fastescobanner

به روز رسانی زنده کووید: والدین شیکاگو بر سر مخالفت معلمان با بازگشت به مدرسه بحث می کنند

[ad_1]

تصویرمدرسه ابتدایی در شیکاگو روز چهارشنبه تعطیل شد.
اعتبار …لیندون فرنچ برای نیویورک تایمز

روز چهارشنبه والدین شیکاگو برای یافتن مهدکودک عجله کردند، دو روز پس از بازگشت دانش آموزان از تعطیلات زمستانی، کلاس های درس به دلیل اختلاف کارگری بین شهر و اتحادیه معلمان آن در سومین سیستم مدرسه دولتی بزرگ در ایالات متحده تعطیل شد.

این اتحادیه که اعضای آن سه‌شنبه شب با اکثریت قاطع به توقف گزارش‌دهی در مورد ساختمان‌های مدارس رای دادند، سیستم مدرسه را به واکنش به نوع Omicron متهم کرد که منجر به افزایش بی‌سابقه موارد ابتلا به ویروس کرونا در شهر شد.

شهردار لوری لایت‌فوت اصرار داشت که کلاس‌های درس شهر امن هستند، معلمان را به توقف کار غیرقانونی متهم کرد و از انحراف کلاس‌ها به دستورالعمل‌های از راه دور، که اتحادیه پیشنهاد کرد، خودداری کرد.

این درگیری والدینی مانند تونیا پترسون را با چند گزینه عالی روبرو کرد. خانم پترسون، عابر بانک، یکی از معدود والدینی بود که کودکی را در مدرسه ابتدایی الینگتون در غرب ساید شهر رها کردند، جایی که کارکنانی که در کار معلم نبودند، مراقبت های اضطراری از کودکان را ارائه می کردند.

خانم پترسون گفت: «من می‌خواهم به سر کار بروم و زمانی برای گرفتن پرستار بچه ندارم. این معلمان دیشب گفتند که وارد نمی شوند.

خانم پترسون هر دو طرف را مقصر این اختلاف دانست. نتایج رای گیری اتحادیه تا ساعت 22 سه شنبه اعلام نشد و سامانه مدارس لغو کلاس های بعد از ساعت 23 را تایید نکرد.

خانم پترسون گفت: “من درک می کنم که آنها می خواهند ایمن باشند، اما من باید کار کنم.” “من نمی فهمم چرا آنها اینقدر خاص هستند.”

خانم لایت فوت و اتحادیه معلمان شیکاگو از زمان روی کار آمدن در سال 2019 با یکدیگر اختلاف داشتند. جسی شارکی، رئیس اتحادیه، گفت که سیستم مدرسه برای بازگشت ایمن معلمان به آزمایش ویروس کرونا قوی‌تر نیاز دارد. وی از همه دانش‌آموزان خواست تا قبل از شروع مجدد کلاس‌های درسی آزمون گرفته و پس از آن گام به گام پیگیری کنند. او گفت: “اگر می خواهید ما را زودتر به مدرسه برگردانید، امتحان کنید.”

آقای شارکی گفت که امیدوار است با شهر به توافق برسد و مذاکرات بعد از ظهر چهارشنبه از سر گرفته شود.

خانم لایت فوت این اتحادیه را به ایجاد دردسرهای غیرضروری برای والدین متهم کرد و از تلاش های سیستم مدرسه برای ایمن سازی کلاس های درس دفاع کرد. اعضای دولت او اتحادیه را به نادیده گرفتن یافته های تحقیقات متهم کرده اند و می گویند کودکان کمتر از بزرگسالان به طور جدی به کووید-19 مبتلا می شوند.

سه شنبه شب، اندکی پیش از اعلام نتایج رای گیری اتحادیه، شهردار گفت: «هیچکس در آخرین لحظه به عنوان دانش آموز در خانه ثبت نام نمی کند». “برای والدینی که مجبور به کار هستند، که نمی توانند هزینه های تجملات ماندن در خانه را تحمل کنند، نمی توانیم فراموش کنیم که این روند از راه دور چقدر آزاردهنده است.”

جین ساکی، سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی درباره شیکاگو گفت که پرزیدنت بایدن می خواهد مدارس باز بمانند. ما می دانیم که آنها می توانند با خیال راحت باز شوند و ما اینجا هستیم تا به تحقق آن کمک کنیم.”

با این حال، همچنان که موارد ابتلا به ویروس کرونا در شهر افزایش می‌یابد، بسیاری در شهر شخصاً نسبت به رفتن کودکان به مدرسه ابراز نگرانی کرده‌اند.

صبح چهارشنبه در فروشگاه مواد غذایی وست ساید. کارن واشنگتن نوه 6 ساله خود را نزد خود نگه داشت زیرا والدین دختر شاغل بودند. خانم واشنگتن که در آن زمان نوه‌اش معمولاً کلاس اول بود، از اقدام معلم حمایت کرد.

خانم واشنگتن گفت: «بچه ها نمی دانند چگونه معاشرت کنند. آنها بازی می‌کنند و نزدیک‌تر می‌شوند و نقاب‌هایشان را برمی‌دارند.»

زولان کنو یانگ در گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما