fastescobanner

زنوزی پرونده را به CAS می برد.

[ad_1]

روزنامه فرختیگان: با توجه به اینکه در گزارش آخرین وضعیت پرونده رشید مظاهری در کمیته های قضایی فدراسیون فوتبال توضیحات لازم را داده ایم، اکنون این پرونده به کمیته استیناف رفته و این کمیته قرار است در هفته جاری رای خود را اعلام کند. . در همین راستا کاندیداهای مستقل مدعی هستند که کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی به رشید مظاهری به دلیل جعل قرارداد حق فسخ یک طرفه را داده است. برای پیگیری این موضوع.

درباره دلیل این اقدام دقایقی با رضا شاه منصوری، وکیل سابق باشگاه تراکتورسازی گفت‌وگو کردیم، وی در این باره به «فرختیگان» گفت: مدت قرارداد که 3 سال است معتبر است، بنابراین اگر در توافق عددی در مورد مبلغ قرارداد فصل دوم و سوم، طبق روال دادگاه مستمر فیفا در اتاق حل اختلاف، بازیکنی که به عنوان بازیکن حرفه ای سند امضا کرده است، قید نشده است. نتایج و بارها و بارها طبق قوانین اتاق حل اختلاف فیفا، هیچ رای به نفع بازیکن برای فسخ قرارداد گرفته نخواهد شد.»

وی افزود: روال کار به این صورت بود که رشید مظاهری پس از عقد قرارداد به مدت سه سال، برای فصل بعد موظف شد مبنی بر عدم درج مبلغ قرارداد خود را به باشگاه اعلام کند و توافق صورت گرفت، اما. او این کار را نکرد و یک طرفه قرارداد را فسخ کرد که توجیهی برای فسخ نیست.» و باشگاه تراکتورسازی از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت کرد و اعتراض خود را اعلام کرد.

شاه منصوری در مورد جعل تاکید کرد: مشکل جعل این است که سال دوم و سوم قرارداد رشید مظاهری جعلی بوده است، اما می‌دانید که مجازات‌ها بخشی از دعوای آن در قانون اساساً صلاحیت قضایی است. فدراسیون فوتبال که عموماً صلاحیت رسیدگی به پرونده های کیفری را ندارد و موضوع باید در محاکم دادگستری مطرح شود.

علاوه بر این، برای اثبات اینکه هر عنوان مجرمانه توسط مجرم انجام می شود، باید سه عنصر مادی معنوی، معنوی و قانونی را در نظر گرفت. آیا به عنصری که عمل مجرمانه است آسیب وارد کرده است؟ پس باشگاه تراکتورسازی کت و شلوار نداشت. هدف از این جعل چه بوده و چه چیزی را می خواسته است؟ هیچکس! و این بدان معناست که این پول بخشی از توافق بین بازیکن و باشگاه بوده است.
وی ادامه داد: در مرحله بعدی برای اثبات عنوان مجرمانه جعل باید در محل و در شهر تبریز به این پرونده رسیدگی شود که رفته اما ابتدا قرارداد را فسخ کرده و سپس از کمیته تعیین وضعیت درخواست توجیه می کند. فسخ آن، همانطور که باشگاه تراکتورسازی آن را جعل کرده بود و خلاف قانون بود.”

وی گفت: قبل از استعفا طبق آخرین صحبتی که با زنوزی تراکتورسازی داشتم به پیش بینی های تجدیدنظر فکر می کنم. در صورت تضییع حق تراکتور و تایید رأی تجدیدنظر، باشگاه پرونده را به دادگاه عالی ورزش ارسال می کند.»

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما