fastescobanner

(عکس) جدیدترین وانت فولکس واگن

[ad_1]

در رفتن مدتی است که شایعات مربوط به ون تمام برقی فوق پیشرفته فولکس واگن در فضای مجازی منتشر شده است، اما این خودروساز آلمانی سرانجام برخی از ویژگی های خودروی آینده را فاش کرده است. فولکس واگن آیدی جدید Buzz Cargo این خودرو بر روی یک پلتفرم اختصاصی با ویژگی های جدید ارائه می شود که می تواند به جدیدترین ون این شرکت تبدیل شود.

به گفته فرارو، ون برقی اخیر فولکس واگن چندان مورد استقبال مصرف کنندگان این نوع خودروها نبوده است، اما ظاهری شبیه به VWID دارد. Buzz Cargo آماده تغییر کامل این محیط است. گفته می شود که این اولین خودروی تجاری فولکس واگن است که بر روی پلت فرم خودروی الکتریکی MEB این برند ساخته شده است و دنده های سفارشی آن نیز به آن کمک می کنند تا رکوردهای چشمگیر و با برد بالا را در کلاس خود به دست آورد.

البته این رکوردها هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما این ون با باتری 77 کیلووات ساعتی و پلت فرم الکتریکی اختصاصی، سرعت وانت های برقی گروه Stellantes (سیتروئن e-Dispatch، Vauxhall Vivaro-e) را دارد. برای رسیدن به حد. و غیره) عملکرد بهتری دارند. با شارژ کامل، این وانت‌ها می‌توانند مسافت تقریباً 205 مایلی را تحمل کنند، در حالی که هاچ بک VW ID.3 تا 330 مایل از همان باتری 77 واتی را به دست می‌آورد. بنابراین می توان فرض کرد که وانت جدید فولکس واگن با توجه به پلتفرم انحصاری خود می تواند مسافتی در حدود 250 مایل را ارائه دهد که در مقایسه با رقبای خود بسیار مهم است.

از نظر سایز ID. Buzz Cargo بخشی از محدوده خودروهای تجاری فولکس واگن بین Cady Cargo و T6 Transporter است. طول آن 4712 میلی متر، عرض آن 1985 میلی متر و ارتفاع آن 1938 میلی متر است و فضایی معادل 3.9 متر مکعب در قسمت بار دارد. این تقریباً یک متر مکعب بیشتر از Caddy Cargo است و فولکس واگن می‌گوید که برای نگهداری دو پالت یورو به اندازه‌ای بزرگ است. دسترسی به قسمت بار از طریق درب عقب لولایی بالا یا درهای انباری عقب است که توسط درهای جانبی کشویی تک یا دوقلو پشتیبانی می شود. یک پنجره در پشت در وجود دارد و دیوار را می توان با یک پنجره پوشاند. امکان بارگیری زیر صندلی های سرنشین نیز وجود دارد اما حداکثر 650 کیلوگرم و ارتفاع 632 میلی متر به عنوان آستانه بار اعلام شده است. فولکس واگن می گوید قصد دارد پس از عرضه Buzz Cargo، یک مدل ID جدید با فاصله بین دو محور طولانی تر را در آینده عرضه کند.

جلو، شناسه Buzz Cargo گزینه های طراحی برای تاکسی های دو یا سه نفره خواهد داشت. از ویژگی های این کابین می توان به صفحه نمایش دیجیتال 5.4 اینچی برای راننده و نمایشگر 10 اینچی اطلاعات سرگرمی اشاره کرد. این صفحه نمایش ها و البته خود کابین نیز با اتصال آنلاین از طریق گوشی هوشمند در دسترس خواهند بود. فضای ذخیره سازی کابین شامل یک جعبه زنگ اختیاری با کشوهای ذخیره سازی پنج لیتری و یک کابین بالا با جعبه یخ و درب بازکن بطری است. این محفظه در مدل های دو نفره بین صندلی های جلو محصور شده و در صورت لزوم قابل جداسازی است.

شناسایی اجباری Buzz Cargo از یک موتور الکتریکی 201 اسب بخار نیرو می گیرد که چرخ های عقب را به حرکت در می آورد. دراپر نیز 310 نیوتن متر گشتاور دارد، بنابراین سرعت باید بیشتر باشد و از آنجایی که چرخ های جلو آزاد هستند، فولکس واگن می تواند به راحتی چرخش 11.1 متری را انجام دهد. با این حال، طراحی بیرونی ون یکی از اصلی ترین موارد اختلاف است. شکل شیک خودرو تحت تاثیر فولکس واگن 2 یا به اصطلاح Bulli است و جلوی شیک و چراغ های جلوی باریک شبیه به سایر مدل های ID است. آیرودینامیک ون برای افزایش عملکرد با رقم 0.29Cd اعلام شده توسط فولکس واگن بهبود یافته است.

در زمان عرضه، ون جدید دارای یک طرح رنگ سفید تا آبی خواهد بود که یک گزینه رنگ استاندارد است، اما ID نامیده می شود. Buzz Cargo در رنگ های زرد، نارنجی و سبز نیز موجود است. شناسایی قیمت Buzz Cargo هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما به همراه برخی جزئیات دیگر مانند محدوده و ارقام عملکرد، احتمالاً در پایان تاریخ فروش خود در اواخر سال جاری ظاهر می شود. جزئیات کامل این ون احتمالا در پاییز منتشر خواهد شد، بنابراین تا آن زمان باید منتظر تایید نهایی این داده باشیم.

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

منبع: Auto Express

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما