fastescobanner

قالیباف: بهانه دیگری برای شکست نداریم

[ad_1]

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیاز به تغییر اساسی در نحوه حکومت داریم و نباید دولت جدیدی بسازیم که اعضای آن به توکل و اعتماد مردم به خدا برگردند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف شنبه 11 بهمن ماه در پیامی تصویری در اولین گام از سراسر جهان، نخبگان مردم، سازمان های انقلابی و دولت قرن هفدهم را در گام دوم انقلاب، در تبریز بیان کرد: رهبری امام خمینی (ره) و حمایت مردم بر اساس سنت الهی پیروزی و در این راه نوعی ارتباط بین امام (ره) و امت بر اساس آن ایجاد شد. باورها از شر آن خلاص شوید و آن را ریشه یابی کنید.

وی افزود امام راحل به خدا ایمان آوردند و مردم نیز به او ایمان آوردند.

وی ادامه داد: در سال‌های طولانی پس از انقلاب، هر جا که ایمان و سنت‌های الهی خود را بر اساس عمل خود تثبیت کرده و زمینه را برای فعالیت‌های انسانی فراهم کرده‌ایم، راه را برای انجام بزرگترین کارها و عبور از سخت‌ترین مشکلات هموار کرده‌ایم. شیرینش کردیم

قالیباف همچنین یادآور شد: ضمن صحبت از سودمندی، باید به تجربه تاریخی انقلاب اسلامی خودمان نیز رجوع کنیم، زیرا سودمندی نیز به معنای غلبه بر هر چه بیشتر با استفاده از ظرفیت آن است و مردم باید به آن ایمان داشته باشند. و به آن ایمان داشته باشید.

وی بر توجه به مسائل پیش روی مردم تاکید کرد و گفت: باید بر حل مشکلات مردم تمرکز کرد، امام (ره) طعم فقر را چشیدند؛ در حالی که مردم باید در این زمینه تلاش کنند. در عین حال باید زمینه مشارکت مردم در حل مشکلات و پرهیز از کارآفرینی، تعصب و بی سوادی را فراهم کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایمان به خدا به معنای توکل قلبی و یقین به سنت های الهی است، می افزاید: ما خود را در انقلاب اسلامی تجربه کرده ایم و لذا باید سه اصل معنویت، هدایت و عقلانیت را رعایت کنیم. که اساس مکتب امام (ره) هستند.

وی در بخشی دیگر با اشاره به تجربه انقلاب تاریخی اسلامی در رعایت این سه اصل و عبور از دفاع مقدس، ادامه داد: با شوروی و آمریکا با تجهیزات ساده توانستیم هشت گانه را به دست آوریم. -جنگ سالیانه آیا ما مردم و سنت های خدا را رها کرده ایم؟

وی با اشاره به ضرورت حکمرانی جدید در کشور افزود: هدف اصلی در حکمرانی جدید ایجاد جامعه ای کارآمد برای حل مشکلات مردم بود که جبران آن قابل انجام است.

قالیباف تصریح کرد: باید نگاهی به ساختار فعلی اداره جامعه بیندازیم و دولت جدیدی را بر اساس ارکان ایمان، اعتماد به مردم، اصول عدالت و معنویت و با استفاده از روش‌های نوین فناوری و شفافیت و مدیریت برپا کنیم. جامعه مبتنی بر مکتب امام (ره) و انقلاب، در می یابیم که این منفی گرایی در حکومت داری مقدمات و پیش نیازهای خود را دارد و بی شک حکمرانی خوب در عرصه سیاست یکی از مهم ترین الزامات است، زیرا امکان پذیر نیست. کارآمد و پارسا باشید

وی افزود: تعارف در سایه نیروهای دلسوز انقلاب به نفع مردم قابل قبول است و بر این اساس سودمندی رمز وحدت است و وحدت نیز باید کاربردی باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت بدون کارایی و اثربخشی بدون وحدت نتیجه نمی دهد، گفت: از مکان های خوب هم استفاده می شود اما محقق نمی خواهد مفید باشد.

وی گفت: ما هنوز در جایی هستیم که بر مبانی انقلاب متحد شده ایم و همه مردم نیز به ما اعتماد کرده اند و بهانه دیگری برای بی اثری نداریم. بنابراین باید از این فرصت برای افزایش اعتبار و دموکراسی مردم در همه عرصه های کشور استفاده کنیم تا زمینه فعالیت انسانی بازیابی شود.

قالیباف یادآور شد: افرادی که خود را باور دارند و معتقدند می توانند با قدرت حرکت کنند تا به ایران برسند باید با جوانان مؤمن و خلاق در این مسیر حرکت کنند و در مقابل دشمن نیز به دنبال کسب این اعتماد به نفس و ایمان است. «ما می توانیم» از مردم و جوانان گرفته شده است.

وی همچنین گفت: «دشمن برای تغییر حساب ما دست به هر کاری می‌زند و از این طریق نمی‌توانیم به دو هدف برسیم» و «نمی‌توانیم بین ملت و دولت و امام (ره) فاصله بگیریم. اتحاد و همبستگی بین مردم و نظام است و همه فشارهای اقتصادی و رسانه ای در چهار دهه اخیر به همین هدف رسیده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از این پیام تصویری با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چراغ راه هدایت و سیاست نامه برای شناخت ماهیت و سرنوشت انقلاب است. ، گفت: این گفته صحیح است آنها بیان می کنند که ما هنوز در یک نقطه و جایی که هستیم ایستاده ایم و باید اشاره کنیم که به کدام سمت حرکت کنیم. در واقع این بیانیه نگاهی اجمالی به استراتژی انقلابی به ما می دهد تا در هر لحظه و موقعیتی بتوانیم خود را نسبت به انقلاب اسلامی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: چیزی که امروز بیش از هر چیز به آن نیاز داریم، همفکری و همبستگی بر اساس این نگاه به راهبرد بین نیروهای مؤمن انقلاب اسلامی و نهادهای انقلابی است و باید از یک سو در این امر اقدام کنند. و در خدمت نیروهای انقلابی و از سوی دیگر راه را برای گسترش آرمان مردم باز کردند و حرکت های مردمی را قادر ساختند که نقشه های مهمی را در انقلاب دوم بپذیرند.

قالیباف در پایان با قدردانی از حاضرین ابراز امیدواری کرد که تمامی این موارد خلاصه ای از اقدامات تشکل های انقلابی و نیروهای انقلابی در این استان و سایر استان ها باشد برای سایر نهادها.

در پایان این نشست هم اندیشی سه مقاله توسط سیرهیند محسن محمودی رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی، عباس رنجبر شهردار کلانشهر تبریز و علی اصغر عباس زاده مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی ارائه شد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما