fastescobanner

خانه های 15 میلیون دلاری در تهران; گرانتر از مجلل ترین منطقه جهان!

[ad_1]

پنت هاوس ها و ویلاهایی در تهران که به گفته مشاوران املاک مشتری کمی دارند و فقط در فصول خاصی از سال اجاره داده می شوند، با قیمت هایی از 77 تا 15 میلیون و 200 تا 400 میلیارد تومان برای فروش عرضه شده اند. به بررسی آگهی های قیمت مسکن. در منطقه بورلی هیلز آمریکا به عنوان یکی از گران ترین محله های دنیا، قیمت ها بسیار کمتر از قیمت های ذکر شده در تهران است.

به گزارش ایسنا، قیمت های گزاف برخی خانه های لوکس در شمال تهران خارج از منطق و رویه بازار است. شاید باورش سخت باشد، اما برخی از مالکان قیمت پنت هاوس ها، آپارتمان های فوق لوکس و ویلایی خود را در حد 200، 300، 400 میلیارد تومان و بیشتر نگه داشته اند که میانگین قیمت آن به 28 هزار تومان در هر دلار رسیده است. 7 میلیون تا 15 15 میلیون بورلی هیلز، یکی از گران ترین و معروف ترین محله های جهان، نرخ بالاتری نسبت به خانه های ایالات متحده دارد. مثلاً یک عمارت مجلل 4446 متری چهار خوابه با پنج سرویس بهداشتی با قیمت 7.5 میلیون، نصف قیمت یک پنت هاوس 800 متری در تهران، تبلیغ می شود. به عبارتی قیمت هر متر این پنت هاوس در تهران 10 برابر بیشتر از عمارت مجلل بورلی هیلز است.

پنت هاوس 420 میلیارد تومان!

این پنت هاوس 800 متری به گفته یکی از آگهی دهندگان برتر خیابان فرشته دارای 4 اتاق خواب، 10 واحد پارکینگ، سالن اجتماعات، استخر، سونا، جکوزی، باغ روی پشت بام و … می باشد. به فروش می رسد. متری 420 میلیارد تومان. آن عدد فرد 500 میلیون تومان است. خانه حدود 1515 میلیون با احتساب 28000 تومان ارزش گذاری شده است.
خانه های 15 میلیون دلاری در تهران!

خانه های 15 میلیون دلاری در تهران!

پنت هاوس تهران در خیابان فرسته

در منطقه ولنجک ارزش ویلای 1000 متری آگهی شده در سامانه کلید 370 میلیارد تومان و قیمت هر متر مربع به 370 میلیون تومان می رسد. این ویلای پنج خوابه شامل سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، لابی، آسانسور و غیره می باشد.

سعدآباد ویلایی 2870 متری 6 خوابه با سالن اجتماعات، روف گاردن، سالن بدنسازی، آنتن مرکزی و سایر امکانات با متری 300 میلیون تومان و ارزش کل 861 میلیارد تومان است.

خانه های 15 میلیون دلاری در تهران!

ویلا 2870 متری در سدآباد

در محدوده شهرک گرب، ویلا 1120 متری (به گفته فروشنده شاه نشین) دارای شش اتاق خواب، حیاط 550 متری، سالن اجتماعات، سالن بدنسازی، آشپزخانه فول، سونا، روف گاردن، آسانسور و امکانات دیگر به مبلغ 270 میلیارد تومان. هزینه هر متر مربع این ویلا 225 میلیون تومان می باشد.

خانه های 15 میلیون دلاری در تهران!
ویلا غرب تهران

قیمت مجموعه ویلا 1100 متری نوساز در زعفرانیه پنج اتاق خواب، شش واحد پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و … می باشد. 209 میلیارد تومان البته عنوان «قیمت زیر» را هم در بر می گیرد. تبلیغات. !

پنت هاوس 800 متری با پنج اتاق خواب، 9 واحد پارکینگ، سالن بدنسازی، استخر، روف گاردن، سونا، جکوزی و … متری 312 میلیون تومان و در مجموع 250 میلیارد به فروش می رسد. تومان.

در حالی که دیگر نمی توان از قیمت ها به عنوان صفت های نجومی استفاده کرد، آگهی های املاک امروزی در پایتخت نشان می دهد که این قیمت ها با آگهی های املاک در منطقه بورلی هیلز ایالات متحده (از جمله یکی از مجلل ترین خانه های جهان) قابل مقایسه است. یک پنت هاوس 800 متری در تهران 44 15 میلیون، در حالی که عمارت 4446 متری در بورلی هیلز (تصویر زیر) کمتر از 7.5 میلیون دلار قیمت دارد. با مقایسه قیمت و متراژ این دو ملک مشخص می شود که هزینه سرانه پنت هاوس مذکور در تهران 10 برابر بیشتر از بورلی هیلز است.

خانه های 15 میلیون دلاری در تهران!
خانه ای به ارزش 7.5 میلیون دلار در بورلی هیلز، ایالات متحده

خانه های 15 میلیون دلاری در تهران!
عمارت بورلی هیلز 7.5 میلیون آشپزخانه

خانه های 15 میلیون دلاری در تهران!
آشپزخانه آپارتمان 15 میلیون دلاری در تهران

کف بازار مربوط به مصرف کنندگان نیست

تبلیغات مشابه در تهران زیاد است. کف بازار، اما نه اخبار مصرف کننده. بر اساس داده های معاملات آبان 1400 تهران، سهم واحدهای بالای 10 میلیارد تومان از کل معاملات تنها 4.3 درصد بوده است. بر اساس ارزش هر مترمربع، خانه‌های با ارزش بیش از 80 میلیون تومان 3.3 درصد از کل معاملات را به خود اختصاص داده‌اند. از نظر زیرساخت، تنها 2.2 درصد از قراردادهای فروش برای خانه های بالای 200 متر منعقد شد.

یکی از مشاوران املاک منطقه یک درباره بازار پنت هاوس نجومی پایتخت گفت: فروش این آپارتمان به قدری سخت است که اگر یک واحد فروخته شود معجزه به نظر می رسد و خبر به سرعت منتشر می شود. به عنوان مثال ماه گذشته شنیدیم که یک پنت هاوس در والنسیا حدود 300 میلیارد تومان فروخته شده است، اما من بعد از گذشت نزدیک به 10 سال از فعالیت، هنوز یک واحد از این آپارتمان در منطقه یک فروخته نشده است.

وی افزود: موضوع دوم تفاوت قیمت واحدهای فوق لوکس است. مثلا در برج قیمت دو آپارتمان لوکس گاهی تا متری 100 میلیون تومان متغیر است. این نشان می دهد که قیمت آپارتمان لوکس در تهران مبنای و منطق خاصی ندارد.

واحدهای زیر قیمت فروش خوبی دارند

رئیس اتحادیه مشاوران املاک شمیرنت با تعیین قیمت های دلخواه توسط برخی مالکان موافقت می کند. محمدرضا قاسمی در نشست خبری اخیر خود گفت: اخیرا قیمت پنت هاوس متری 220 میلیون تومان بود اما کنتورها 160 میلیون تومان فروخته می شد. بنابراین اگر مالکان می خواهند سرمایه خود را به سرمایه پولی تبدیل کنند، باید انعطاف پذیر باشند.

خارجی ها برای اقامت موقت پنت هاوس اجاره می کنند

بررسی ها نشان می دهد که پنت هاوس ها و ویلاهای گران قیمت در تهران اغلب در بازار اجاره عرضه می شوند. آژانس‌های املاک گزارش می‌دهند که تجار ایرانی، دوتابعیتی و خارجی‌های مقیم اروپا و آمریکا از این خانه‌های اجاره‌ای برای اسکان موقت استفاده می‌کنند. همچنین بیشتر روزهای سال خالی هستند. این در حالی است که مالکان این واحدها مرتباً آگهی می دهند که خانه آگهی شده و اجاره داده نشده است، بنابراین در صورت تصویب قوانین مالیاتی در مجلس، از پرداخت مالیات اجتناب می کنند.

یک مشاور املاک در منطقه یک تهران می گوید: از آپارتمان های لوکس به ندرت استفاده می شود. بیش از 90 درصد این خانه‌ها خالی است و حتی خانواده‌های ثروتمند نیز تمایلی به اجاره آن‌ها ندارند.»

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما