به‌روزرسانی‌های زنده کانادا: پلیس کامیون‌ها را با توقف پل انتاریو حرکت می‌دهد


ویدئو

با وجود تعداد زیادی از معترضان در کانادا که خواستار اجرای واکسن و پایان دادن به محدودیت‌های کرونا هستند، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اکثر کانادایی‌ها از اقدامات بهداشتی اپیدمیولوژیک حمایت می‌کنند.اعتباراعتبار …الین کرومی برای نیویورک تایمز

محاصره در مرزهای ایالات متحده و کانادا، عرضه‌های کلیدی را برای چهارمین روز جمعه قطع کرد و شرکت‌ها را برای جستجوی مواد بی‌میل کرد و کارخانه‌های بزرگ خودروسازی از انتاریو تا آلاباما را تعطیل کرد.

بسته شدن جزئی پل سفیر، شلوغ ترین مسیر زمینی بین کشورها و مجرای اصلی صنعت خودروسازی، موج هایی را در زنجیره های تامین آمریکای شمالی ایجاد کرد. گروه‌های تجاری از مقامات خواسته‌اند تا معترضانی را که پل را مسدود کرده‌اند، به زور بیرون کنند.

برخی از شرکت ها سعی کردند قطعات کلیدی را در کارخانه های خود توزیع کنند و راه های دیگری برای جابجایی محصولات پیدا کردند.

اما برخی دیگر به دلیل تعطیلی استعفا دادند و گفتند که نادیده گرفتن پل سفیر که دیترویت و ویندزور، انتاریو را به هم متصل می کند، بسیار گران یا دشوار است.

تویوتا گفت که این اختلالات منجر به “تعطیلی موقت” در کارخانه های موتور خود در ویرجینیای غربی و آلاباما و همچنین کارخانه هایی در کانادا و کنتاکی شده است و احتمالاً این اختلال تا آخر هفته ادامه خواهد داشت. فورد دو کارخانه ویندزور و اوکویل را نیز در انتاریو کاهش داد و کارخانه مونتاژ اوهایو را تعطیل کرد.

رانندگان کامیون و اعضای گروه‌های راست افراطی در کانادا علیه دستور واکسن و سایر محدودیت‌های بیماری همه‌گیر تظاهرات کردند و خواستار استعفای نخست‌وزیر جاستین ترودو شدند.

برایان کینگستون، رئیس انجمن تولیدکنندگان خودروی کانادا، گفت: “هزینه هر ساعت افزایش می یابد.” آنها باید قانون را اجرا کنند و معترضان را از جاده منتهی به پل خارج کنند.»

شرکت تحقیقاتی IHS Markets روز جمعه هشدار داد که این تعطیلی باعث افزایش کمبود خودروهای جدید می شود که همین حالا قیمت ها را بالا برده است.

هر دو دولت کانادا و ایالات متحده در تلاش بودند تا قطعات خودرو، میوه‌ها و سبزیجات تازه و سایر محصولات را از مرز خارج کنند.

مقامات کانادایی به برخی شرکت‌ها اجازه می‌دادند کالاها را از سایر بنادر ورودی بدون پر کردن مجدد اسناد ارسال کنند. مقامات گمرک ایالات متحده با افزودن پرسنل و خطوط غربالگری به گذرگاه جایگزین به این تلاش کمک کردند.

کلی استفانیچ، سخنگوی تویوتا گفت که تولیدکنندگان و شرکت‌های لجستیکی گاهی کامیون‌ها را صدها مایل دورتر از جاده به پل‌ها و پست‌های بازرسی مرزی می‌برند که هنوز باز هستند، اما گزینه‌های جایگزین برای پل سفیر محدود است.

بوفالو و مکیناو، میخ. به عنوان مثال، برای ارسال یک محموله از طریق، به رانندگان و کامیون های بیشتری نیاز است که عرضه آنها قبلاً کم بود.

جنیفر فریگر-لاتام، معاون فروش و بازاریابی در EMO Trans، یک شرکت تدارکات، گفت که برخی از کسب و کارها برای تغییر مسیر بار از طریق بوفالو، جایی که گذرگاه باز مانده بود، هزینه اضافی پرداخت می کردند.

لیندا داینز، معاون اجرایی کارگزار 100 ساله گمرکی فارو برای عملیات کانادا، گفت، یافتن جایگزین‌ها همیشه آسان نبوده است.

او گفت: «هرگاه مسیر جایگزینی پیدا کنید، به نظر می رسد که توسط یک وسیله نقلیه مزرعه یا کامیون مسدود شده است.

وی افزود که قیمت زمین محلی برای حمل و نقل در برخی موارد سه برابر شده است که باعث شده بسیاری از شرکت ها حمل و نقل را متوقف کنند.

بسیاری از کامیون ها سعی می کنند از پل پورت هورون، میخ استفاده کنند. به شهر کانادایی سارنیا در شمال دیترویت می پیوندد. اما ترافیک آنقدر سنگین است که کامیون ها اغلب مجبورند ساعت ها برای عبور منتظر بمانند. کینگستون گفت که در مورد انتظار هشت ساعته شنیده است.

برخی از خودروسازان قطعات را از طریق حمل و نقل هوایی یا حتی با هلیکوپتر ارسال می کنند. اما او گفت: “محموله هوایی برای قطعات بزرگ و سنگین کارآمد نیست.” کینگستون گفت.

وی خاطرنشان کرد که پل سفیر به گونه ای طراحی شده است که تعداد زیادی کامیون سنگین را در خود جای دهد. برخی از مواد خطرناک یا سایر بارهای خاص نمی توانند از راه دیگری عبور کنند.

خودروسازان و تامین کنندگان نیز کشتی ها را شکسته و آنها را در کامیون ها و کامیون های کوچک بار می کنند که می توانند از تونل باز بین دیترویت و ویندزور عبور کنند.

اما چنین اقداماتی شکاف توقف پرهزینه ای هستند و بسیاری از شرکت ها فقط تا زمانی که محاصره برداشته شود، تولید را کاهش می دهند. دان هرش، مدیر عامل الکس پارتنرز، یک شرکت مشاوره که به شرکت‌های خودروسازی کمک می‌کند تا با این بحران مقابله کنند، گفت: «امیدواریم این به زودی تمام شود.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم