت پول» که به عنوان پربیننده ترین سریال نتفلیکس در سال 2020 معرفی شد، یک سریال جنایی اسپانیایی زبان است که توسط الکس پینا ساخته شده و داستان دو باند سارق را در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا روایت می کند. و کار تحت رهبری یک استاد دیگر (آلوارو مورته) از بانک اسپانیا، در تصویر.

بهترین سریال 2020;  راشل، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

“خانه کاغذی” که در ابتدا به عنوان یک سریال محدود در نظر گرفته شده بود، قرار بود به دو قسمت تقسیم شود. پس از موفقیت اولیه، در اواخر سال ۲۰۱۷ در نتفلیکس در دسترس قرار گرفت و از آن زمان تاکنون چندین سریال دیگر با همان قهرمان، فضا و داستان ساخته شده است و جوایز مختلفی از جمله چهل و ششمین بهترین سریال درام را نیز دریافت کرده است. جوایز بین المللی امی..

شاه واگ

نام واقعی «پادشاه ببرها» یا «شاه ببر» «پادشاه ببرها: قتل، ضرب و شتم و جنون» دومین سریال پربیننده نتفلیکس در سال 2020 بود. این سریال با 64 میلیون بیننده در چهار هفته اول، یک مستند جنایی تلویزیونی درباره زندگی «جو عجیب و غریب» است.

بهترین سریال 2020;  راشل، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

این سریال که اولین بار در 20 مارس 2020 از نتفلیکس پخش شد، داستان این مرد عجیب و غریب را روایت می کند که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 و انتخابات فرمانداری اوکلاهاما در سال 2018 شرکت کرد. ماجراجویی او با گربه های زیبا و متنوع در باغ وحش که تحسین مردم و منتقدان را برانگیخته است، تنها در 10 روز اول نمایش توسط بیش از 35 میلیون نفر دیده شده است و اکنون دومین سریال پربیننده سال است. در پایان سال.

وزیر گامبی

«وزیر گامبی» که در هفته‌های اخیر مورد بحث قرار گرفته بود، در چهار هفته اول نمایش بیش از ۶۲ میلیون بیننده داشت. مینی سریال درام آمریکایی که بر اساس رمانی به همین نام اثر والتر توایس ساخته شده است، پربیننده ترین سریال کوتاه نتفلیکس از هفته اول انتشارش است.«گامبی وزیر» داستانی تخیلی درباره زندگی شطرنج‌بازی یتیم به نام بث هرمان است که با مسائل عاطفی و اعتیاد به مواد مخدر و الکل دست و پنجه نرم می‌کند در حالی که تلاش می‌کند بین 9 تا 22 سال بهترین شطرنج‌باز جهان شود. . داستان از اواسط دهه 1950 شروع می شود و تا دهه 1960 ادامه دارد.

بهترین سریال 2020;  راشل، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

به گفته نتفلیکس، این سریال در 92 کشور و 63 کشور در 10 سریال برتر قرار دارد. این کتاب همچنین 37 سال بعد به یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز تبدیل شد و با پخش سریال، جستجوی «چگونه شطرنج بازی کنیم» گوگل به بالاترین حد خود در 9 سال گذشته رسید. برای موفقیت این مجموعه همین بس که eBay اعلام کرده است که جستجوی شطرنج و شطرنج در این پلتفرم 273 درصد افزایش یافته است.


بابل برلین

سریال “Babylon Berlin” (با نام اصلی “Babylon Berlin”) عجیب ترین، شدیدترین و هنری ترین برنامه نازی است که می توانید در تلویزیون تصور کنید. سریال نئو نوآر آلمان که به سبک درام تاریخی و جنایی ساخته شده است، داستان جاسوسی به نام گریون راث را روایت می کند که از کلن به برلین سفر می کند تا در جریان تحولات سیاسی و اجتماعی دهه 1920 آلمان به بررسی پرونده های مرموز بپردازد. این سریال توسط Tom Ticor، Achim von Boris و Hank Handleukten با بازی Volker Bruch و Leo Lisa Ferris تولید می شود. فصل اول این سریال در سال 2017 برای Sky One و DOS Arreste ساخته شد، اما نتفلیکس بعدا حق پخش آن را در کانادا و آمریکای شمالی به دست آورد.

بهترین سریال 2020;  راشل، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

«Babylon Berlin» پرهزینه ترین سریال تلویزیونی تولید شده در آلمان و احتمالاً پرهزینه ترین سریال غیرانگلیسی زبان است. فصل سوم این مجموعه تلویزیونی که به زبان های آلمانی و انگلیسی عرضه می شود، به فروپاشی فرهنگی آلمان نازی نزدیک می شود. نویسندگان مجموعه «بابل برلین» تمام تلاش خود را می کنند تا روند دگرگونی دولت آلمان از سال 1919 تا 1933، فاجعه اقتصادی به وجود آمده و آگاهی روزافزون از ظهور نازی ها را نشان دهند. مهمانی – جشن. مضامین این سریال گاه در قالب آثار نوآر، گاه در قالب آزمایش های روانشناختی و گاه در قالب موسیقی کاباره به تصویر کشیده می شود.

راچد

“راچد” کیسی اولین بار در سال 1962 با بیش از 48 میلیون بیننده در اولین ماه پس از انتشار تریلر روانشناختی آمریکایی بر اساس شخصیت “راچد” از رمان “پرواز بر فراز آشیانه فاخته” یا “دیوانه از آن پرید” منتشر شد. قفس» نوشته کین. این سریال که توسط ایوان رومانسکی تهیه شده و توسط رایان مورفی ساخته شده است، سارا پلسون در نقش اصلی نقش اصلی را ایفا می کند.

بهترین سریال 2020;  راشل، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

«راشل» برای دو فصل آماده تولید است. اولین قسمت از فصل اول این سریال در تاریخ 18 سپتامبر 2020 از شبکه نتفلیکس پخش شد و در اولین هفته انتشار با مجموع 972 میلیون دقیقه به رتبه اول در رتبه بندی نیلسن رسید. به گفته نتفلیکس، این سریال در چهار هفته اول اکران 48 میلیون بازدید داشته است.


فارگو

کریس راک در فصل چهارم «فارگو» به تهیه کنندگی نوآ فارلی با الهام از برادران کوئن حضور دارد. او نقش جیم کرو (قانون جدایی ایالت در تمام مراکز عمومی در آمریکای جنوبی) را بازی می‌کند که رهبری گروهی از مهاجران سیاه‌پوست فراری را بر عهده دارد.

بهترین سریال 2020;  راشل، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

دیگر بازیگران این فصل عبارتند از اندرو برد (آهنگساز آمریکایی)، جسی باکلی (چرنوبیل)، جام هیوستون (ستاره امپراتوری بوردو)، بن ویشو، جیسون شوارتزمن و تیموتی اولفینت. بنابراین فصل آخر این سریال نیز مانند سه فصل قبل تحسین برانگیز خواهد بود.

کبیر

به نظر می رسد تلویزیون در مورد تصویر کاترین کبیر بسیار نگران است. «بزرگ» دومین سریال پرهزینه و مجلل درباره معروف ترین امپراتورهای روسیه است که در سال های اخیر ساخته شده است. این سریال درباره زندگی کاترین (با بازی L. Fanning) و نه چندان دوستانه با همسرش Peter III (با بازی Nicholas Holt) است.

بهترین سریال 2020;  راشل، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

تماشای تریلر «کبیر» که در دی ماه پخش شد، ناخودآگاه این سریال را با «سوگلی» مقایسه می کند. شباهتی که نه تنها به دیدار هولت و تونی مک نامارا، بلکه به ترکیب مت شکمن و فانینگ نیز جلب توجه می کند. همچنین روایت داستان سریال «کبیر» به اندازه فیلم «سوگلی» ساده و کمی بی ادبانه است.

آکادمی چتر

آکادمی چتر – فصل دوم، با نزدیک به 43 میلیون بیننده، یک سریال علمی تخیلی بر اساس یک ابرقهرمان آنلاین آمریکایی و کمیک بوک به همین نام است که داستان خانواده ای از برادران و خواهران را روایت می کند که دارای قدرت های ماوراء طبیعی هستند. پس از مرگ پدر، آنها باید راز مرگ خود را که مربوط به خطر بزرگ برای جهان است، فاش کنند. الن پیج، تام هاپر، رابرت شیهان، مری جی. بلیز، کامرون بریتون، جان ماگارو، آدام گادلی و تب کلم ستارگان این سریال هستند – محصولات اصلی نتفلیکس.

بهترین سریال 2020;  راشل، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

فصل اول “آکادمی چتر” دارای 10 قسمت است و در 15 فوریه 2019 پخش شده است. این سریال با واکنش مثبت منتقدان و استقبال بسیار بالایی از سوی مخاطبان به خصوص به خاطر فضاسازی و عملکرد گروه بازیگری مواجه شد. پس از موفقیت فصل اول، نتفلیکس رسما سریال را به فصل دوم تمدید کرد و تا جولای 2020 در 10 قسمت پخش شد.

بوژاک هورسمن

“BoJack Horseman” (در اصل “BoJack Horseman”) یک انیمیشن کمدی کمدی برای بزرگسالان است که تم کمدی سیاه را به عنوان زندگی انسانی یک اسب به تصویر می کشد. داستان از این قرار است که بوزک (با صداپیشگی ویل آرنت) سال ها پیش یک ستاره محبوب کمدی کمدی بود، اما زندگی او پس از سریال برای نوشیدن بیش از حد مشروبات الکلی تلف شد (چیزی که این روزها شما را به یاد متیو پری می اندازد). کمدی محبوب، او «دوستان» را با عنوان اصلی «دوستان» راه اندازی کرد. سریال «بوزک سوارکار» امی سادریس، آلیسون بری، پل اف. تامپکینز و آرون پل از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شدند.

بهترین سریال 2020;  جغجغه، فارگو و خانه کاغذی

فصل ششم «بوزک سوارکار» را می‌توان «باهوش‌تر، باهوش‌تر و چندلایه‌تر از ۹۵ درصد شوخی‌های پخش‌شده از تلویزیون یا هر پلتفرم دیگری» توصیف کرد. این فصل، بهترین سریال 2020 به موضوع اصلی خود بسیار نزدیک است: مسئولیت پذیری یک مرد در برابر اعمال خود به چه معناست؟ جوک های هالیوودی، داستان سرایی بدیع و داستان سرایی غیرمنتظره، انیمیشن های جذاب، معرفی یک موضوع سرگرم کننده در هر لحظه و نگاه های صادقانه و نسبتاً خوش بینانه به مشکل، بوزک هورسمن سعی می کند به روش خود به این سوال پاسخ دهد.


تاریک

“Dark” یا “Dark” (عنوان اصلی “Dark”) یک سریال علمی تخیلی با موضوعی فراطبیعی است که توسط Baron Bow Oder و Anti Fries ساخته شده است. این سریال در سه قسمت داستانی پیچیده درباره مفاهیم زمان و مکان، بهشت ​​و جهنم، فرشتگان و شیطان، آدم و حوا و آغاز و پایان را روایت می‌کند. فصل سوم در 27 ژوئن 2020 توسط نتفلیکس در 8 قسمت منتشر شد و او با پایان نامطلوب سریال توانست داستان کامل خود را به خوبی به پایان برساند.

بهترین سریال 2020;  راشل، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

ویژگی منحصر به فرد سریال «تاریک» در توجه به فضا، داستان و جزئیات است. داستان به قدری پیچیده است که ممکن است فکر کنید درک آن عملا غیرممکن است، اما مشکل باورنکردنی سریال که مادرش در آن زایمان کرده است، توسط زن غیرممکن تعبیر می شود. موضوع تایم لاین های زیادی هر از گاهی در آثار دیگر به تصویر کشیده شده است، اما شاید بتوان «تاریک» را بهترین سریالی دانست که در طول تاریخ از این موضوع استفاده کرده است.

اولین سریال آلمانی زبان اصلی نتفلیکس پر از تناقض است. موضوعی چالش برانگیز که هرکسی جرات ساخت فیلم یا سریال را ندارد. فصل سوم سریال «تاریک» توانست سیر تکاملی دو فصل قبل را ادامه دهد و با پایانی خوب نه تنها توجه مخاطبان را به خود جلب کرد، بلکه منتقدان را نیز مورد توجه قرار داد. جاه طلبانه ترین و شاید شگفت انگیزترین پازلی که تا به حال در تلویزیون دیده شده است، یکی از بهترین سریال های سال 2020 است.


سریال های محبوب دیگر

این ها تعدادی از پربیننده ترین سریال های سال 2020 بودند. اما سریال جذاب سال به همین چند عنوان محدود نمی شود. به عنوان مثال، در سال 2020، سریال های “من هرگز ندارم” و “نیروی فضایی” با بیش از 40 میلیون بیننده از نتفلیکس پخش شد – که با هر معیاری موفق بودند.

بهترین سریال 2020;  راشل، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

به ویژه «من هرگز ندارم» که نمایشنامه ای نوجوانانه درباره واکنش یک دانش آموز دبیرستانی آمریکایی-هندی به مرگ پدرش روایت می کند. آنقدر جذاب و نه چندان کلیشه ای که منتقدان او را به خاطر شکستن کلیشه های آسیایی با نمایش جنوب آسیا در هالیوود تحسین کرده اند.

منبع: روزنامه شهروند، فیلیمو شات

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما