fastescobanner

تیم حقوقی برای پرسپولیس مهمتر از شام است

[ad_1]

ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم تا کی باید دچار این مسائل و سوء مدیریت شود. در این شرایط استفاده از تیم حقوقی متخصص برای پرسپولیس مهمتر از صرف شام است.

حمید درخشان روز پنجشنبه با اشاره به تساوی پرسپولیس و نساجی در دیدار پایانی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به محض خروج بازیکن از زمین، جا برای آلو قند باقی می ماند.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس بعد از فینال آسیا باید متضرر می شد، افزود: از فینال آسیا فقط یک بازی مانده است و بازی در شرایط ورزشگاه خانگی و زمین چمن بد پرسپولیس قابل سنجش نیست. مطمئناً پرسپولیس از این بازی به صورت اجباری به لیگ برمی گردد. بزرگ ترین تیم های دنیا مانند رئال مادرید در خانه نتوانستند وظایف فنی را انجام دهند.

اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید صبر کند و فینال لیگ قهرمانان را فراموش کند. تیم مقابل باید روی قهرمانی و کسب امتیاز در لیگ تمرکز کند و هفته آینده برای قهرمانی در لیگ گام های ملموسی بردارد.

وی در مورد شکایت ماریو بودیمیر و حدود 15 میلیارد دلار غرامت گفت: متأسفانه سرمربی سابق نه تنها صلاحیت نداشت، بلکه بار سنگینی بر باشگاه وارد کرد. این گلایه ها واقعاً فوتبال شما را مسخره می کند و باید از فوتبال دست بردارید. واقعا ناراحت شدیم وقتی تیم آرام می شود، موضوع دیگری پیش می آید. با شنیدن این خبر شوکه شدیم.

درخشان با اشاره به لزوم تعیین وکلای خوب گفت: مگر می شود باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس تیم حقوقی خوبی برای دفاع از حقوق این تیم نداشته باشد؟ افرادی که به عنوان مشاور حقوقی در پرسپولیس مشغول به کار هستند و نام آنها در کنار این تیم به چشم می خورد، تاکنون در چه مواردی توانسته ایم برنده شویم؟ پرونده برانکو؟ آل کثیر؟ کدومشون بس است. ضربه این قضیه تا الان به فوتبال ما خورده است. چرا قراردادهای امضا شده توسط پرسپولیس توسط وکیل بررسی نمی شود تا پرسپولیس چنین ضربه ای نخورد؟

وی گفت: این مسائل روی تیم هم تاثیر منفی خواهد داشت. امیدوارم این مسائل حل شود تا پرسپولیس دیگر درگیر این چالش های پیش پا افتاده نباشد و ضربه نخورد.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره شانس موفقیت پرسپولیس در لیگ امسال گفت: پرسپولیس نشان داده در سطح فنی بالایی است و امسال هم قهرمان خواهد شد. امیدوارم این مسائل حل شود تا کادر فنی و بازیکنان گرفتار مسائل جزئی نشوند که این مسائل شایسته تیم بزرگ پرسپولیس و نایب قهرمان آسیا نیست.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما