fastescobanner

تحلیلی از بیانیه تند ذوب آهن علیه پرسپولیس

[ad_1]

بازی سوم: باشگاه ذوب آهن از تعویق بازی یک روزه پرسپولیس گلایه شدیدی دارد.

دیروز برنامه جدید لیگ اعلام شد و شاهد تغییراتی در زمان برگزاری برخی از دیدارها بودیم که از جمله می توان به دیدار دیرهنگام هفته ششم پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی اشاره کرد. این تغییرات مورد انتقاد اکثریت تیم های شرکت کننده در مسابقات قرار گرفت و مخالفت خود را به اشکال مختلف اعلام کردند.

ذوب آهن یکی از باشگاه های معترض به طرح جدید لیگ بود که چند روز قبل از بازی شب گذشته پرسپولیس، سازمان لیگ را به صدور بیانیه های تند علیه قهرمان چهار دوره گذشته فوتبال ایران متهم کرد. برگزاری مسابقات قهرمانی پرسپولیس در نظر گرفته شده است.

طبق برنامه جدید لیگ برتر فوتبال ایران، دیدار پرسپولیس و ذوب آهن که قرار بود 10 دی ماه برگزار شود، قرار بود یک روز بعد یعنی 10 دی برگزار شود و این دلیل اصلی تاخیر یک روزه است. . برای بیانیه تند باشگاه ذوب آهن.

یحیی گل محمدی یکشنبه گذشته پس از بازگشت از قطر مصاحبه تکان دهنده ای در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام داد و یکی از مواضع او این بود که تیمش باید 6 روز قبل از بازی مقابل ذوب آهن استراحت داشته باشد و حالا باشگاه اصفهانی از این بابت نگران است. گلایه دارد که چرا سازمان لیگ همان درخواستی که گل محمدی داده بود را اجرا کرد.

ذوب آهن پیش از این برای میزبانی این بازی به تهران سفر کرده بود، اما این بازی چند ساعت قبل از بازی لغو شد و خسارتی معادل 140 هزار و 140 میلیون برای کرایه هتل ها و پروازهای چارتر به همراه داشت.

حالا مدیر رسانه ای باشگاه ذوب آهن می گوید برای بازی 20 دی با پرسپولیس بلیت رفت و برگشت با پرواز چارتر تهیه کرده اما به دلیل تغییر برنامه باید بخشی از هزینه کنسلی پرواز را بپردازد. . وی همچنین گفت: باشگاه برای رزرو هتل المپیک با مشکل مواجه است و به دلیل برگزاری مسابقات والیبال جایی برای اعضای تیم فوتبال ذوب آهن وجود ندارد.

اینها همه دلایلی است که باشگاه ذوب آهن را بر آن داشته تا اظهارات تندی علیه پرسپولیس بدهد و سازمان لیگ را برای این تیم حمایت کند. بیانیه ای که بدون شک حساسیت هر دو تیم را افزایش خواهد داد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما