fastescobanner

رئیس سازمان انرژی اتمی حادثه سنگسار توسط این سازمان را تایید کرد.

[ad_1]

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران تابع قوانین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و آن را ثابت کرده است، اما با وجود نظارت‌های دقیق، نه تنها در حوزه هسته‌ای به ما کمک نکرده بلکه متوقف شده است. ما “

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای بنی فاطمه(س) در اصفهان، اظهار کرد: ایران در بالاترین سطح قدرت و اقتدار قرار دارد. مسئله مهمی که با شعارهای اساسی انقلاب یعنی آزادی، آزادی و جمهوری اسلامی وجود نداشت، جامعه ما با همه سختی ها و حضور عظیم مردم ما به رهبری امام راحل مواجه بوده است. در زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم.

وی افزود: مردم با بصیرت خود برای انقلاب ایستادند و کشور را به این درجه از قدرت رساندند. یک نکته وجود دارد و آن این است که گاهی وقتی انسان در درون نظام است و تخریب روحی مردم به ویژه جوانان را می بیند، متوجه عظمت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب نمی شود. اما وقتی از خارج به کشور می آید و با او مقایسه می کند و با او مقایسه می کند، نشانه های بزرگی را می بینیم که با زیر نظر گرفتن عظمت جمهوری اسلامی مشخص می شود.

دشمنان از هیچ توطئه ای برای براندازی جمهوری اسلامی فروگذار نکرده اند.

وی گفت: قبل از پیروزی انقلاب مورد هجوم کشورهای دیگر قرار گرفتیم. آنها برنامه ریزی کردند.

وی افزود: در سال 1981 آمریکایی ها برای اولین بار موضوع خاورمیانه بزرگ را به عنوان راه حلی برای صلح خاورمیانه مطرح کردند.

یکی از وزرای خارجه خلیج فارس که در ماه های اخیر با او مصاحبه کرده است، می گوید: «ما نمی توانیم کشور بزرگی مانند ایران را در همسایگی خود تحمل کنیم، به ویژه با این قانون اساسی.

او گفت که پروژه خاورمیانه بزرگ را برای ایجاد درگیری بین کشورهای کوچکتر از دریای مدیترانه و استقرار مردم خود در آن کشورها طراحی کرده است تا بتوانند پناهگاه های امن خود را از مدیترانه تا اقیانوس هند ایجاد کنند. دشمنان به دنبال دستیابی به اهداف خود در اداره منطقه، مهمترین و استراتژیک ترین موقعیت جهان با بیش از 60 درصد ذخایر انرژی بودند.

با تعمیق ایران، جریان وحشتناک خاورمیانه بزرگ متوقف شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با یادآوری اینکه طرح خاورمیانه که گروه های تروریستی برای آن برنامه ریزی شده بودند، با ژرفای مقام معظم رهبری و تلاش های شهید سلیمانی شکست خورد، افزود: از اعزام تا شام، اجرای طرح خاورمیانه بزرگ را آغاز کردند. که در آن ایران با کمک جبهه مقاومت و سردار سلیمانی توانست جلوی موج را بگیرد.

وی گفت: عراق در کنگره آمریکا به صراحت به سه کشور تقسیم شد، جریان دشمنان، سلیمان شکست خورد.

ما همیشه به دلیل مخالفت با جمهوری اسلامی ایران مورد تحریم بوده ایم.

جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هژمونی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: در تمام سال های پس از پیروزی انقلاب، از آنجایی که هژمونی را نپذیرفتیم و هژمونی اپوزیسیون را در دستور کار خود قرار دادیم، همواره در معرض تحریم هستیم. ” بوده اند. وی ادامه داد: تحت فشار تحریم‌ها و مکتب فکری و عملی مناسب، توانسته‌ایم به توانمندی‌های دفاعی مناسبی دست پیدا کنیم که در سایه آن توانسته‌ایم پناهگاهی امن برای پیشبرد منافع ملی و امنیت ملی برای خود بسازیم.

وی ادامه داد: در بسیاری از احادیث دینی ما باید در بیرون از خانه با دشمن مقابله کنیم که اگر این راهبرد را انجام نمی دادیم شاهد این پاسداری نبودیم که به برکت خون شهداست. ” زمانی که کشوری بخواهد اهداف خود را در عرصه بین المللی پیش ببرد به قدرت دیپلماسی نیاز دارد که دو بازوی دفاعی و اقتصادی را می طلبد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در حوزه فناوری روز قلمرو کشورهای مسلط به شمار می رود، گفت: تجهیزات به هر شکلی که باشد به اوج می رسد.

وی گفت: ما در مورد چهار دهه تلاش و کوشش صحبت می کنیم. لازم به ذکر است که در سال های اخیر از گزینه نظامی به عنوان گزینه روی میز یاد نمی کنند زیرا شرایط مانند گذشته نیست.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سیاست تحریم تخریب و تسلیم و بستن مجاری رسمی فعالیت و کشاندن آن به مجاری غیررسمی است زیرا سال ها منجر به فساد و تبلیغات برای اهداف خود می شود. از حضور پرشور آنها ناامید می شوند.” انجام دادن

وی افزود: امروز نتیجه ای که تا حدودی گرفته اند و ما باید بدانیم جنگ اقتصادی است که علیه ما کردند.

اسلامی افزود: سخت‌ترین، پیچیده‌ترین و طاقت‌فرساترین جنگ اقتصادی را علیه ما به راه انداخته‌اند که در آن همه توانمندی‌های ملی و تأثیرگذار بر توسعه کشور ما را که تعداد آنها به ۱۵۰۰ نفر و اشخاص حقوقی می‌رسد، تحریم کرده‌اند.

وزیر امور خارجه هند در زمانی که من وزیر بودم، با من صحبت کرد و گفت: ما را همینطور که هستید نگاه کنید، زیرا ما تحت فشار واشنگتن هستیم و هر چند روز یک بار به ما فشار می آورند که با ایران تعامل نکنیم، چرا اعتراض کنیم؟ حقوق کارگران هندی را به دلار می پردازند، چون نمی خواستند حتی یک دلار وارد ایران شود و با فشار اقتصادی و عدم پذیرش مقامات فاسد، قصد تخریب ذهنیت مردم را دارند.

رئیس سازمان انرژی اتمی یادآور شد: در سال 96 بیانیه ای مبنی بر اعلان جنگ اقتصادی صادر کرد و صراحتاً اعلام کرد که اگرچه از نظر نظامی برتر از ایران هستیم، اما این دلیل پیروزی ما نخواهد بود. جنگ اقتصادی

وی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از مردم این موضوع را نادیده گرفتند و به آن توجه نکردند. در علم اقتصاد، حمایت از پول ملی به منزله حفاظت از زمین و جان مردم است و باید سیاستی را تدوین کنند که به مردم و پول آنها آسیبی وارد نشود.

اسلمی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: آیا کشوری با این حجم اکتشاف، سرمایه گذاری و توسعه می تواند جریان پول ملی خود را تغییر دهد؟ البته واضح است که این حادثه نشانه جریان فوق العاده و ویرانگر برای غلبه بر مردم است.

وی گفت: جغرافیای اقتصادی ما باید بزرگتر از جغرافیای سرزمینمان باشد.

ایران تابع قوانین آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره مذاکرات هسته ای تصریح کرد: در موضوع هسته ای باید گفت که دستیابی به فناوری هسته ای برای کشور ما عادی است که چهل و هفتمین سالی است که عضو انرژی هسته ای هستیم. آژانس ما را به “تلاش برای ساخت بمب اتمی” متهم کرده است. ما 47 سال عضو هستیم، سند آژانس و معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای را امضا کرده ایم، تابع قانون هستیم و تابع آن هستیم. نظارت دقیق آژانس بین المللی انرژی اتمی

وی ادامه داد: بر اساس مواد 2 و 3 اساسنامه آژانس، آنها وظیفه دارند تشویق، حمایت، حمایت و میانجیگری کنند که فناوری هسته ای در دسترس همه ملت ها است و این تنها چیزی است که نه تنها کمک کرده اند. بلکه موانعی هم بر سر راه ما قرار داده است اما به فضل الهی با همکاری مقام معظم رهبری امروز سند فوق العاده ای داریم اما باید آن را از هر نظر گسترش دهیم.

معاون رئیس جمهور در خصوص پیشرفت کشور در زمینه انرژی هسته ای گفت: به فضل الهی و با حمایت رهبر معظم انقلاب امروز یک سند عالی هسته ای داریم که نیاز به توسعه دارد.

اسلامی با یادآوری اینکه هیچ گونه آلودگی و محدودیتی در انرژی هسته ای وجود ندارد، ادامه داد: کشور نیز در راستای اهداف توسعه هسته ای خود پیش می رود. یکی از مسیرهای درستی که رهبر معظم انقلاب در آخرین سخنان خود به آن اشاره کردند، انرژی هسته ای بود که در آن هدف کمی قرار داده ایم و باید محقق شود.

وی افزود: انرژی هسته‌ای به عنوان یکی از پایدارترین و باکیفیت‌ترین انرژی‌های برق در جهان مورد غفلت قرار گرفته است، این انرژی مورد نیاز و برای کشور مهم است. از این انرژی پاک برای مشکلات آب و سوخت دیزل که باعث آلودگی می شود استفاده کنید.

وی افزود: پرتودهی دیگران کلید مورد نیاز سموم در محصولات کشاورزی و غذایی است که در اقتصاد مردم و در بخش کشاورزی موثر است که جدی خواهیم گرفت.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما