fastescobanner

قاضی توماس می ترسد که روندهایی مانند “لغو فرهنگ” نهادها را به خطر بیندازد.

[ad_1]


کلارنس توماس، قاضی دادگاه عالی، نوامبر امسال ظاهر شد. در گپ “Fireside” در سالت لیک سیتی، به میزبانی شان، 30، 2018 شرکت کرد. بنیاد Orion Hatch در روز جمعه، 11 مارس 2022.

J. Scott Apple White / عکس فایل AP


زیرنویس ها را پنهان کنید

تغییر عنوان

J. Scott Apple White / عکس فایل AP


کلارنس توماس، قاضی دادگاه عالی، نوامبر امسال ظاهر شد. در گپ “Fireside” در سالت لیک سیتی، به میزبانی شان، 30، 2018 شرکت کرد. بنیاد Orion Hatch در روز جمعه، 11 مارس 2022.

J. Scott Apple White / عکس فایل AP

سالت لیک سیتی – به گفته یک سناتور جمهوریخواه سابق ایالات متحده در یوتا در روز جمعه، کلارنس توماس، قاضی دیوان عالی ایالات متحده گفت که نگران است تلاش برای سیاسی کردن دادگاه یا شامل کردن قضات اضافی می تواند اعتبار آژانس را خدشه دار کند. بنیاد هچ شکارچی.

قاضی توماس، ارشدترین عضو دادگاه 9 نفره، گفت که او اغلب نگران تأثیرات بلندمدت روندهایی مانند «فرهنگ لغو» و فقدان بحث مدنی است.

او به حضار حدود 500 نفری در هتلی مجلل در سالت لیک سیتی گفت: “شما می توانید با سوارکار در مورد بسته بندی یا چیدن زمین صحبت کنید. در برخی موارد، موسسه به مصالحه می‌رود.» شهر

توماس گفت: “با انجام این کار، شما همچنان احترام نهادهایی را که نسل بعدی در صورت داشتن جامعه مدنی به آنها نیاز خواهند داشت، از بین خواهید برد.”

احکام سال آینده در مورد مسائل سیاسی داغ از جمله سقط جنین، اسلحه و حق رای قانون گذاری خواهد شد.

از زمانی که سه قاضی منتخب دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به صفوف آن پیوستند، این دادگاه به طور فزاینده ای محافظه کار شده است. مترقی ها به نوبه خود خواستار افزایش تعداد قضات در دادگاه، از جمله در جریان انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری 2020 شده اند. دموکرات‌ها در کنگره سال گذشته لایحه‌ای را برای اضافه کردن چهار قاضی به دادگاه ارائه کردند و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواستار تشکیل کمیسیونی برای بررسی گسترش دادگاه شده است.

او گفت: “من می ترسم، به خصوص در این دنیای لغو تهاجمات فرهنگی، نمی دانم کجا یاد می گیرید که مانند ما وقتی بزرگ شدیم، درگیر شوید.” “اگر شما این سطح را در دبیرستان، دبیرستان، در محله خود یا در سازمان های مدنی یاد نگیرید، چگونه در هنگام تصمیم گیری در دولت، قوه مقننه یا دادگاه آن را خواهید داشت؟” “

توماس علاوه بر محکوم کردن «فرهنگ لغو شده»، همچنین از رسانه ها به دلیل ایجاد تصورات نادرست در مورد شخصیت های عمومی – از جمله خودش، همسرش و قاضی فقید آنتونین اسکالیا از دیوان عالی انتقاد کرد.

جینی توماس، همسر قاضی توماس و یک فعال محافظه‌کار قدیمی، متهم به مشارکت در گروه‌هایی است که او را در مورد فعالیت‌های سیاسی و پرونده‌هایش در دادگاه عالی در سال جاری توضیح می‌دهند و همچنین صفحه فیس‌بوک خود را با حملات نژادپرستانه گسترش داده است. مورد بررسی قرار گرفته است. برای استفاده.

در حالی که کنگره در حال آماده شدن برای برگزاری جلسات تأیید قاضی کتانجی براون جکسون است، توماس سوگندنامه سال 1991 خود را به عنوان تجربه ای تحقیرآمیز و شرم آور به یاد می آورد که به او آموخت که بیش از حد متکبر نباشد. در طول جلسات کنگره، قانونگذاران از توماس در مورد اتهامات آزار و اذیت جنسی توسط آنیتا هیل، کارمند سابق، پرسیدند که باعث شد او این تجربه را “لینچ با فناوری پیشرفته” نامید.

در صورت تایید، جکسون اولین زن سیاه پوست در دادگاه خواهد بود و به عنوان دومین قاضی سیاه پوست به توماس خواهد پیوست.

توماس که در دوران جدایی در گرجستان بزرگ شد، گفت که تمدن را یکی از بالاترین ارزش های خود می داند. او گفت که یاد گرفته است به مؤسسات احترام بگذارد و آشکارا با کسانی که با او مخالفت می کردند بحث کند. او بر اساس تعامل با دانشجویان در سخنرانی‌های دانشگاه خود در سال‌های اخیر، گفت که معتقد نیست دانشکده‌ها از مکان‌هایی برای بحث‌های پربار استقبال می‌کنند، به‌ویژه برای دانشجویانی که از توصیف خانواده‌های سنتی حمایت می‌کنند یا با سقط جنین مخالف هستند.

توماس رو v. به آینده اشاره نکرد وید، تصمیم برجسته 1973 دادگاه عالی که حقوق سقط جنین را در سراسر کشور گسترش داد. دادگاه در مورد Dobbs v. آیا سازمان بهداشت زنان جکسون و می سی سی پی می توانند سقط جنین را در 15 هفته ممنوع کنند؟ در حالی که دادگاه به این پرونده رسیدگی می کند، قانونگذاران در فلوریدا، ویرجینیای غربی و کنتاکی برای تصویب قوانین مشابه تلاش می کنند، امیدوارند دادگاه روند را معکوس کند و سابقه جدیدی ایجاد کند.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما