fastescobanner

به روز رسانی زنده کووید: بایدن 500 میلیون آزمایش و کمک نظامی دیگر برای بیمارستان ها را اعلام کرد

[ad_1]

ویدئو

گزیده

گزیده

بایدن از خرید 500 میلیون آزمایش کووید دیگر خبر داد

پرزیدنت بایدن گفت که دولت او خرید قبلی آزمایش‌های کرونا را برای تحویل رایگان به مردم آمریکا دو برابر خواهد کرد و پرسنل پزشکی بیشتری را در ایالت‌های تحت تأثیر نوع Omicron مستقر خواهد کرد.

هفته آینده یک وب‌سایت راه‌اندازی می‌کنیم که در آن می‌توانید نسخه‌های آزمایشی رایگان را به خانه خود سفارش دهید. و علاوه بر 500 میلیون – نیم میلیارد – آزمایشی که برای ارسال رایگان خانه‌های شما به دست می‌آید، امروز به تیمم دستور می‌دهم که نیم میلیارد دیگر، 500 میلیون آزمایش دیگر انجام دهند. برای تحویل رایگان. این به معنای مجموع یک میلیارد آزمایش برای پاسخگویی به تقاضای آینده است. و ما به کار با خرده فروشان و خرده فروشان آنلاین و آفلاین برای افزایش در دسترس بودن ادامه خواهیم داد. و برای کسانی که نیاز به آزمایش فوری دارند، ما همچنان سایت‌های تست FEMA را اضافه می‌کنیم تا سایت‌های تست انفرادی رایگان بیشتری در دسترس باشند. برای کسانی از شما که بیمه دارید، می توانید ماهیانه هشت آزمایش را جبران کنید. برای افراد فاقد بیمه، ما بیش از 20000 سایت آزمایشی رایگان در سراسر کشور داریم. از روز شکرگزاری، بیش از 800 پرسنل نظامی و دیگر پرسنل اورژانس فدرال در 24 ایالت، قبیله و قلمرو، از جمله بیش از 350 پزشک نظامی، پرستار و امدادگر مستقر شده اند و به کارکنان بیمارستان هایی که کمبود دارند کمک می کنند. امروز، من اعزام شش تیم پزشکی فدرال بعدی خود را اعلام می کنم. میشیگان، نیویورک، نیوجرسی، اوهایو، رود آیلند: بیش از 120 پرسنل پزشکی نظامی در شش ایالت آسیب دیده.

پخش کننده ویدیو در حال class=
پرزیدنت بایدن گفت که دولت او خرید قبلی آزمایش‌های کرونا را برای تحویل رایگان به مردم آمریکا دو برابر خواهد کرد و پرسنل پزشکی بیشتری را در ایالت‌های تحت تأثیر نوع Omicron مستقر خواهد کرد.اعتباراعتبار …داگ میلز / نیویورک تایمز

واشنگتن – پرزیدنت بایدن روز پنجشنبه واکنش دولت به افزایش ویروس‌های کرونا ناشی از نوع Omicron را تشدید کرد و گفت که به کمک بیمارستان‌های پرجمعیت نیاز فوری دارد و در حالی که کشور وارد سومین سال اپیدمی خود می‌شود، آزمایش‌ها و ماسک‌های رایگان را به آمریکایی‌ها می‌دهد. .

آقای بایدن گفت که به کارکنان خود دستور می دهد تا 500 میلیون آزمایش کرونای اضافی را برای توزیع در میان مردم آمریکا خریداری کنند، که خریدهای قبلی دولت را دوبرابر کرد زیرا دولت او در تلاش برای پاسخ به نوع بسیار مسری omikron بود.

علاوه بر این، رئیس جمهور گفت که در مجموع 120 پرسنل پزشکی نظامی را به شش ایالت می فرستد که در آن بیمارستان ها مبتلا به موارد ابتلا هستند. و او قول داد که هفته آینده از طرح هایی برای کمک به مردم آمریکا با ارائه ماسک های رایگان و باکیفیت که در جلوگیری از ابتلا به ویروس بهتر است، رونمایی کند.

آقای بایدن صبح پنجشنبه در حالی که آماده دریافت به‌روزرسانی‌ها از رهبران تیم واکنش به کووید بود، آزمایش‌های اضافی را در کاخ سفید اعلام کرد.

آقای بایدن گفت: «این بدان معناست که در مجموع یک میلیارد آزمایش برای پاسخگویی به تقاضای آینده انجام خواهد شد. و ما به کار با خرده فروشان و خرده فروشان آنلاین برای افزایش در دسترس بودن ادامه خواهیم داد.”

اما مشخص نیست این آزمایشات چه زمانی در دسترس خواهند بود. آقای بایدن اولین دسته از 500 میلیون آزمایش را درست قبل از کریسمس اعلام کرد و مقامات کاخ سفید گفتند که اولین دسته از آن اعلامیه تا اواخر این ماه تحویل داده نخواهد شد. جزئیات نحوه درخواست آمریکایی‌ها برای این آزمایش‌ها روز جمعه همراه با وب‌سایت آزمایش دولتی منتشر خواهد شد.

رئیس جمهور نگفت چه زمانی مجموعه جدید 500 میلیونی آزمایش آماده و آماده توزیع می شود. اما او گفت که آزمایش خانگی – با بیش از 20000 سایت آزمایش در سراسر کشور – به پاسخگویی به تقاضای رو به رشد کمک می کند زیرا مردم سعی می کنند به کار، مدرسه و زندگی اجتماعی خود با وجود گسترش سریع ویروس ادامه دهند.

او گفت: «ما در هفته آینده وب‌سایتی را راه‌اندازی می‌کنیم که در آن می‌توانید آزمایش‌های رایگان ارسال شده به خانه‌تان را سفارش دهید،» و افزود که افرادی که بیمه درمانی دارند می‌توانند برای خرید هشت آزمایش در ماه، بازپرداخت سریع دریافت کنند.

آقای بایدن درباره آنچه که برای اطمینان از اینکه آمریکایی ها ماسک های باکیفیت دریافت می کنند، توضیح بیشتری نداد. کارشناسان می‌گویند که ماسک‌های KN95 و N95 نسبت به ماسک‌های معمولی پارچه‌ای یا جراحی که بسیاری از افراد استفاده می‌کنند، از نوع Omicron محافظت بهتری می‌کنند.

همانطور که در دو سال گذشته گفته ام، لطفا ماسک بزنید. او گفت، فکر می کنم این بخشی از وظیفه میهن پرستانه شماست.

آقای بایدن گفت که اعلام کمک به بیمارستان ها آغازی برای اعزام 1000 نیروی خدماتی برای کمک به پزشکان و پرستاران برای افزایش تعداد موارد Omicron بود.

رئیس جمهور لوید جی. آستین سوم به همراه وزیر دفاع و مدیر آژانس مدیریت اضطراری فدرال، دین کریسول، وارد کاخ سفید شدند تا به تیم ها در مورد جوامع دشوار در سراسر کشور توضیح دهند. آقای بایدن اواخر ماه گذشته گفت که از ارتش برای کمک به بیمارستان ها در اوایل ژانویه استفاده خواهد کرد.

رئیس جمهور گفت که تیم های جدیدی از پزشکان، پرستاران و سایر کادر پزشکی وارد بیمارستان های میشیگان، نیوجرسی، نیومکزیکو، نیویورک، اوهایو و رود آیلند خواهند شد.

این استقرار بخشی از تلاش های دولت بایدن برای مقابله با آخرین افزایش موارد ناشی از انواع بسیار مسری omikron است. با افزایش رشد، روزانه بیش از 780000 مورد جدید در سراسر کشور وجود دارد. تعداد آمریکایی‌هایی که به دلیل کووید-19 در بیمارستان بستری شده‌اند به رکورد 142000 نفر رسیده است.

برای آقای بایدن، ناتوانی او در کنترل این بیماری همه گیر به پایین آمدن رتبه اعتبار او با ورود به دومین سال ریاست جمهوری اش کمک کرده است. دستیاران آن در نظر گرفته شده اند تا تلاش های خود را برای مبارزه با ویروس به طور عمومی اعلام کنند.

مقامات گفتند که از روز شکرگزاری، زمانی که Omicron برای اولین بار در آفریقای جنوبی پیدا شد، دولت بیش از 800 پرسنل نظامی و اضطراری را به 24 ایالت، قبیله و استان اعزام کرده است، بدون اینکه تعداد پرسنل اعلام شده توسط آقای بایدن را در روز پنجشنبه شمارش کنند.

به گفته مقامات، علاوه بر این، بیش از 14000 عضو گارد ملی در 49 ایالت برای کمک به بیمارستان ها در زمینه واکسیناسیون، آزمایش و سایر خدمات پزشکی فعال شده اند. بودجه این استقرارها توسط طرح نجات آمریکا تامین می شود، قانونی که آقای بایدن در اوایل دوره ریاست جمهوری خود از آن حمایت می کرد.

رئیس جمهور گفت: از تیم های پزشکی نظامی در زمین به خاطر هر کاری که انجام می دهید تشکر می کنم.

مقامات گفتند که انتظار می رود پرسنل پزشکی نظامی بیشتری در روزهای آینده به دلیل مبارزه با این بیماری همه گیر در کشور مستقر شوند.

زاخاری مونتاگ در گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما