fastescobanner

شکست تراژیک تکرار قرعه کشی لیگ قهرمانان!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که رسانه ها و فضای مجازی مملو از عکس های جدال مسی و رونالدو است و بسیاری می گویند این آخرین نبرد این دو فوق ستاره قرن بیست و یکم بود، گرافیست سایت های ورزشی به سرعت تلاش کرد تا همدیگر را به تصویر می کشند اما به دلیل یک اشتباه عجیب در حین قرعه کشی تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان اروپا شور و شوق همه طرفداران فوتبال را کاهش داد.

در اولین قرعه کشی بعدازظهر امروز، پس از حذف نام ویارئال از تیم دوم، آندره آرشاوین ستاره سابق آرسنال و ملی پوش روسیه به طور ناگهانی منچستریونایتد را از ترکیب اصلی حذف کرد. در مرحله گروهی تیمی چون هر دو تیم در یک گروه هستند هیچ اتفاقی نیفتاد. آرشاوین برای تصحیح اشتباه نام منچسترسیتی را از گلدان حذف کرد اما برگزارکنندگان قرعه کشی فراموش کردند که نام منچستریونایتد باید به گلدان او برگردد و همین موضوع باعث شد تا نام یونایتد در زمان قرعه کشی بین توپ ها قرار بگیرد. اتلتیکو قرعه کشی صورت نگرفت و با مداخله رئیس یوفا این مراسم تغییر کرد.

اولین قرعه تصویری از رئال مقابل بنفیکا و آژاکس مقابل اینتر است. اما اکنون همه چیز تغییر کرده است.

در حالی که بسیاری از تیم ها از جمله اینترمیلان، رئال مادرید و لیورپول از تساوی خود راضی بودند، میزبانی مجدد مسابقات برای آنها غیرمعمول نبود، زیرا آنها یک تساوی سخت را از دست دادند و ممکن است شکست بزرگی را متحمل شوند. رئال مادرید برای آنها بدون شکست باقی خواهد ماند، زیرا اکنون باید به جای پاریس و بنفیکا با ارتشی از ستاره ها روبرو شود.

پس از شایعه از سرگیری قرعه کشی توسط یوفا، رئال مادرید اولین تیم معترض شد و اعلام کرد که نام آنها و رقیبش بنفیکا تا زمانی که رقیب قدرتمند سفیدپوست مشخص نشود، در قرعه کشی قرار نگیرند. ، بدون خطایی در روند مراسم. این درخواست توسط یوفا رد شد و نام رئال مادرید در میان تیم های حاضر در قرعه کشی قرار گرفت.

شاگردان آنچلوتی که در اولین تساوی رقبای آسانی بودند، حالا به جای بنفیکا به مصاف پاری سن ژرمن خواهند رفت. بازگشت لیونل مسی و سرخیو راموس به سانتیاگو برنابئو یکی از عجیب ترین اتفاقات فوتبالی است. این دو بازیکن که سال ها در الکلاسیکو اسپانیا با یکدیگر می جنگند، اکنون با لباس تیمی با هدف شکست دادن آنچلوتی به مادرید بازمی گردند.

پاریس نیز در قرعه کشی متحمل ضررهای سنگین شد. پوچتینو قطعا بازی با منچستر را به رئال مادرید ترجیح می داد. آنها در دور اول باید به مصاف شیاطین سرخ می رفتند اما حالا رئال منتظر آنهاست. اگرچه تقابل رونالدو و مسی خسارات زیادی را به همراه داشته است، اما بازگشت مسی به مادرید و بازی برگشت او با رئال مادرید یکی از نکات جالب در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا است.

دیگر تیمی که در تساوی دوم شکست فاجعه باری را متحمل شد، اینترمیلان است. حداقل روی کاغذ، از بین هشت تیم برتر، لیل فرانسه و آژاکس هلند قرعه خوبی برای تیم هایی مانند اینتر داشتند که در گروه خود دوم شدند. شاگردان اینزاگی باید در اولین تساوی به مصاف آژاکس می رفتند. قرعه خوبی که نراتزوری را هم راضی کرد اما برای برگزاری مجدد مراسم باید با لیورپول قدرتمند و آماده دیدار کنند. قطعا لیورپول یکی از سخت‌ترین قرعه‌هایی بود که اینتر تمایلی به رویارویی با آن نداشت، اما این اتفاق افتاد و یورگن کلوپ و محمد صلاح منتظر آبی‌ها و مشکی‌های میلان هستند.

سالزبورگ را می توان بدبخت ترین تیم قرعه کشی نامید. آنها در بازی رفت مقابل لیورپول شکست خوردند و حالا باید یک بار دیگر به مصاف بایرن مونیخ بروند. دو تساوی سخت و سخت برای این تیم اتریشی که واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت.

لات تفاوت چندانی برای پاریسی ها نداشت، فقط کمی سختی را افزایش داد. دیدار مسی و رونالدو را نخواهیم دید، اما پی اس جی به همراه مسی و ستاره اش راموس به سانتیاگو برنابئو خواهند رفت. اینتر و لیورپول نیز مهمترین دیدارهای این مرحله هستند.

چلسی را می توان خوش شانس ترین تیم قرعه کشی امروز دانست. شاگردان توخال در هر دو مراسم در لیل فرانسه شام ​​خوردند. لیگ قهرمانان فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی نداشت و روی کاغذ به نظر می رسد چلسی شانس بیشتری برای پیشی گرفتن از رقبای خود دارد. نباید سرنوشت گواردیولا را دست کم گرفت. آنها باید ابتدا به مصاف ویارئال می رفتند و اسپورتینگ در تساوی دوباره با سیتی روبرو می شد. در هر دو مرحله قرعه های خوبی برای پپ انجام شد.

یوونتوس نیز یکی از تیم های خوش شانس قرعه کشی بود. او ابتدا برای اسپورتینگ لیسبون بازی کرد و در قرعه کشی اصلی به مصاف ویارئال رفت. بنفیکا نیز تساوی بسیار بهتری نسبت به دور اول کسب کرد. آنها دیدار مقابل رئال مادرید را از دست دادند و حالا آماده رویارویی با آژاکس پرتغالی هستند. قرعه های سخت اتلتیکو نیز در نوع خود جالب است. اولین حریف آنها بایرن بود اما حالا باید به مصاف منچستریونایتد برود. با این حال سیمون کشو فعلی قطعا رضایت بیشتری نسبت به رقیبش امروز بعدازظهر دارد.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما