fastescobanner

لینک سازی خارجی چیست؟ + نمونه استراتژی External link building تسمینو

Page authority نیز مانند الگوریتم‌های گوگل بسیار جامع است و تحت تاثیر قرار دادن آن کاری دشوار است. این امتیاز تحت تاثیر معیارهای مختلفی مشخص می‌شود که هر یک تاثیر خاص خود را بر آن می‌گذارند. در واقع این چند فاکتوره بودن سایت Moz از چند عاملی بودن الگوریتم‌های گوگل هنگام رتبه بندی سایت‌ها الگو گرفته است تا بتواند پیش‌بینی درستی را انجام دهد. از این مقاله ها سفارش بک لینک برای فعالیت در سایر بستر های دیجیتال مارکتینگ مانند سوشیال مدیا ، وبسایت های نظر سنجی ، انجمن ها و پرسش و پاسخ استفاده کنید. اگر بخواهید فقط از لینک های فالو استفاده کنید ، در این حالت بسیار مشکوک عمل کرده اید. زیرا بسیاری از وبسایت ها برای اینکه قصد اهدا کردن اعتبار به سایت ها را ندارند از لینک های نوفالو استفاده می کنند و سایت شما نباید استثنا باشد.

انتشار این نوع رپورتاژ آگهی می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا به راحتی در سرچ‌های مرتبط با حوزه کسب‌و کار در صدر نتایج جست‌وجو کشور هدف قرار بگیرند. تریبون با ارائه رپورتاژ آگهی خارجی، شرایطی را فراهم کرده است که شما می‌توانید با پرداخت ریالی انواع رپورتاژهای خارجی خود را در بیشتر زبان‌های دنیا و در دسته‎بندی‌های متنوع موضوعی منتشر کنید. با زمانی که برای تحلیل و بررسی پروفایل بک لینک رقبا می‌گذارید، می‌بینید که رقیب شما از نظر کیفیت و تعداد لینک‌سازی چگونه عمل می‌کند و و برای مثال چگونه توانسته در رتبه‌های برتر گوگل قرار بگیرد. همچنین می‌توانید ببینید که رقیب تصمیم دارد برای چه محتوایی و با چه انکر تکستی لینک‌سازی کند. در اکثر مواقع محتواهای غنی یکی از اصلی‌ترین دلایل جذب بک لینک است و به‌خوبی شما با بررسی دقیق بک لینک‌ها این موضوع را متوجه خواهید شد.

اگر متوجه مصنوعی بودن لینک خارجی سایتی شود، آن را جریمه خواهد کرد. توجه داشته باشید که لینک سازی مصنوعی از روش های سئو کلاه خاکستری است و باید خیلی مراقب عواقب آن باشید. یکی از مهم‌ترین آن‌ها لینک سازی خارجی است که زیرمجموعه سئوی خارجی قرار می‌گیرد. این تکنیک، درواقع، منابع ترافیک شما را از حد موتورهای جستجو فراتر برده و با توجه به اعتباری که وب‌سایت میزبان یا مرجع دارد، بر قدرت دامنه و صفحه شما نیز اثرگذار است. استفاده به‌اندازه از لینک خارجییکی از مهم‌ترین اصول لینک سازی خارجی، توجه به تعداد لینک‌ها در یک محتواست.

اتربیوت مهم در لینک سازی خارجی

ویژگی نوفالو به موتورهای جستجو دستور می دهد که این بک لینک را نخزیده و پیج رنک (معیاری برای تشخیص میزان اهمیت صفحات وب‌سایت) را به این لینک ها منتقل نکنند. به این نوع لینک ها site wide link گفته می شود که در تمام صفحات سایت تکرار می شوند. بسیاری از سایت ها که فاکتورهای ذکر شده را رعایت نکردند توسط الگوریتم های گوگل جریمه شدند. برای حفظ زمینه لینک و درک ارتباط با صفحه هدف، برای کاربر و موتور جستجو، لینک شما باید بر روی انکرتکست بخصوص خود قرار بگیرد.

لینک سازی خارجی به عنوان مهم‌ترین استراتژی در بهبود سئوی هر سایت به شمار می‌آید. با آشنایی با مفاهیم و اصول لینک سازی و داشتن استراتژی‌های لینک سازی خارجی با کیفیت شما می‌توانید محتوای خود را بهبود ببخشید و در لیست نتایج گوگل رتبه‌های بالایی کسب کنید. لینک بیلدینگ یا لینک سازی فرآیند به دست آوردن هایپرلینک از وب‌سایت‌های دیگر برای سایت خودتان است. هر هایپرلینک که به اختصار لینک هم نامیده می‌شود، وسیله‌ای برای مخاطبان است که به کمک آن بتوانند میان صفحات اینترنت حرکت کنند.

برای اینکه پیوند های زیادی دریافت کنید ، لازم است محتوای شما برای مدیران وبلاگ ها و وبسایت ها و حتی کاربران به نمایش گذاشته شود با این حال کسب رتبه ای که باعث به نمایش گذاشتن محتوای شما شود ، در اوایل کار ممکن است نشدنی باشد. اما اگر در موقعیتی قرار دارید که رقبای شما بک لینک های قوی زیادی دارند، باید بگوییم ما لیست بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را در پنل راش وب گردهم آورده ایم. شما میتوانید از میان بیش از ۹۰۰ دامنه بهترین آن ها را انتخاب نمایید. عبارت کلیدی مناسب انتخاب کنید، برای اینکار میتوانید به ابزارهای Kwfinder یا Moz مراجعه کنید. بهترین ابزار google search console است که میتواند تمامی عبارات سایت را نمایش دهد.

بعد از بک‌لینک، به ترتیب رپورتاژ آگهی و لینک‌پرومکس میانگین قیمت‌های بالاتری دارند. پس از اینکه حدود تعداد لینک های مورد نیاز برای صفحات و سایت شما و روش لینک سازی ترجیحی در فضاهای مختلف مشخص شد، حال می توانیم یک برنامه زمان بندی برای آن بنویسیم. در برنامه زمانبندی به عنوان مثال تعیین می کنید در چه فضاهایی در چه زمان هایی این کار را انجام دهید که البته برای اینکار از چیزی مانند تقویم محتوایی می توانید استفاده کنید تا بتوانید بصورت یکپارچه این کار را انجام دهید.

  • بعد از اینکه چند وقتی از راه اندازی سایتتان می گذرد، بستگی به شرایط مختلف و نیازهای مختلف سایت خود، نیاز به لینک سازی در فضاهای مختلف دارید.
  • پست های جایزه داره در اکثر مواقع کاربران را جذب خود می کند و آنها را به کاری که می خواهید، وادار می سازد تا در ازای آن، جایزه بگیرند.
  • اگر می‌خواهید سایت وب‌سایت‌ها به شما لینک بدهند، باید محتوایی تولید کنید که برای آن‌ها ارزشمند باشد.

شما با انجام لینک بیلدینگ اصولی می توانید به راحتی رقبای خود را پشت سرگذاشته و در برابر آن ها قد علم کنید. پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. پیشنهاد می کنیم تمام این موارد را برای صفحات مهم سایت خود تحلیل کرده و جزئیات را در یک فایل اکسل برای تمام رقبا بنویسید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید .

لینک های خارجی در سئو چه اهمیتی دارند؟

همین امر، سبب افزایش نرخ کلیک و مزایای پیرو آن، افزایش قدرت صفحه و سایت شما می‌شود. هر کسب‌وکاری با توجه به استراتژی لینک‌سازی خارجی سایت خود تصمیم می‌گیرد چگونه بودجه موردنظر را بین رپورتاژ آگهی، بک‌لینک و لینک‌پرومکس تقسیم کند تا بهترین نتیجه را دریافت کند. طبق داده‌های این نمودار، از بین کسب‌وکارهایی که حداقل یک بار هر ۳ محصول تریبون را امتحان کرده‌اند، نزدیک به ۴۰درصد بودجه خود را به خرید بک‌لینک و لینک‌پرومکس اختصاص داده‌اند. جالب است بدانید که شما می توانید به راحتی با فعالیت در این حوزه به درآمدهای عالی و باورنکردنی دست پیدا کنید. با توجه به فعالیت و اطلاعات ما در مورد افرادی که در حوزه لینک خارجی به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کنند، بسیار اندک هستند، پس برای شما فرصت بسیار مناسب و عالی است تا بتوانید بازار کار این حوزه را در اختیار خود بگیرید.

  • با این کار شما می‌توانید اطلاعات خود را شفاف‌تر بیان کنید و در نتیجه از حجم شایعات بکاهید.
  • در ادامه آموزش لینک سازی خارجی ما به چهار مورد از شرایط به کار بردن لینک‌های outbound اشاره می‌کنیم.
  • همچنین لینک سازی در سایت های دانشگاهی با پسوند .edu تاثیر بسیار زیادی در اعتبار بخشیدن به سایت شما دارد.
  • اینکه کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما بهتر است، بستگی به کسب و کار شما دارد و با توجه به موارد مختلفی می توانید از مناسب ترین آن ها استفاده کنید و باید در این مورد تحقیق کنید.

با لینک‌ سازی خارجی باکیفیت و اضافه‌کردن لینک سایت‌های مفید به صفحات سایت می‌توان اعتبار سایت را در نگاه گوگل افزایش داد. اگر اصول لینک‌ سازی خارجی به‌درستی رعایت شود، می‌تواند تاثیرات فراوانی در سئوی صفحات، نرخ کلیک و در نهایت فروش بیشتر کسب‌وکار خواهد داشت. بررسی نسبت بازدیدها به تعداد صفحاتمعیار دیگری که در انتخاب سایت مناسب برای لینک سازی خارجی می‌توانید در نظر بگیرید، تعداد بازدیدهای ارگانیک آن در گوگل است.

هر چقدر برند شما بیشتر رشد کند، افراد بیشتری خود به خود شما را لینک می‌کنند. شبکه‌های فضای مجازی موجب ایجاد تحولی عظیم در بازاریابی شده‌اند و می‌توانند تبلیغ کننده‌هایی عالی برای محتوای سایت شما باشند. اگر در فضای مجازی فعال نیستید قطعا به برند و سایت خود ضربه خواهید زد.

بااین‌حال، سعی کنید طول انکرتکست به جمله نرسد؛ بهترین کلمات برای استفاده به‌عنوان انکرتکست، کلمات کلیدی محتوای مقصد به شکل‌های مختلف است. اعتبار بخشیدن به محتواهای سایت‌اگر لینک‌های خارجی معتبر و متعلق به سایت‌های شناخته‌شده در صنعت خود را به محتوایتان اضافه کنید، درواقع به خودتان اعتبار بخشیده‌اید. از این طریق به مخاطب القا می‌کنید که مطلبی که در حال مطالعه آن است، صحت داشته و بر اطلاعات درستی بنا شده است. در این زمینه، می‌توان کارکرد پیوند خارجی معتبر را مشابه معرفی منابع در انتهای یک مقاله دانست که درواقع، خواننده را از بابت اعتبار مطلبی که خوانده است، مطمئن کرده و به نویسنده نیز اعتبار می‌بخشد. خرید بک لینک به دلیل مشکلاتی که دارد اصلا پیشنهاد نمیشود و بهترین کار این است که خودتان آن ها را بسازید یا حداقل بر نحوه ساخت آن ها مدیریت داشته باشید. به طور کلی هدف هر ابزار آنالیز بک ‌لینک این است که کلمات کلیدی، لینک‌ها و اعتبار سایت‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها لینک بگیرید را به شما ارائه کند.

این ابزارها عمدتا رایگان نیستند، اما می‌توانید از نسخه‌های رایگان آن‌ها با امکانات و محدودیت ‌زمان استفاده کنید. فراموش نکنید که لینک سازی خارجی ، یک فرآیند زمان‌بر است که پیش از هر چیز باید بر توسعه روابط انسانی و کاری شما با دیگر ‌سایت‌ها و نیز بهبود تجربه کاربری، متمرکز باشد. کیفیت بک‌لینک‌هاقبل از لینک سازی خارجی باید کیفیت ‌لینک‌های خارجی که یک سایت روی محتوای خود قرار داده است را بررسی کنید.

برای استفاده از پینترست ابتدا تصاویر شکیل خود را در اندازه های دلخواه تهیه کنید. راستی شما چه تجربیات موفقی در مسیر استراتژی لینک سازی خارجی وب‌سایت داشته‌‌اید؟ خوشحال می‌شویم تجربیات‌تان را با ما و دیگر همراهان تسمینو به اشتراک بگذارید. مفهوم اصلی لینک سازی نوع خارجی، بیشتر به فرایند لینک‌هایی مربوط می‌شود که از وب‌سایت‌های دیگر به سمت سایت شما ارسال می‌شوند و اکثر کارشناسان سئو لینک خارجی لینک این باند را جزو سبک لینک داخلی می‌دانند. لطفا گیج نشوید، این نوع لینک سازی مفهوم سخت و پیچیده‌‌ای نیست و قرار است به صورت کامل در این مقاله با آن آشنا شوید.

استفاده از انکرتکست درستهرگز روی انکرتکستی که ارتباطی به محتوای مقصد ندارد، لینک خارجی نگذارید. یکی از اشتباهات رایج این است که روی کلماتی مانند «اینجا»، «این مطلب» و غیره لینک بگذارید. در این صورت، خزنده‌های گوگل، چندان متوجه ارتباط مطلب شما با محتوایی که برای آن لینک ایجاد کرده‌اید، نمی‌شوند. ما در این دوره به طور کاملا تخصصی به شما تمام نکات و اصول لینکسازی خارجی صحیح را آموزش داده ایم. روش هایی را گفته ایم که خودمان در پروژه های سئو و بک لینک مشتریان خود انجام می دهیم، پس قطعا شما هم با عمل به این روش ها هیچ وقت دچار مشکل نخواهید شد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که گوگل در رنک دهی خود در نظر می گیرد، بحث لینک هایی است که شما از سایت های مختلف دریافت کرده اید.

چگونه لینک سازی خارجی با کیفیت بالا انجام دهیم؟

اولین قدم شما برای شروع لینک سازی خارجی این است که مطالبتان را در سایتهایی که خیلی سریع ایندکس می شوند به اشتراک بگذارید، که با این کار علاوه بر دیده شدن سریع محتوای سایت شما، امکان رتبه گیری سریع را هم فراهم می کند. برای انجام دادن این کار بعد از انتشار مقاله و یا محصول در سایتتان ، لینک آن مقاله یا محصول را در این سایتها به اشتراک بگذارید و یا قسمت کوتاهی از مقاله را بگذارید و پایین آن به آن مقاله در سایتتان لینک بدهید. شما حتی می توانید با توزیع محتوا در وب سایت هایی که برای کاربران قابل دیدن است، به لینک سازی خارجی وب سایتتان کمک کنید.

به علاوه شما را با نکاتی که در تنظیم یک استراتژی لینک سازی بهتر است در نظر بگیرید، آشنا کردیم. در نظر داشته باشید که طراحی کامل یک استراتژی لینک سازی خارجی کاری زمان بر است در این مقاله هدف ما آشنایی شما با روش طراحی این استراتژی بود. اگر لینک خارجی شما کاربر را به صفحات محبوب و مرتبطی که رتبه بندی بالایی در سرچ گوگل دارند منتقل کند، آن لینک سازی خارجی دارای ارزش بیشتری خواهد بود. لینک‌های خارجی با ارزش همچنین اعتبار وب سایت شما را نزد بازدیدکنندگان بالا می‌برند. زمانی که شما سایتی دیگر را لینک می‌کنید، آن سایت متوجه این موضوع خواهد شد و به حتمالا این لطف شما را با لینک کردن سایت شما در محتوایشان جبران خواهد کرد. بهترین و کم ریسک ترین روش لینک سازی خارجی استفاده از بک لینک هایی است که احتمال حذف شدن آن ها وجود نداشته باشد.

سپس بر روی ایکون پروفایلتون کلیک کنید و وارد قسمت تنظیمات شوید و عکس های کاور و لوگوی خود را تنظیم کنید. سپس بقیه مشخصات خود را وارد کنید که مهمترین قسمت، قسمت بیوگرافی و یو ار ال می باشد که باید درباره سایت خود و کلمات کلیدیتان چند خط بنویسید و سپس آدرس سایت را وارد کنید. ما قصد داریم در این قسمت 4 تا سایت مفید در این زمینه را به شما معرفی بکنیم . اگر سایتهای دیگه ای را خودتان می شناسید می توانید از انها هم استفاده کنید ولی سعی کنید زیاد نشوند که کارتان غیر طبیعی جلوه کند. داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. در قدم اول به سراغ روش‌های لینک‌سازی از نوع خارجی می‌رویم که وبمستران با پرداخت هزینه و همکاری با یکدیگر اقدام به تولید لینک‌ها می‌کنند.

سعی کنید این عملیات را در سایت هایی انجام دهید که ماهیت و کاربری آن ها مرتبط با حوزه کاری خودتان باشد. این ویژگی باعث خواهد شد تا تاثیرگذاری لینک سازی از نوع خارجی سریع تر انجام شود. گوگل در سال 1990 بحث پیج رنک را پیش آورد و آن را بر اساس بک لینک هایی که به یک سایت داده می شد امتیاز بندی می کرد و در نتیجه هر سایتی که پیج رنک بهتری داشت رتبه های بهتری را دریافت می کرد.

به‌طورکلی، هر روش لینک‌سازی که از تلاش برای دور زدن الگوریتم‌های گوگل خودداری کرده و در عوض، بیشتر بر بهبود تجربه کاربر متمرکز شود، می‌تواند یک استراتژی لینک سازی خارجی کلاه‌ سفید محسوب شود. بنابراین با توجه به کسب و کارتان لازم است که حضور فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید تا بتوانید با مشتریان خود در ارتباط باشید. شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی محصول، خدمات، مطالب و… مربوط به کسب و کار شما است و جز یکی از موارد مهم محسوب می شود. اینکه کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما بهتر است، بستگی به کسب و کار شما دارد و با توجه به موارد مختلفی می توانید از مناسب ترین آن ها استفاده کنید و باید در این مورد تحقیق کنید.

در حالت کلی لینک سازی تاثیر بالایی بر سئو سایت دارد و می‌تواند رتبه سایت را در موتور‌های جستجوگر افزایش یا کاهش دهد. کسب‌وکارهایی تصمیم دارند فعالیتشان را در خارج از کشور گسترش دهند و با نمایش در نتایج جستجوی وب خارجی، کاربر و مشتری غیرایرانی جذب کنند. انتشار رپورتاژ خارجی یکی از روش‌های بهبود سئوی سایت در وب (انگلیسی) جهانی است.

اگر کسب و کار مجازی شما از نوع لوکال است ، می توانید در ملاقات حضوری را مشتریانتان با ان ها ارتباط بگیرید و از آن ها پیوند های با ارزش بخواهید. از طرفی وبلاگ نویسان و وبمستر هایی که محتوای شما را در سایت خودشان بازنویسی می کنند ، به شما لینک خواهند داد. بک لینکی که سایت مورد استفاده در آن تمامی اصول سئو را رعایت کرده باشد و از DA، PA و اسپم اسکور مناسبی برخوردار باشد. لینک سازی در امضای انجمن ها نوعی لینک سازی منسوخ شده و بی ارزش است که به هیچ عنوان به شما پیشنهاد نمیشود. هماطور که گفته شد، تعداد سایت های لینک دهنده ارزش بالاتری از تعداد لینک ها دارد. تعداد لینک زیاد از یک صفحه یا سایت میتواند برای پنگوئن شک برانگیز باشد.

حال، لینک سازی خارجی به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن، یک لینک خارجی تولید می‌شود. در این فرآیند از یک کلمه کلیدی به نام انکرتکست (Anchor Text) یا متن لنگر استفاده می‌شود که لینک سایت خارجی روی آن قرار می‌گیرد. نوعی دیگر از بک لینک می باشد که به لینک های چندسطحی نیز معروف هستند.

انجمن ها به شما اجازه میدهند به روش هایی برای سایت خود لینک سازی کنید. این نکته را بدانید که تمامی این روش های به نوعی در دسته سئو کلاه سیاه قرار میگیرند زیرا اساس آنها مصنوعی است. اما وظیفه یک وبمستر یا سئو کار این است که این اعمال را به صورتی انجام دهد که الگوریتم ها و نیرو های گوگل به آن شک نکنند. هر سایت با دادن لینک به سایت دیگر، مقداری از اعتبار خود را در اختیار آن سایت میگذارد و با آن شریک میشود.

لینک سازی خارجی به روش لینک سازی گویند که از سایت های دیگه به سایت شما لینک میدهند . با ورود به بخش performance عباراتی که در آن نمایش یا impression داشته اید ولی هنوز رتبه خوبی کسب نکرده اید را بررسی کنید و طبق استراتژی های کسب و کار خود جلو بروید. سعی کنید عبارتی انتخاب کنید که مخاطبین وبسایت برای کلیک ترغیب شوند و در عین حال به سئوی سایت نیز کمک کند. در متنی که قرار است از آن به خودتان لینک دهید از کلمات lsi استفاده کنید تا گوگل مطمئن شود که این لینک با کسب و کار شما ارتباط دارد. به طور مثال اگر میخواهید به صفحه ساخت فروشگاه اینترنتی در سایت خود لینک بدهید، قبل و بعد از لینک، از کلماتی مثل فروشگاه اینترنتی، فروشگاه ساز، کسب و کار آنلاین  و… به صورت جمله استفاده کنید. مزیت لینک سازی در این شبکه ها، داشتن ورودی مستقیم است که باعث افزایش ارزش لینک شما میشود، همینطور اعتبار دامنه های بالای سایت ها اجتماعی به ارزش لینک شما اضافه میکند.

برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید . وب سایت‌ها و لینک‌هایی که شما به آن‌ها اضافه می‌کنید با استفاده از برنامه نویسی و زبان‌های کدنویسی ساخته می‌شوند. معمولا این وب سایت‌ها با ترکیب HTML، CSS و زبان‌های دیگر ایجاد می‌شوند.

در لینک سازی طبیعی هرگاه لینک سازی به صورت طبیعی باشد یعنی خودمان لینک سازی نکنیم بلکه یک سایت لینک ما را درون سایت خودش بگزارد را لینک سازی طبیعی گویند . این نوع لینک سازی بیشتر در کشور های خارجی انجام میشود اما درون کشور ما چون خیلی کم پیش می اید که یه صورت طبیعی به وبسایت ما لینک بدهند از لینک سازی مصنوعی استفاده میکنیم. لینک سازی طبیعی به لینک سازی گفته میشود که ویسایت ها به طور طبیعی به سایتتان لینک بدهند  و لینک سازی مصنوعی و یا دستی به لینک سازی گفته میشود ک خودتان درون وبسایت های دیگر لینک سایتتان را قرار بدهید .

از نظر گوگل یک سایت هرچه از تعداد دامنه های بیشتری لینک گرفته باشد ارزش بیشتری دارد. به طور مثال اگر شما از شرکت طراحی سایت مدیریو، 200 بک لینگ گرفته باشید، تعداد لینک های ROOT DOMIN شما همان عدد 1 است، اما تعداد کل لینک های سایت شما 200 است. در بین 3 قسمت هدر، ساید بار و فوتر؛ بالاترین ارزش را هدر سایت و کمترین ارزش را فوتر سایت دارد. گوگل برای آنالیز و امتیاز دهی به هر لینک این دو مورد را در نظر میگیرد.

غالب اوقات این درآمد خیلی بیشتر از آن مبلغی است که کسب وکارها برای گرفتن بک لینک هزینه کرده اند. به لینک‌هایی گفته می‌شود که کاربر را از سایت شما به سایت‌های دیگر منتقل می‌کنند. شاید بپرسید چرا چنین کاری اهمیت دارد؟ یکی از اولویت‌های گوگل این است که مطالبی ارزشمند در اختیار کاربران خود قرار دهید. زمانی که سایت شما دارای لینک خارجی از نوع outbound باشد، نشان‌دهنده‌ی این است که شما حاضرید به محتوای خود مطالب ارزشمند اضافه کنید. با این حال متخصصین سئو به سرعت قلق کار PageRank را یاد گرفتند و فهمیدند چگونه می‌توانند مطابق این الگوریتم در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بالا بیایند.

با خرید نسخه پولی می‌توانید از امکان تعریف چندین پروژه برخوردار شوید. شما می‌توانید با استفاده از آن صفحاتی که بیشترین میزان لینک ورودی را برایشان ساخته اید مشاهده نمایید. ایکس سئو با بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات به شما در فرآیند سئو سایتتان کمک خواهد کرد ، جای نگرانی نیست .

شما در هنگام ثبت نام در یک انجمن پرسش و پاسخ، میتوانید در قسمت “سایت” آدرس سایت خود را وارد کنید و پس از آن با هربار نظر گذاشتن، یک لینک به سایت شما با نامی که شما در آن انجمن دارید، داده میشود. بعضی از وبمستران نام خود را یک کلمه کلیدی از سایت خود انتخاب میکنند و با هر بار نظر دادن، یک بک لینک با انکر تکست به سایت خود میدهند. این نوع لینک سازی به شدت از طرف گوگل رد میشود و همیشه گفته که جزای سازندگان این نوع بک لینک ها پنالتی و جریمه است. اما در هر حال این یک نوع روش ساخت بک لینک است که هنوز هم رواج دارد. البته لینک سازی به این روش از طرف ما نیز توصیه نمیشود، زیرا در بخش نظرات این سایت ها افراد زیادی اقدام به ساخت بک لینک میکنند که ممکن است باعث اثر منفی در سئو سایت شما شود.

فقط کافی است در فرایند خلق محتوا به فکر ارائه مطالبی باشید که برای کاربران، جذاب و خواندنی باشد و ارزش به اشتراک‌گذاری را نیز داشته باشند. شما می‌توانید از Google Search Console برای مدیریت لینک‌های خارجی و داخلی سایت‌تان استفاده کنید. ۱- سعی کنید به صفحاتی از سایتتان که محبوبیت زیادی دارند، لینک بدهید. از مشتریان وفادار، کاربران فعال، متخصصان حوزه کسب‌وکارتان و اینفلوئنسرها بخواهید از محصول شما استفاده کنند، ویژگی‌هایشان را بررسی کنند و در نهایت تجربه‌هایشان را برای شما بنویسند و در رسانه‌های مختلف با شما به اشتراک بگذارند. در بازاریابی مشترک (Co-Marketing) دو برند با یک دسته مخاطب مشترک تصمیم می‌گیرند با یکدیگر روی انتشار یک محتوا یا راه‌اندازی کمپین کار کنند. همکاری با دیگر برندها باعث می‌شود به کانال‌ها و رسانه‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید و با هزینه کمتر اما لینک‌های بیشتر، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای درباره برند خود داشته باشید.

همچنین این موضوع نیز مهم است که لینک های شما دو طرفه و به صورت تبادلی نباشند. برای مثال اگر از صفحه A به صفحه B لینک داده اید، دیگر نباید از صفحه B به صفحه A لینک برگشتی بدهید. البته این مورد بسیار رایج است و بسیاری از افراد در وب سایت های خود این کار را انجام می دهند. همچنین برنامه نویس سایت می‌ تواند این ویژگی را به راحتی کد نویسی کند.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما