fastescobanner

قیمت ها را در سایت های منتظر سفارش برگردانید.

[ad_1]

خبرگزاری آسنا: یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه مشاغل مجازی با بیان اینکه احراز هویت مصرف کننده به دلیل عدم اقبال مصرف کنندگان به سامانه امتتا هنوز کامل و جامع نیست، از حمایت مجلس شورای اسلامی خبر داد. وی گفت: درج قیمت در سایت های فروش اینترنتی با حکم قضایی ممنوع شده و به همین ترتیب باید این ممنوعیت رفع شود، اما هنوز چیزی در این زمینه اعلام نشده است. “

رضا الفت نصیب با بیان اینکه نمایندگان مجلس به این نتیجه رسیدند که حذف قیمت ها از سایت های اینترنتی تاثیری در نوسانات قیمت خودرو و منازل نداشته است، تصریح کرد: جلساتی در این زمینه برگزار و مواردی مطرح شد. در مرکز تحقیقات، اما باید همانگونه که دادگاه درج قیمت در سایت های فروش اینترنتی را ممنوع کرد، رفع ممنوعیت شود، اما هنوز چیزی اعلام نشده است.

وی افزود: موافقت کمیسیون های مجلس با این موضوع که ممنوعیت قیمت گذاری در آگهی های فروش اینترنتی تاثیری در بازار ندارد، همکاری خوبی برای رفع ممنوعیت است و کار کارشناسی در این زمینه انجام شده است، بله. و قوه قضاییه می تواند کمک کند.رویه را تغییر دهید و اجازه دهید قیمت ها به سایت های فروش آنلاین برگردد.

یکی از اعضای هیأت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی نیز درباره وضعیت تأیید مصرف کننده اظهار کرد: ابتدا دادستانی با استناد به مراجع موجود در پرونده ها به این نتیجه رسید که جدی گرفته شود و در عین حال سیستم Emta به عنوان مرجع.” اما این سیستم آنطور که باید مورد استقبال صاحبان مشاغل قرار نگرفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات در این زمینه مرجع است و باید پیگیری شود، افزود: بنابراین تایید مصرف کننده هنوز کامل و جامع نیست و پیشنهاد ما این است که بحث راستی آزمایی محدود نباشد. اجازه استفاده از خدمات و امکانات یک سیستم و سایر سیستم هایی که در حال حاضر در حال کار هستند و یا در آینده راه اندازی خواهند شد اعطا می شود.

لزوم استفاده از قابلیت های موجود در سامانه بورس برای احراز هویت

الفت نصیب با اشاره به اینکه دولت باید هزینه راستی‌آزمایی را کاهش دهد و ترجیحاً آن را آزاد کند، گفت: می‌توان انجام داد. به عنوان مثال در بحث توزیع سهام و معاوضه عمومی افراد، ده ها میلیون نفر تایید شد که می توان از آن استفاده کرد تا بسیاری از افرادی که دارای گواهینامه مشابه بودند بتوانند به راحتی به خدمات آنلاین دسترسی داشته باشند. بتوانند استفاده کنند. .

چرا از امتا استقبال نشد؟

به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن تجارت مجازی، یکی از ایرادات سیستم Emta نبود آن در برنامه بود. به عبارت دیگر، پس از ورود به این سیستم، کسب و کارها باید به پلتفرم دیگری وارد می شدند. موضوع دوم اطمینان از کیفیت خدمات است. یعنی اگر این سیستم به دلایلی خراب شود، چه جایگزینی وجود دارد؟ آیا کسی مسئول است و آیا غرامت پرداخت می شود؟

در اردیبهشت ماه سال جاری در پی افزایش شدید قیمت خودرو، دادستانی درج قیمت در سایت های فروش ملک و خودرو را ممنوع کرد. همچنین در اواخر شهریورماه دادستانی با ارسال نامه ای به کسب و کارهای اینترنتی فعال در حوزه خودرو و نیازمندی های مسکن از آنها خواست تبلیغات کاربران ناشناس از طریق سامانه UMTA را متوقف کنند و تاییدیه از اول مهرماه الزامی بود. به این ترتیب کاربران می توانند با وارد کردن کد ملی یک حساب کاربری ایجاد کنند و در صورت تایید هویت، آگهی را وارد کنند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما