fastescobanner

سرنوشت سیدجلال و طارمی در انتظار ترابی است!

[ad_1]

خبر آنلاین : مهدی ترابی ستاره پرسپولیس در فصل گذشته در تیم جدیدش نتوانست توانایی های قبلی خود را تکرار کند و حالا به فکر بازگشت به سرخپوشان تهرانی است.

در سال های اخیر بازیکنان زیادی به پرسپولیس آمدند، رفتند و سپس به این تیم بازگشتند. سیدجلال حسینی که بین سال های 91 تا 93 برای پرسپولیس بازی می کرد، به یکباره قصد داشت به اردو برود و به الاهلی قطر رفت. حضور حسینی در قطر کمتر از یک سال به طول انجامید و او چمدان هایش را برای بازگشت به پرسپولیس بست اما در آن زمان برانکو دوست نداشت برای نفت به تهران برود. سیدجلال پس از دو فصل به پرسپولیس بازگشت و کاپیتان سرخپوشان شد.

مهدی ترینی نیز یکی از ستاره های بی چون و چرای شاگردان برانکو در لیگ پانزدهم بود که با سرخپوشان در جام حذفی ناکام ماند. پرسپولیس که برای لیگ شانزدهم حساب های زیادی روی آنها باز کرده بود به همراه رامین رضاییان و رزسپور راهی ترکیه شد تا سرخپوشان را شوکه کند. حضور ریس نیز حداقلی بود و او چند ماه بعد به پرسپولیس بازگشت. هرچند بازگشت برای او و پرسپولیس گران تمام شد، اما پرسپولیس پسر بوشهری چاره ای جز بازگشت نداشت.

وحید امیری دیگر پرسپولیسی بود که داستانی مثل طارمی و سیدجلال را تجربه کرد. او پس از درخشش در نفت تهران راهی پرسپولیس شد و با این تیم قهرمان لیگ برتر شد. این زرق و برق باعث شد تا تیم های ترک و عربی به او عشق بورزند و امیری راهی ترابزون شد اما پس از یک فصل ناموفق، پرسپولیس بازگشت.

حالا انگار این ماجرا برای مهدی ترابی اتفاق می افتد. این بازیکن که پر از عشق و علاقه به پرسپولیس بود در اقدامی عجیب و عجولانه به قراردادش پایان داد و راهی قطر شد. مهدی ترابی در پایان فصل تنها به دلیل نگرفتن 4 درصد کف ادعای خود از پرسپولیس جدا شد.

یک لحظه تصور کنید قرمزها بتوانند از این بازیکن در فینال لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند. آیا شرایط برای سرخپوشان تغییر نکرده است؟ با این حال ترابی به العربی پیوست و فعلا این خرید موفقی برای این تیم نیست. او حتی یک گل هم برای سرخپوشان قطر به ثمر نرساند و روزی هم نگذشت که مورد انتقاد شدید قرار نگیرد.

اگر شایعه بازگشت ترابی به پرسپولیس در نیم فصل را شنیده باشید، این ماجرا ربطی به این انتقادات ندارد. در آخرین نمونه، مجله دوحه ترابی را به دلیل عدم تطبیق با شرایط تیم جدیدش به شدت مورد انتقاد قرار داد. آن هم در شرایطی که ترابی ستاره بی چون و چرای و تاثیرگذار پرسپولیس بود و نقشی کلیدی در چهارمین قهرمانی سرخ پوشان داشت.

با این تفاسیر در صورت جدایی العربی از ترابی بعید است این بازیکن به پرسپولیس برگردد. به خصوص که با این انتقال بخشی از انتظارات مالی خود را برآورده کرد. البته هنوز هم برخی از هواداران پرسپولیس از او گلایه دارند، اما وقتی افرادی مثل جلال حسینی، وحید امیری، سروش رفیع، فرشاد احمدزاده و… در بازگشت به پرسپولیس مورد عفو قرار می گیرند، طبیعتا این افتخار را هم می توان به ترابی داد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما