fastescobanner

مجلس با ارسال یک مرجع جنایی به وزارت دادگستری به توهین به مارک میدوز رأی داد

[ad_1]


اگر وزارت دادگستری تصمیم به پیگیری این پرونده بگیرد، مارک میدوز، رئیس سابق کارکنان کاخ سفید ممکن است به ازای هر اتهام توهین به کنگره تا یک سال زندان محکوم شود.

پاتریک سمنسکی / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

پاتریک سمنسکی / AP


اگر وزارت دادگستری تصمیم به پیگیری این پرونده بگیرد، مارک میدوز، رئیس سابق کارکنان کاخ سفید ممکن است به ازای هر اتهام توهین به کنگره تا یک سال زندان محکوم شود.

پاتریک سمنسکی / AP

یک روز پس از آن که قانونگذاران یک سری پیام‌های متنی انفجاری برای مارک میدوز در جریان حمله 6 ژانویه به کنگره به اشتراک گذاشتند، مجلس نمایندگان آمریکا به رهبری دموکرات‌ها رئیس سابق دفتر کاخ سفید ترامپ را به دلیل توهین جنایتکارانه به کنگره رأی داد.

رای عصر سه شنبه، تقریباً به طور کامل به نفع حزب، باعث شد چندین مرحله برای ارجاع به دادستانی ایالات متحده ارسال شود، و وزارت دادگستری هنوز تصمیمی برای پیگیری این پرونده ندارد.

در این صورت، Meadows به ازای هر تحقیر ممکن است با یک سال زندان و جریمه نقدی روبرو شود.

پاره كردن. بنی تامپسون، رئیس کمیته انتخابی که در مورد شورش‌های پایتخت تحقیق می‌کند، روز سه‌شنبه گفت که پیشبرد ارجاع‌ها «مسئله دشواری» است، به‌ویژه که میدوز یکی از اعضای کهنه‌کار مجلس نمایندگان در کارولینای شمالی است.

تامپسون استدلال کرد، اما به عنوان یک نماینده سابق مجلس، میدوز باید از عواقب رد احضاریه آگاهی بیشتری می داشت.

تامپسون قبل از رای گیری در مجلس نمایندگان گفت: «میان برخی از اعضای کنگره و آقای میدوز در مورد موضوعاتی که در مرکز تحقیقات ما قرار دارد، گفت و گوی ثابتی وجود داشت. ما در مورد این ارتباطات سؤالاتی داریم. ما این سؤالات را پیگیری خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم حقایق پنهان شود.»

اکثریت جمهوری خواهانی که روز سه شنبه در صحن مجلس سخنرانی کردند، ادعاهای کمیته را رد کردند و گفتند این نمونه ای از حمله مغرضانه به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا است.

جیم جردن، سخنگوی حزب جمهوری خواه اوهایو گفت: “مارک میدوز همکار سابق ما است، او پسر خوبی است و دوست من است.” “این به همان اندازه که اشتباه است. همه شما این را می دانید. اما شهوت شما برای قدرت، شهوت شما برای مخالفان، آنقدر شدید است که برایتان مهم نیست.”

Meadows در ابتدا با پانل همکاری کرد و هزاران ایمیل خصوصی و پیامک را برگرداند، اما هفته گذشته مسیر خود را تغییر داد. یک روز قبل از حضور در شهادت 8 دسامبر، میدوز گفت که دیگر همکاری نخواهد کرد و این امر روند مرجع کیفری کمیته را آغاز خواهد کرد.

لیز چنی از جمهوری خواهان، جمهوری خواهان، جمهوری خواهان، لیز چنی از R-Wyo، گفت: «نحوه خطاب ما به 6 ژانویه آزمون اخلاقی نسل ما است. در یک مناظره طبقه گفته شد. “بسیار غم انگیز است که می بینم چگونه همکارانم در آن سوی راهرو به این موضوع توجه می کنند. امتناع آقای میدوز از شهادت در مورد مطالب غیر ممتاز توهین است.

روز دوشنبه، چنی پیام های متنی را که میدوز در جریان محاصره 6 ژانویه دریافت کرد، با لیتنی به اشتراک گذاشت. او گفت، از شخصیت های فاکس نیوز گرفته تا دونالد ترامپ جونیور، همگی از میدوز خواستند تا از ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا بخواهد تا به خشونت پایان دهد.

روز سه‌شنبه، او دومین سری از پیام‌های ارسال شده توسط قانون‌گذاران جمهوری‌خواه ناشناس به میدوز را خواند:

چنی با خواندن پیامی گفت: «اینجا روی تپه واقعاً بد است.

او گفت: «رئیس‌جمهور باید هر چه سریع‌تر این کار را متوقف کند.

چنی پیامکی از یک جمهوری خواه دیگر خطاب به میدوز خواند: «حالا درستش کن».

در طول بحث روی زمین، اعضای هیئت منتخب اضافی، پیام‌های متنی بیشتری را از نمایندگان ناشناس به میدوز خواندند، که یکی از آن‌ها گفت که به یک «استراتژی تهاجمی» برای براندازی نتایج انتخابات نیاز دارند.

تامپسون روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت که نمایندگان پارلمان در این پیام‌ها بعداً شناسایی خواهند شد و احتمال گفتگو با آنها را در تاریخ بعدی رد نکرد.

«به همین دلیل است [named]اما اکنون برای انجام این کار خیلی زود است.

تامپسون خاطرنشان کرد که سه نفر از بیش از 300 شاهدی که تاکنون در مقابل هیأت حاضر شده بودند، هدف احضاریه صادر شده توسط کمیته بودند. این کمیته بیش از 50 طرح فرعی صادر کرده است.

تامپسون خاطرنشان کرد: علاوه بر این، پانل بیش از 30000 سند و حدود 250 راهنمایی دریافت کرد.

حفاظت از مراتع

روز سه‌شنبه، میدوز از طریق وکالتنامه‌اش، این موضوع را رد کرد که «همکاری را متوقف کرده است». جورج ترویلیگر، وکیل دادگستری، در بیانیه‌ای گفت که میدوز نمی‌تواند در هیئت حاضر شود و نمی‌تواند ادعای امتیازات اجرایی ترامپ را نقض کند.

ترویلگر در بیانیه ای گفت: «آنها به طور کامل با اسناد غیرمجاز در اختیار او همکاری کرده اند و ابزارهای مختلفی را برای ارائه اطلاعات دیگر در عین احترام به ادعای امتیازات رئیس جمهور سابق بررسی کرده اند.»

ترویلیگر به استفاده میدوز از کمیته پیام شخصی به هیئت به عنوان بخشی از تلاش بزرگتر برای پیگیری یک ارجاع تحقیر آمیز علیه او اشاره کرد. “این دوگانگی چه پیامی برای او و همچنین برای دیگرانی که ممکن است به بهترین وجه ممکن همکاری کنند، ارسال می کند؟” ترویلیگر بحث کرد.

میدوز همچنین در تلاش برای جلوگیری از اجرای احضاریه صادر شده از کمیته شکایت کرده است.

کمیته گفت، رئیس بایدن از اختیارات اجرایی در مورد میدوز چشم پوشی کرد که هر ادعای دیگری را رد می کند. موضوع امتیاز اجرایی در قلب دعوای ترامپ قرار دارد که رئیس جمهور سابق امیدوار است پس از از دست دادن تصمیم خود در دادگاه استیناف، توسط دیوان عالی رسیدگی شود.

کتاب میدوز که دوران او در کاخ سفید را پوشش می دهد، سر رئیس، که هفته گذشته منتشر شد، ادعاهای امتیاز اجرایی خود را پیچیده کرده است.

اواخر یکشنبه، کمیته یک گزارش تحقیرآمیز 51 صفحه‌ای درباره میدوز منتشر کرد و از زمانی که او یکی از اولین شاهدان بود، تبادل پانل با میدوز را با بیش از 12 نمایشگاه مستند کرد.

در این گزارش آمده است که زمانی که Meadows در یک پنجره کوچک با هم همکاری می کرد، رکوردی در حدود 6600 صفحه از حساب های ایمیل شخصی خود و همچنین حدود 2000 پیام متنی شخصی را به کمیته تحویل داد.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما