مکمل شاپ – گینر و مکمل های افزایش وزن پروتئینی آن را از سایت داروخانه آنلاین زومات خریداری کنید


مکمل های زیادی وجود دارد که ورزشکاران برای گرفتن نتایج بهتر و سریعتر از آنها استفاده می کنند. در این بین می‌توان گفت که قصد داریم چه کار کنیم مکمل خرید کنید. وی، پروتئین گینر یکی از اولویت های آنهاست.

در زیر به شرح هر یک از این مکمل ها می پردازیم.

گینر چیست؟

گیرنده هایی که معمولاً به آنها “افزایش وزن” گفته می شود، پودرهای پروتئینی هستند که به طور خاص و فوق العاده برای کمک به افزایش وزن فرموله شده اند. آنها با استفاده از مواد پرکالری خود، به افزایش وزن و حجم کمک می کنند که مکمل های پروتئینی معمولی قادر به انجام آن نیستند و اغلب به عنوان محلول های به اصطلاح “سنگین” فروخته می شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نگاهی دقیق‌تر به آنچه که این نوع مکمل واقعاً ارائه می‌دهد و اینکه آیا برای شما مناسب است، بیندازیم.

فرمولاسیون عمومی و مواد تشکیل دهنده غذا

اگرچه گیرنده‌ها شباهت‌هایی با بسیاری از پودرهای پروتئینی رایج دارند، اما تفاوت‌های مهمی وجود دارد که آنها را از نظر ترکیب و عملکرد متفاوت می‌کند.

کالری بیشتری دارد

مشخصه همه دریافت کنندگان دریافت کالری بالاست که برای افزایش وزن ضروری است. بسیاری از دریافت کنندگان بیش از سه برابر کالری در هر وعده به عنوان پودر پروتئین استاندارد دارند. کالری بالا نیروی محرکه نتایج مطلوب این محصولات است.

حاوی کربوهیدرات است.

برخلاف اکثر پودرهای پروتئین استاندارد، که بیشتر کالری کل خود را از پروتئین دریافت می کنند، محتوای کالری اضافی در گیرنده ها عمدتاً از کربوهیدرات های اضافه می شود. مالتودکسترین، شربت ذرت و سایر قندهای اضافه شده را می توان در اینجا یافت. زیرا آنها به راحتی هضم می شوند بدون اینکه پودر را خیلی غلیظ یا شکست ناپذیر کنند.

چربی ها و سایر افزودنی ها

علیرغم اینکه به اندازه کربوهیدرات ها فراوان نیستند، اکثر دریافت کنندگان فله دارای محتوای چربی به طور قابل توجهی بالاتر از پودرهای پروتئین استاندارد هستند که بیشتر به شکل افزودنی های لبنی هستند. سطوح بالای کلسترول و سدیم نیز قابل توجه است. با این حال، بخشی از هر محصول رژیمی پر کالری است.

ذینفعان برای چه کسانی مناسب هستند؟

همانطور که چاقی یک مشکل است، لاغر بودن نیز می تواند مشکل ساز باشد. افراد زیادی هستند که هر چقدر هم بخورند و بیاشامند در نتیجه وزنشان اضافه نمی شود. مکمل های گینر برای این افراد طراحی شده است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، گیرنده به دلیل کالری بالای خود باعث افزایش وزن در افرادی می شود که آن را مصرف می کنند. جهت گینر را بخرید. شما می توانید از طریق داروخانه آنلاین Compliment Shop اقدام کنید.

پروتئین آن

مردم اغلب از این پروتئین به عنوان مکملی برای تمرینات مقاومتی استفاده می کنند تا سنتز پروتئین عضلانی را بهبود بخشند و به رشد توده عضلانی بدون چربی کمک کنند. اما پروتئین آن چیست و استفاده از آن چه فوایدی دارد؟

شیر از دو پروتئین، کازئین و آن تشکیل شده است. پروتئین آن را می توان از کازئین موجود در شیر جدا کرد یا به عنوان یک محصول جانبی در پنیرسازی استفاده کرد. پروتئین آن یک پروتئین کامل در نظر گرفته می شود زیرا حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری است و لاکتوز کمی دارد.

استفاده از این پروتئین فواید زیادی دارد و محققان دائماً در حال بررسی خواص درمانی جدید هستند. در اینجا، ما فواید آن را بیان می کنیم و برخی از عوارض جانبی و خطرات احتمالی را بررسی می کنیم.

مغازه مکمل

پروتئین مشابهی که در اینجا نشان داده شده است برای اهداف بسیاری از جمله عضله سازی و کاهش وزن استفاده می شود.

فواید:

1. به کاهش وزن کمک کنید.

3. ترکیبات ضد سرطان

3. کاهش دهنده کلسترول

4. آسم

5. فشار خون و بیماری قلبی

6. کند کردن روند کاهش وزن در افراد مبتلا به HIV

7. افزایش سطح پروتئین و اسیدهای آمینه در بدن.

8. افزایش حجم و قدرت عضلات.

یکی از محبوب ترین دلایل مصرف مکمل ها افزایش حجم و قدرت عضلات است. پروتئین آن در بین ورزشکاران، بدنسازان و مدل های تناسب اندام و کسانی که می خواهند عملکرد خود را در باشگاه بهبود بخشند بسیار محبوب است.

تاثیر اصلی محتوای پروتئین بر قدرت و حجم عضلات

بلوک های عضلانی بسازید: این مکمل پروتئین ها و اسیدهای آمینه ای را فراهم می کند که بلوک های عضلانی را برای رشد عضلات تشکیل می دهند.

هورمون هااین پروتئین باعث افزایش ترشح هورمون های عضله ساز در بدن می شود.

لوسیناین پروتئین سرشار از اسید آمینه لوسین است که برای تحریک سنتز پروتئین های ماهیچه ای در سطوح مولکولی و ژنتیکی مورد نیاز است.

جذب سریع: پروتئین آن سریعتر از سایر پروتئین ها جذب می شود.

دریافت پروتئین آن قبل و بعد از ورزش نشان داده شده است که در تقویت رشد عضلات بسیار موثر است. اما بعد از ورزش، سنتز پروتئین معمولاً بسیار بالاست.

تحقیقات نشان می دهد که مصرف پروتئین مهم ترین عامل در رشد عضلات است. این مطالعه همچنین اشاره می کند که زمان مصرف مهم نیست. این پروتئین نسبت به سایر پروتئین ها مانند پروتئین سویا عملکرد بهتری دارد.

این پروتئین نسبت به پروتئین کازئین بحث برانگیزتر است. پروتئین آن در کوتاه مدت موثرتر است. اما کازئین در دراز مدت تاثیر مثبتی بر رشد عضلات دارد.

به یاد داشته باشید که اگر رژیم غذایی شما خوب نباشد، دریافت پروتئین آن تاثیر زیادی نخواهد داشت. یک مطالعه 12 هفته ای بر روی افراد مسن که رژیم غذایی پر پروتئین داشتند نشان داد که تفاوت زیادی بین دریافت پروتئین و کربوهیدرات آنها وجود ندارد.

نتایج تحقیقات در مورد مصرف پروتئین و قدرت و اثرات آن بر عضلات تا حدودی متناقض است و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اگر در حال حاضر مقادیر زیادی گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ و محصولات لبنی مصرف می کنید، افزودن پروتئین تاثیر کمی خواهد داشت.

9. از دست دادن اشتها و کاهش وزن

نشان داده شده است که مصرف پروتئین به کاهش وزن کمک می کند. پروتئین رضایت بخش ترین درشت مغذی است. پروتئین می تواند متابولیسم شما را 80 تا 100 کالری در روز افزایش دهد که 441 کالری کمتر در روز است.

یک مطالعه نشان داد که مصرف 25 درصد کالری روزانه از پروتئین باعث کاهش اشتها تا 60 درصد و مصرف صبحانه تا 50 درصد می شود. خوردن پروتئین یک راه عالی برای افزایش مصرف پروتئین روزانه است که برای کاهش وزن عالی است.

مطالعات نشان می دهد که جایگزینی سایر منابع کالری با این پروتئین با وزنه برداری می تواند منجر به کاهش وزن تا 4 کیلوگرم و افزایش بافت عضلانی شود. بنابراین، افرادی که می خواهند وزن کم کنند پروتئین آن را بخرید. و مصرف این مکمل می تواند از آسیب عضلانی جلوگیری کند.

عوارض جانبی احتمالی:

دل درد

دردهای عضلانی

از دست دادن اشتها

حالت تهوع

سردرد

خستگی


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم