راه های کاهش درد کمر و گردن



زمانی که روغن های گیاهی مسئول درد کمر و گردن نیستند. راه هایی برای تسکین درد در این نواحی وجود دارد. ممکن است به توصیه دوستان، خانواده یا همسایگان از روغن گیاهی برای تسکین درد خود استفاده کرده باشید.

اگر گردن یا کمر درد شما مزمن است، ممکن است به شدت به دنبال کاری باشید که بتوانید کمی درد را کاهش دهید.

وقتی روغن های گیاهی نمی توانند درد شما را کاهش دهند یا درمان کنند چه باید کرد؟ در این موارد، دکتر گرگ کوند چندین درمان خانگی دیگر را توصیه می کند.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای کاهش درد کمر یا گردن انجام دهید.

1- فعالیت بیشتر

بر کسی پوشیده نیست که ورزش می تواند به کاهش استرس کمک کند. اما چیزی که ممکن است ندانید این است که ورزش معمولا برای دردهای مزمن نیز مفید است.

این به این دلیل است که حتی چند دقیقه ورزش به طور کلی سلامت کلی شما را بهبود می بخشد. به گفته خط سلامت، ورزش می تواند التهاب را کاهش دهد، تحرک را افزایش دهد و درد کلی شما را کاهش دهد.

البته ورزش به طور طبیعی درد را کاهش می دهد. بنابراین اگر می خواهید بیشتر در سبک زندگی خود ورزش کنید، بهتر است هر روز 20 تا 30 دقیقه بیرون از خانه پیاده روی کنید.

یوگا را تمرین کنید.

در ابتدا ممکن است فکر کنید که تمرین یوگا صرفاً برای سرگرمی است یا برخی افراد و گروه ها، مانند کسانی که بر اینستاگرام تأثیر می گذارند، آن را دنبال می کنند. اما باید به شما بگوییم که این درست نیست. در واقع یوگا در درمان کمر و گردن درد موثر است. طبق گفته دانشکده پزشکی هاروارد، کلاس های هفتگی یوگا در افراد مبتلا به کمردرد مزمن خفیف بیشتر از مراقبت های پزشکی استاندارد است.

3- حرکات کششی.

درد تنش اغلب به دلیل انقباض و سفت شدن عضلات ایجاد می شود، بنابراین باید سعی کنید این عضلات را به سمت بیرون بکشید. ورزش روزانه می تواند به کاهش درد گردن و کمر به طور طبیعی کمک کند.

حتی اگر درد شما به دلیل استرس نباشد، تمرینات کششی سبک می توانند معجزه کنند. فقط مطمئن شوید که عضلات مناسب را به روش صحیح کشیده اید. اگر با یک متخصص مشورت کنید، می توانید راهنمایی های بیشتری در این زمینه دریافت کنید. هر روز 10 تا 20 دقیقه تمرینات کششی را امتحان کنید و سپس عضلات را شل کنید.

4- ذهن سازی

همچنین می توانید زمان زیادی را صرف فکر کردن به گذشته و آینده کنید. ممکن است بخواهید زندگیتان متفاوت باشد یا به شغل دیگران فکر کنید.

ذهن آگاهی تمرینی برای آگاهی از “موجود” و “موجود در زمان” است. بدون تصمیم گیری و بدون رفتن به گذشته یا به تعویق انداختن آینده.

راهی برای افزایش آگاهی و تمرکز بر تنفس، احساس هر قسمت از بدن در یک جهت و به طور مداوم. ذهن آگاهی از طریق مدیتیشن به دست می آید. با حضور لحظه به لحظه و با تمرکز بر زمان حال و جدا کردن ذهن از گذشته و آینده و با خاموش کردن زمزمه های ذهنی می توان در زمان بسیار کوتاهی به ذهن آگاهی دست یافت.

حالا که فکر می کنید کمر و گردن درد فقط یک بیماری جسمی است، باید به شما بگوییم که اینطور نیست. استرس نه تنها عامل اصلی درد است. بلکه خود استرس می تواند باعث ایجاد استرس بیشتر و ایجاد یک چرخه معیوب شود.

پس سعی کنید هر روز “ذهن آگاهی” و “مدیتیشن” را تمرین کنید. در یک حمام آب گرم، سعی کنید بدن خود را آرام کنید یا آرام در طبیعت بنشینید، ذهن خود را پاک کنید و فقط بر نفس خود تمرکز کنید. اگر نمی توانید به راحتی ذهن خود را پاک کنید، ناامید نشوید. هر چه بیشتر ذهن خود را با مدیتیشن تمرین کنید، بیشتر می توانید از نتایج آن لذت ببرید.

5- به متخصص مراجعه کنید

درد کمر و گردن می تواند یک بیماری ناتوان کننده و ناتوان کننده باشد. بنابراین اگر با این همه توصیه نمی توانید از شر آن خلاص شوید، باید به یک متخصص مراجعه کنید و با او مشورت کنید.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم