fastescobanner

هشتگ «شاهزاده کارتونی» درباره بن مسلمان در کانون توجه قرار گرفت

[ad_1]

فعالان سعودی با راه اندازی هشتگ «#امیر_الکرتونی» (شاهزاده کاریکاتور) علیه ولیعهد سعودی کمپین مجازی علیه اقدامات و سیاست های وی راه اندازی کردند.

به گزارش ایسنا، سایت سعودی لکس اعلام کرد که توئیتر و فعالان سعودی با راه اندازی کمپینی مجازی سیاست های محمد بن سلمان ولیعهد و پیامدهای منفی آن برای عربستان سعودی را افشا کرده اند.

بر اساس این گزارش، فعالان توییتر هشتگ «#امیر_الکارتونی» (شاهزاده کاریکاتور) را برای اعلام این خبر راه اندازی کردند:

ویکی لیکس می نویسد: بن سلمان در آرزوی نابودی «حوثی ها» (انصارالله یمن) در چند روز بود و به جنگ با ایران و همچنین نفت نیاز داشت. او پروژه فریبنده خود را آغاز کرد. اینها شامل شهر نیم در استان تبوک، پروژه تفریحی کادیه، پروژه دریای سرخ، جزیره رویایی شریعت، بزرگترین مجتمع صنعتی شناور جهان به نام OXAGON در شهر نیام و غیره است.

این توئیترها تاکید کردند: مایه تاسف است که پروژه های بن سلمان فقط کارتون و انیمیشن است و بدتر از همه پول مردم را هدر می دهد و با احساسات و آینده آنها بازی می کند.

کمپین شاهزاده کارتون بیانیه ای صادر کرده است: بیدار شویم و به این رویای کارتونی پایان دهیم و بپرسیم این پروژه ها و عواقب آن کجاست؟ توسعه کشور کجاست؟ عربستان و چیزهای دیگر کجاست؟ اجازه نمی دهیم این جوان به فریب مردم ادامه دهد و ما را با طراحی الکترونیکی خود مشغول کند.

پیش از این فعالان در اعتراض به سیاست های ولیعهد عربستان هشتگ (سراب-2030) راه اندازی کردند.

پنج سال از وعده ولیعهد سعودی برای چشم انداز 2030 می گذرد و فعالان سعودی این کمپین را راه اندازی کرده اند و می گویند که دستاوردی جز هدر دادن، پول مردم و ایجاد بیکاری و هرج و مرج در بین جوانان نداشته اند.

فعالان در توییتر گفتند که چشم انداز سال 2030 یک سراب و یک توهم بود، زیرا برنامه های آن بر روی کاغذ و جوهر باقی ماندند.

پیش از این، مجله فوربس فاش کرد که نگرانی ها در مورد مشکلات واقعی که پروژه توسعه اقتصادی و اصلاحات محمد بن سلمان موسوم به چشم انداز 2030 را تهدید می کند، در حال افزایش است.

به نوشته این مجله، بزرگترین شواهد نشان می دهد که اقتصاد عربستان در بحران است، کاهش شدید سرمایه گذاری داخلی است، زیرا سازمان ملل می گوید سرمایه گذاری مستقیم خارجی خالص به 1.4 میلیارد کاهش یافته است. این یک سال قبل 7.5 دلار بود. بیلیون

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما