fastescobanner

دوچرخه هوشمند و برقی اورتوپیا با وزن 14 کیلوگرم!

[ad_1]

در رفتن Urtopia به تازگی دوچرخه الکترونیکی جدیدی به نام Carbon E-Bike روانه بازار کرده است. این محصول دارای ویژگی های چشمگیر بسیاری است. این دوچرخه اسپرت و هوشمند از مواد با کیفیت درجه یک ساخته شده است و وزن آن تنها 14 کیلوگرم است، زیرا تمام بدنه آن از فیبر کربن ساخته شده است.

به گفته فرارو، Urtopia Carbon زیبا و همچنین پر از فناوری طراحی شده است و Urtopia ادعا می کند که اگر دوچرخه الکترونیکی دیگری بخرید باید صدها دلار بیشتر برای دریافت این ویژگی ها بپردازید. سیستم انتقال این دوچرخه از تسمه کربنی Gates استفاده می کند که ویژگی های حرکت بی صدا را ارائه می دهد. گیربکس این موتور سیکلت دارای سنسور گشتاور و پنج حالت قدرت (پدال، اکو، آسایش، اسپرت، توربو) است.

دوچرخه برقی کربنی Urtopia که تنها 14 کیلوگرم وزن دارد!  // ویرایش

فرمان این دوچرخه دارای ویژگی های پیشرفته ای است که با راکب ارتباط برقرار می کند و Urtopia آن را Smart Bar می نامد. این محصول از کنترل صوتی هوش مصنوعی، GPS بلادرنگ، ادغام eSIM، نمایش نقطه ای، به روز رسانی OTA پشتیبانی می کند. همچنین دارای ماژول های وای فای، بلوتوث و 4G برای اتصال است. Urtopia یک رادار داخلی و ژیروسکوپ برای محافظت از کربن است. رادار به سرنشینان وسیله نقلیه هشدار می دهد، در حالی که ژیروسکوپ به طور مداوم فعالیت را زیر نظر دارد و در صورت هرگونه حرکت ناخواسته به فرد هشدار می دهد. این دوچرخه همچنین دارای قفل اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

دوچرخه برقی کربنی Urtopia که تنها 14 کیلوگرم وزن دارد!  // ویرایش

حداکثر سرعت این دوچرخه برای نسخه آمریکایی 20 مایل در ساعت و برای نسخه اروپایی 16 مایل در ساعت است. انرژی این موتورسیکلت توسط یک باتری 360 وات ساعتی تامین می شود که شارژ آن 2.5 ساعت طول می کشد و با یک بار شارژ 80 مایل را طی می کند. در پشت و جلوی این دوچرخه چراغ هایی تعبیه شده است که به یک جفت چراغ اشاره پیچی متصل می شوند. بسیاری از ویژگی های هوشمند این دوچرخه را می توان از طریق برنامه اختصاصی Urtopia کنترل کرد که شامل عملکردهای بسیاری مانند ردیابی ضد سرقت، ناوبری، ثبت سفر، شبکه های اجتماعی و … می باشد. نسخه آمریکایی این دوچرخه به قیمت 3000 یورو به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما