fastescobanner

نوریچ 0-1 یونایتد; یک پیروزی مالی دیگر با رنگنیک

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در بازی آخر این هفته لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستریونایتد و نوریچ در دیداری حساس برای رالف رنگینیک به مصاف هم رفتند که در نهایت یاران رونالدو با گل او پیروز شدند. .

الکس تالس در دقیقه 14 پشت ضربه ایستگاهی قرار داشت که رونالدو می خواست توپ را بزند و او توپ را وارد دروازه کرد که کرال پس از برخورد به دیوار دفاعی، توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 37 کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفت و نوریچ با هر دو سر توپ به دفاع از مدافعان پرداخت و ضربه خود را به سمت دروازه فرستاد که گرول موفق شد توپ را به شکلی دیدنی برگرداند.

خطرناک ترین حمله نوریچ در نیمه اول در دقیقه 39 بود که از سمت چپ حمله کرد اما در نهایت دلوت موفق شد توپ را از سمت چپ مهار کند.

منچستر نیز در وقت اضافه فرصت گلزنی داشت که این بار ضربه سر مک کواری از کنار دروازه خارج شد و آن را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 72 دوربین های تلویزیونی بر روی ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی منچستریونایتد متمرکز شدند که به نظر می رسید از قفسه سینه درد می کند و لحظاتی بعد داور به او نزدیک شد و به یکی از همکاران روی نیمکت اشاره کرد و به او اشاره کرد که نمی تواند به بازی ادامه دهد. او آماده شد تا به میدان برود.

در این لحظه بود که مک تومینی توپ را به بیرون از دروازه فرستاد که آرون روی کریستیانو رونالدو خطا کرد و داور انگلیسی با دمیدن سوت پنالتی رونالدو را گرفت.

رونالدو که در بازی آرسنال از روی نقطه پنالتی گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند، پشت توپ قرار گرفت و ضربه محکمی به گوشه سمت چپ دروازه زد و گل برتری را در دقیقه 75 به منچستر داد.

بلافاصله پس از این گل ارسال توپ روی دروازه منچستر موقعیت خطرناکی را برای نوریچ به وجود آورد. جایی که دخیا به صورت بصری در سر کبوک نفوذ کرد و آن را به طور مساوی متوقف کرد.

ضربه گیلمور با برخورد به اریک بیلی در دقیقه 82 به کرنر رفت و مدافع تعویضی شیاطین سرخ برای تیمش مثمر ثمر بود.

با نزدیک شدن به پایان بازی، رشفورد از طریق سورنسن توپ را برای کریستیانو رونالدو فرستاد، اما فوق ستاره پرتغالی نتوانست از روی گام عجیب گلزنی کند و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

منچستر تا دقیقه 90 بازی را به خوبی کنترل می کرد اما در دقیقه اول وقت اضافه، نوریچ با خطای فان دی بیک بازیکن تازه وارد صاحب موقعیت شد. پس از پاس رونالدو، کاباک برگشت اما دخیا مانع از گلزنی او شد تا مدافع ترکیه ای در موقعیت مشکوک آفساید گل نخورد.

آخرین موقعیت جدی این بازی بود که شیاطین سرخ توانستند یک پیروزی شیرین خارج از خانه را به دست آورند و با پنجم شدن به بالای جدول برسند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما