fastescobanner

سه دلیل برای خروج سریع ترامپ از کاخ سفید

[ad_1]

عصر ایران: ترامپ که برای کریسمس به استراحتگاه مارالاگو در فلوریدا رفته بود، امروز (پنجشنبه) ساعت 11 صبح (به وقت محلی) به واشنگتن دی سی بازخواهد گشت.

سه منبع آگاه به شرط ناشناس ماندن به تابلو گفتند که ترامپ دو دلیل اصلی برای بازگشت زودهنگام به فلوریدا برای تعطیلات سال نو دارد.

اولاً، او می‌خواهد تا جلسه سنای ایالات متحده در 6 ژانویه (6 روز دیگر) در واشنگتن بماند، جایی که نتایج نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 و شمارش کالج‌های انتخاباتی به طور رسمی توسط رئیس سنا (معاون رئیس‌جمهور) اعلام می‌شود. . .، متأثر، تحت تأثیر، دچار، مبتلا.

ترامپ از معاون خود، مایک پنس که ریاست سنا را بر عهده دارد، خواسته است تا به بهانه انتخابات گسترده، به نتایج مجمع الکترال که نشان دهنده پیروزی رقیب دموکرات او، بایدن در انتخابات سنا در 6 ژانویه است، رأی دهد. نتایج در جلسه تقلب می خواند، اعلام نمی کند.

او همچنین در چند روز گذشته با برخی از جمهوری خواهان بانفوذ در تماس بوده تا از آنها بخواهد نتیجه انتخابات هفته آینده مجلس سنای آمریکا را به چالش بکشند.

دیروز (چهارشنبه)، جاش هالی، سناتور جمهوری خواه میسوری، اولین سناتور جمهوری خواه در سنا بود که اعلام کرد که جلسه استماع سنا را در 6 ژانویه به تعویق می اندازد تا اعلام نتایج کالج انتخاباتی را به تعویق بیندازد و به تحقیقات بیشتر در مورد اتهامات تقلب در انتخابات اشاره کرد. تقاضا . این دقیقا همان چیزی است که ترامپ می خواهد.

ترامپ همچنین در توییتی از فلوریدا از حامیان خود دعوت کرد تا در 6 ژانویه در مقابل مجلس سنا در واشنگتن دی سی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات تظاهرات کنند.

یکی دیگر از عواملی که گفته می شود در بازگشت زودهنگام ترامپ به واشنگتن از تعطیلات کریسمس تأثیر داشته است، سالگرد ترور قاسم سلیمانی است.

به گزارش سیانان، ترامپ در فلوریدا گفت که در سالگرد ترور قاسم سلیمانی، نگران احتمال انتقام‌جویی ایران علیه اهداف آمریکا در منطقه در روزهای آینده است.

ترامپ در 3 ژانویه 2020 در زمان ترور سردار قاسم سلیمانی در عمارت مارالاگو بود.

ایالات متحده در روزهای اخیر برخی تجهیزات نظامی را به منطقه ارسال کرده است و فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه و شمال آفریقا (سنتکام) در بیانیه ای اعلام کرد که تجهیزات نظامی جدیدی از جمله دو فروند BB را به منطقه ارسال می کند. 52 بمب افکن. حفاظت از منافع ایالات متحده و ارسال هشدار به کسانی که قصد هدف قرار دادن اهداف ایالات متحده در منطقه را دارند.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما