fastescobanner

به‌روزرسانی‌های زنده Quaid: مطالعه نشان می‌دهد که بیش از 5 میلیون کودک مراقبان خود را با ویروس از دست می‌دهند

[ad_1]

تصویراعضای خانواده در یک کوره سوزی دسته جمعی در دهلی شرقی، هند در آوریل 2021.
اعتبار …آتال لوک برای نیویورک تایمز

یک مطالعه جدید تخمین می‌زند که حداقل 5.2 میلیون کودک در سراسر جهان والدین یا سایر مراقبان خود را در 19 ماه اول شیوع بیماری کووید-19 از دست داده‌اند.

سوزان هیلیس، محقق ارشد دانشگاه آکسفورد و نویسنده اصلی این مطالعه که روز پنجشنبه در مجله پزشکی The Lancet منتشر شد، گفت: «کودکان در حال حاضر در مشکلات زیادی هستند و به کمک ما نیاز دارند.

این مطالعه بر اساس داده‌های 20 کشور از جمله هند، ایالات متحده و پرو انجام شد و توسط یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی متشکل از کارشناسانی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، سازمان بهداشت جهانی و چندین کالج و دانشگاه تکمیل شد.

این هشدار می دهد که کودکی که یکی از والدین یا مراقب خود را از دست می دهد می تواند تحت تأثیر نامطلوب قرار گیرد، از جمله افزایش خطر فقر، سوء استفاده جنسی، چالش های سلامت روان و استرس شدید.

یک مطالعه قبلی که بر 13 ماه اول همه گیری متمرکز بود، به حدود 1.5 میلیون کودک مبتلا رسید. محققان می گویند داده های جدید نه تنها به این دلیل است که شامل شش ماه دیگر داده می شود، بلکه به این دلیل است که تخمین اول بسیار پایین بود. با استفاده از آخرین آمار مرگ و میر از Cowd، محققان اکنون تخمین می زنند که حداقل 2.7 میلیون نوزاد در 13 ماه اول والدین یا مراقب خود را از دست داده اند.

تحقیقات جدید داده‌های تا اکتبر 2021 را پوشش می‌دهد و آخرین موارد اضافه شده به نوع Omicron را در بر نمی‌گیرد، که بدون شک باعث افزایش تلفات شده است.

لورین شر، استاد روانشناسی در دانشگاه کالج لندن گفت: 10 سال طول کشید تا 5 میلیون کودک در اثر ابتلا به اچ آی وی/ایدز یتیم شوند، در حالی که همین تعداد کودک تنها در دو سال به دلیل کووید 19 یتیم شدند. نویسنده این مطالعه در بیانیه ای گفت.

دوین جانسون، یک کودک 11 ساله از مسکو، اوکلاهاما، یکی از میلیون‌ها کودکی است که والدین خود را از دست داده‌اند – در این مورد، پدرش، ویلی جیمز لوگان، که در آگوست 2021 همراه با کود در بیمارستان بستری شد. او دو روز درگذشت. بعد.

مادر دوون، لتونی جانسون، در مصاحبه‌ای گفت: «این جاده‌ای سنگلاخ بوده است، این چیزی است که من اسمش را می‌گذارم».

او گفت که دوین به بهترین شکل ممکن با غم و اندوه کنار آمد. سطوح آن هنوز قوی است. او همچنان مشتاق دیدن دوستانش است. هنوز هم روزهایی هست که هر دو خسته هستند.

خانم جانسون در مورد احساسات خود گفت: “بالا و پایین – بالا و پایین”. اوست که می خواهد پدرش را صدا بزند و نمی تواند.»

دارسی مریت، استاد رفاه کودکان در دانشگاه نیویورک که در این مطالعه شرکت نداشت، گفت که مرگ والدین و مراقبان “تأثیر بلندمدت و گسترده ای” بر کودکان، به ویژه بر خانواده های کم درآمد خواهد داشت.

وی افزود که کودکان رنگین پوست در ایالات متحده به ویژه در معرض خطر عواقب نامطلوب قرار دارند.

مطالعه ای که سال گذشته در مجله Pediatrics انجام شد، نشان داد که در ایالات متحده، از هر 168 کودک سرخپوست یا بومی آلاسکا، یک کودک، از هر 310 کودک سیاه پوست، یک کودک از هر 412 کودک اسپانیایی تبار، یک کودک از هر 612 کودک. کودکان اسپانیایی تبار یکی از کودکان آسیایی بیماری خود را از دست داد. مراقبت، از هر 753 کودک سفید پوست، یک نفر.

مطالعه ای توسط The Lancet نشان داد که از هر سه کودک یتیم دو نفر بین 10 تا 17 سال سن دارند و اکثر کودکانی که والدین خود را از دست داده اند.

جولیت اینون، نویسنده اصلی این مطالعه در کالج امپریال لندن، در بیانیه‌ای گفت که با دریافت داده‌های بیشتر محققان، انتظار دارند داده‌ها 10 برابر بیشتر از آنچه در حال حاضر گزارش شده است افزایش یابد.

وی گفت: “این بیماری همه گیر هنوز در سراسر جهان در حال گسترش است.” آنون گفت: «این بدان معناست که تعداد کودکان یتیم مربوط به Cove 19 افزایش خواهد یافت.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما