fastescobanner

رونمایی از دوچرخه برقی مجهز به رادار

[ad_1]

در رفتنCannondale به تازگی دوچرخه الکترونیکی جدیدی به نام Mavaro Neo منتشر کرده است. این دوچرخه الکترونیکی کاربردی برای استفاده در شهر طراحی شده است. Cannondale وعده “قدرت بیشتر، راحتی بیشتر و اطمینان بیشتر” را با این دوچرخه می دهد.

به گفته فرارو، این دوچرخه دارای یک باتری 750 وات ساعتی است که نسبت به بسیاری از دوچرخه های الکترونیکی شارژ بیشتری دارد. همچنین ادعا شده است که برد موتور سیکلت 175 کیلومتر (109 مایل) است. ویژگی های این دوچرخه برقی عبارتند از:

آروم باش
سیستم تعلیق معمولاً به اشکال مختلف ارائه می شود. از نظر مکانیکی جالب ترین چنگال تعلیق هد شوک است که از سیستم بلبرینگ سوزنی گیج چهارگانه جدید کندال برای ارائه حرکت انعطاف پذیر 50 میلی متری و اصطکاک کم استفاده می کند. سیستم تعلیق موازی با پایه محکم به قطر 31.6 میلی متر به صاف شدن پایه صندلی کمک می کند. بالشتک این سیستم از الاستومر (گروه خاصی از پلیمرهای خطی که در اثر اعمال نیرو مقدار زیادی تغییر شکل الاستیک از خود نشان می دهند) ساخته شده است.

موتورسیکلت

همچنین از نمادهای موازی برای کنترل جهت حرکت استفاده می کند. وجود حجم زیاد تایرهای کروز 2.2 اینچ / عرض 55 میلی متر باعث کاهش فشار و در نتیجه کنترل لرزش سریع لاستیک ها می شود. علاوه بر اشکال مختلف سیستم تعلیق، ماوارو نئو هندسه خود را برای سواری راحت در موقعیت های عمودی و راحت بهبود بخشیده است. اندازه چرخ های مختلف نیز بین فریم های کوچک و بزرگ برای کمک به تناسب اندام داده شده است. سایزهای کوچک و متوسط ​​دارای چرخ های 27.5 اینچی و سایزهای بزرگ دارای چرخ های 29 اینچی هستند.

اطمینان
این دوچرخه دارای لاستیک های پهن و محکم است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دوچرخه رادار عقب واریا گارمین است. این رادار از طریق کنسولی که روی فرمان تعبیه شده است به شما می گوید که آیا خودرویی پشت سر شما هست و چقدر از شما فاصله دارد. چراغ های جلو و عقب این دوچرخه برای دید بهتر در شب تعبیه شده است. این دوچرخه همچنین دارای تسمه پیشرانه دروازه های کربنی است که تعمیر و نگهداری را به حداقل می رساند. زیرا نیازی به روغن کاری و کم شدن ندارد و در شرایط مرطوب زنگ نمی زند.

موتورسیکلت

قدرت
این دوچرخه دارای باتری بزرگ 750 وات ساعتی با برد عالی است. اکثر دوچرخه های الکترونیکی دارای باتری حدودا 400 واتی هستند. بنابراین، ادعا می شود که Maverick New با یک بار شارژ می تواند 175 کیلومتر (109 مایل) را طی کند. اگر قفسه موتورسیکلت را تا حداکثر ظرفیت خود بارگیری کنید و در پشتیبان ترین حالت دوچرخه سواری کنید، طبیعتاً این محدوده کاهش می یابد. استفاده از روتورهای جلو و عقب 203 میلی متری و کالیپرهای هیدرولیک Magura CT2 نیز قدرت قابل توجهی تولید خواهد کرد. در جاده، روتورها معمولا 160 میلی متر هستند. دوچرخه های کوهستانی قدرتمند معمولاً چنین ترمزهای غیرمعمولی دارند.

قیمت
این دوچرخه دارای دو نوع فریم (معمولی و پلکانی) می باشد که هر کدام در چهار سایز کوچک، متوسط، بزرگ و فوق بزرگ موجود می باشد. این محصول در حال حاضر فقط 58 5800 قیمت دارد.

منبع: هفته نامه دوچرخه سواری

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما