fastescobanner

به‌روزرسانی‌های زنده کووید: شهرداران آینده واکسن‌های بخش خصوصی نیویورک را اجباری می‌کنند

[ad_1]

تصویر
اعتبار …دیو سندرز برای نیویورک تایمز

پس از هفته ها سکوت، شهردار منتخب اریک آدامز روز پنجشنبه قول داد واکسیناسیون شهر نیویورک را برای کارمندان بخش خصوصی اجباری کند. اولین الزام در این کشور که توسط شهردار بیل دی بلازیو اجرا شد، هفته گذشته در دفتر آقای دی بلازیو در روز دوشنبه اجرا شد.

آقای آدامز گفت: تمرکز ما بر واکسن ها و آزمایش ها، واکسن ها و آزمایش ها، واکسن ها و آزمایش ها است. قبل از اینکه به Dave A. Chocci، کمیسر بهداشت آقای de Blasio بپردازیم، که کمیسر بهداشت آقای آدامز باقی خواهد ماند. مارس.

وی گفت: دستورات کارفرمایان بخش خصوصی در سال جدید با تمرکز بر رعایت و نه مجازات اعمال خواهند شد. چوکشی اعلام کرد.

اپیدمیولوژیست ها این دستور را تشویق کردند، اما آقای. در اواخر دوره تصدی دی بلازیو، سردرگمی در میان برخی از صاحبان مشاغل وجود داشت که مطمئن نبودند از این دستور پیروی کنند یا منتظر بمانند تا آقای آدامز به قدرت برسد و سیاست خود را اعلام کند. . برخی حتی آن را به عنوان یک سردرد بوروکراتیک می دانند و نگرانند که برخی از کارگران به جای رعایت قوانین، تسلیم شوند.

سکوت آقای آدامز در مورد این موضوع این امید را در میان برخی از صاحبان مشاغل ایجاد کرده است که او قصد دارد این دستور را لغو کند.

اما در هفته‌هایی که آقای د بلازیو این سیاست را در 6 دسامبر اعلام کرد، نوع Omicron شاهد افزایش چشمگیر در شهر نیویورک و افزایش شدید موارد ابتلا به کرونا بوده است.

روز چهارشنبه، شهر برای سومین بار در یک هفته یک مورد یک روزه را ثبت کرد و خط مترویی که کوئینز و منهتن را به هم متصل می کرد بسته شد، زیرا بسیاری از کارگران حمل و نقل مریض شدند. زندگی در شهر از برخی جهات کند شده است. باشگاه کنل وست مینستر نمایش سگ در ژانویه را به افتخار Omicron به تعویق انداخت.

Omicron تاکنون صدها هزار نفر از ساکنان شهر را آلوده کرده است. روز چهارشنبه، فرماندار کتی هوچول اعلام کرد که روز قبل 39591 نفر در شهر نیویورک مثبت شده اند. و این یک چیز کمتر است زیرا بسیاری از آزمایشات خانگی را که مثبت بوده اند اما هرگز به مقامات بهداشت عمومی گزارش نشده اند، شامل نمی شود.

در سراسر شهر، میزان مثبت بودن آزمون بیش از 20 درصد است. پزشکان و سیستم‌های بیمارستانی گزارش می‌دهند که روزانه صدها بیمار جدید کووید-19 در بیمارستان‌های سراسر شهر مشاهده می‌شوند، اگرچه نسبت به بیماران مبتلا به موج قبلی کروناویروس بسیار کمتر بیمار هستند. تا روز سه شنبه، آخرین روز گزارش، تنها 3200 بیمار کووید-19 در بیمارستان های شهر نیویورک وجود داشت. حدود 370 نفر در بخش مراقبت های ویژه بودند.

رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون، دکتر. آشیش ک. آقای آدامز گفت که این تصمیم “عاقلانه” بود.

وی گفت: تنها راه برون رفت از این اپیدمی تزریق واکسن است. جها گفت. و از کارفرمایان، خصوصی و دولتی بخواهیم مطمئن شوند که کارمندانشان واکسینه شده اند – که محیط کار ایمن تری ایجاد می کند – فکر می کنم ضروری است.

اشتیاق دکتر ژا جهانی نبود.

دستور آقای دی بلازیو که اکنون متعلق به آقای آدامز است، خشم برخی از جامعه تجاری، از جمله شرکت های بزرگ را برانگیخته است، که از احتمال اجرای هر دو دستور رئیس جمهور بایدن، که در دادگاه عالی هستند و در حال آزمایش هستند، عصبانی هستند. حلقه برای واکسینه نشده، و شهر نیویورک، که نیست.

کاترین وایلد، مدیر اجرایی شراکت شهر نیویورک گفت: «برای کسب‌وکارهای بزرگ با ردپای جهانی و ملی، تداوم سفارش‌های واکسن و ماسک و سیاست‌های فدرال در مورد پروتکل‌های کووید و سیاست‌های ایالتی و محلی و پروتکل‌های کووید بسیار مهم است.» بسیاری از شرکت های بزرگ.

و سیاست دی بلازیو نه به موقع است و نه با شرایط سیاست بایدن سازگار است.»

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما