fastescobanner

هفت صفحه فیس بوک برای مشاهده در مورد چاپ دیجیتال

جدیدترین فناوری جوهرافشان می‌تواند روی استوک‌های افست سنتی با روکش‌های مات، ابریشمی و براق چاپ کند. چاپ افست و چاپ دیجیتال فرآیندهای اصلی هستند که توسط آنها کارهای چاپ انجام می شود – هر دو از روش های چاپ چهار رنگ استفاده می کنند. در گروه فونیکس، تمام جوهرها بر پایه گیاهی هستند، بنابراین هر دو روش دیجیتال و افست سازگار با محیط زیست هستند. از آنجایی که نیازهای کسب و کار متنوع می شود، کارآمدترین و راحت ترین روش ها به جزء اصلی ارتباطات تبدیل شده اند. اکنون ما این دو فناوری را توضیح دادیم، وقت آن است که نگاهی به مزایا و معایب چاپ افست و چاپ دیجیتال HP Indigo بیندازیم و بفهمیم که چرا شکاف بین این دو بیشتر و بیشتر کاهش می یابد. به عنوان مثال، اگر پس از اجرای اولیه، نیاز به چاپ 1000 قطعه یا بیشتر داشته باشید، قیمت هر قطعه می تواند کاهش یابد. تقاضای فزاینده برای ارتباطات شخصی‌شده با زمان‌های چرخش سریع، تغییری را در صنعت چاپ آغاز کرد، زیرا کسب‌وکارها در سراسر جهان خود را به خدماتی نیاز داشتند که خروجی‌هایی با حجم بالا با داده‌های رنگی و متغیر تولید می‌کرد.

Free vector seamless pattern این عملکرد برای اهداف 9-1-1 در E911 تطبیق داده شده است: وقتی با شماره 9-1-1 از تلفن خود تماس می گیرید، شرکت تلفن شماره اضطراری را تشخیص می دهد و از سیستم ANI برای بالا کشیدن شماره تلفن شما و ارسال آن داده ها با تلفن شما استفاده می کند. تماس تلفنی با سامانه 9-1-1. برای رشد یک شرکت یا کسب و کار کوچک، باید روابط قوی با مشتری ایجاد کند. خدمات چاپ دیجیتال با حجم بالا از FSSI شرکت شما را قادر می‌سازد تا تأثیر و ارزش تجاری اظهارنامه‌ها، فاکتورها و سایر اسناد مشتری را افزایش دهد. اگر علاقه مند به کار با ارائه دهنده چاپ معروف به کیفیت بالاتر و قابلیت های افست و دیجیتال قابل اعتماد هستید، با گروه فونیکس تماس بگیرید تا خدمات ما را بررسی کنید و نحوه کار ما را ببینید. با گروه فونیکس در تماس باشید. وقتی تصمیم گرفتید چیزی مانند مواد بازاریابی، تابلوها یا کارت‌های ویزیت چاپ کنید، می‌دانید که کپی، طرح‌بندی، طراحی و گرافیک چقدر مهم هستند.

به طور معمول، این روش ثابت‌ترین روش برای حفظ دقیق تطابق رنگ‌ها بوده است، و برای چاپ‌هایی که فقط به چاپ ثابت مانند فرم‌های از پیش چاپ شده، بروشورها، بروشورها، کارت‌های ویزیت و ارسال کارت پستال انبوه نیاز دارند، ایده‌آل است. قبل از پیشرفت چاپ دیجیتال تمام رنگی، چاپ افست برای کارهای چاپی متغیر برای ایجاد فرم های ثابت و از پیش چاپ شده استفاده می شد که به موجب آن محتوای متغیر با جوهر سیاه چاپ می شد. دوره راه اندازی بسیار کوتاه تری برای دیجیتال وجود دارد، بنابراین می تواند برای کارهای درخواستی کوتاهتر بهتر باشد. با چاپ دیجیتال، هیچ صفحه ای در کار نیست و تونر مستقیماً روی کاغذ توزیع می شود. چاپگرهای دیجیتال لیزری از شارژهای الکتریکی برای جذب تونر روی رسانه (معمولاً با فرمت بزرگ) استفاده می کنند. اگر نیاز به چاپ سریع یک دسته بزرگ دارید، چاپ افست می تواند این کار را انجام دهد. بدون نیاز به شستن صفحات یا استفاده از جوهر اضافی، چاپ دیجیتال نیز ضایعات کمتری دارد و به طور کلی دوستدار محیط زیست است.

مقرون به صرفه برای چاپ های بزرگ: اگر پروژه شما نیاز به چاپ زیاد دارد، چاپ افست گزینه مقرون به صرفه تری نسبت به چاپ دیجیتال است. با این حال، چاپ افست یک گزینه ارزان برای چاپ های بسیار بزرگ باقی می ماند. هزینه بالاتر برای چاپ های بزرگ: برای چاپ دیجیتالی بزرگ، هزینه هر برگ در مقایسه با چاپ افست بیشتر خواهد بود، زیرا کاغذ و تونر بسیار گران تر است و چاپ دیجیتال کندتر از چاپ افست است. مقادیر دقیق جوهر و تونر برای جلوگیری از ضایعات استفاده می شود. تصاویر دیجیتال منبع بهتری برای نمایش اسلایدها هستند، زیرا در حال حاضر دیجیتالی شده اند و همچنین به صورت آنلاین در برنامه نمایش اسلاید تصویر شما.

موضوع مشترکی که همه این فناوری‌ها را به هم مرتبط می‌کند این است که تصاویر قبل از قرار گرفتن بر روی کاغذ، به طور مستقیم یا غیر مستقیم، به صورت دیجیتالی پردازش می‌شوند. چاپ جوهر افشان و چاپ لیزری دو نمونه ای هستند که ما به خوبی از چاپگرهای خود در خانه می شناسیم. به جای صفحات، این روش از تونر (شبیه به چاپگر لیزری که در خانه یا در محیط اداری استفاده می کنید) یا جوهر مایع استفاده می کند. این فرآیندها از یک صفحه یا پتو استفاده نمی کنند، بلکه از جوهر یا تونر مایع یا رنگدانه استفاده می کنند. فناوری جوهر افشان شامل یک سری نازل است که قطرات ریز جوهر را مستقیماً روی سطح چاپ می پاشند در حالی که چاپ لیزری از تونر خشک برای چاپ استفاده می کند. شکوفه های خارج از کنترل جلبک می تواند مناطق مرده عظیمی را در اقیانوس ایجاد کند. اسپری آب دریا یک کشور می تواند باعث بادهای موسمی در نیمه راه جهان شود. واکنش های شیمیایی می تواند آسیب های گسترده ای به زیستگاه های طبیعی و زندگی انسان وارد کند.

چاپگرهای دیجیتال جوهر افشان قطرات جوهر را از نازل های جداگانه روی کاغذ شما می پاشند. برای ایده های عالی بیشتر برای چاپگرها و تجهیزات خود که مطابق با نیازهای چاپ تجاری شما باشد، از وب سایت Canon دیدن کنید. فونیکس دارای فناوری و تجهیزات مناسبی است که می تواند بالاتر از انتظارات شما باشد. همزمان که این مواد شیمیایی معرف از طریق لایه های حساس به نور کار می کنند، سایر مواد شیمیایی معرف از طریق لایه های فیلم بالا کار می کنند. اگر یک حوله کاغذی مرطوب یا تکه کاغذ لکه دار را داخل یک ظرف شیشه ای بپیچید و یک لوبیا لیما بین کاغذ و شیشه قرار دهید، فرزندتان می تواند ریشه ها را ببیند که به سمت پایین می آیند و شاخه های آن در حال رشد هستند. بیشتر از همه، آنها عجله را بر روی جریانی از خودروها و کامیون‌های جدید، به‌علاوه کانسپت‌های توقف نمایشی که کرایسلر را سال به سال در اخبار نگه می‌داشت، قرار دادند. کرایسلر برای اثبات قدرت خود، یک فیل پنج تنی را متقاعد کرد که در یکی از شیرین کاری های تبلیغاتی معروف این شرکت، در جزیره کونی از بالای یک سدان بالا برود. یکی از مهم ترین چیزهایی که باید در نظر داشت این است که طراحی لایه ای شما به یک سری صفحه نمایش نیاز دارد که هر کدام دارای بخش پیشرونده ای از طراحی نهایی شما هستند.

در تماس با چاپگر خود تردید نکنید، زیرا آنها همچنین می توانند توصیه هایی را در مورد اینکه کدام روش برای پروژه شما بر اساس نیازهای شما بهترین کارایی را دارد ارائه دهند. با استفاده از فناوری پیشرو در صنعت، با پیام مناسب در زمان مناسب به افراد مناسب برسید. در سایر نقاط جهان، آزادی مطبوعات امری مسلم نیست، و در آن مناطق، برای افراد قدرتمند آسان‌تر است که از شهروندان ناآگاه استفاده کنند. برخی از مردم در نهایت برای هیچ چیز خانه های خود را امضا می کنند. در نتیجه، هیچ چیز در مورد طراحی اصلی ساختمان ها تغییر نمی کند. چاپ با استفاده از روش دیجیتال به معنای خروجی مستقیم از فایل های الکترونیکی است، برخلاف کپی کردن نسخه اصلی. چیزی که این نوع پرینت سه بعدی را بسیار سودمند می کند این است که با طیف گسترده ای از مواد عملکرد خوبی دارد و آن را برای کاربردهای مختلف در تحقیقات، تولید و سایر صنایع عالی می کند. برای کسب‌وکارهایی با طیف وسیعی از نیازهای چاپ، سیستم دیجیتال پیشرفته ثابت کرده است که امروزه همه کاره‌ترین و کارآمدترین فرآیند موجود است.

داده‌های متغیر به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با محتوای منحصربه‌فرد و منحصربه‌فرد به مشتریان و مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند. زمان چرخش سریع برای هر کسب و کاری که به دنبال ارائه ارتباطات به موقع به مشتریان خود است حیاتی است. زمان دورکاری طولانی‌تر: چاپ افست نسبت به نسخه دیجیتالی خود کار فشرده‌تری دارد، به این معنی که می‌تواند منجر به زمان طولانی‌تری شود. فرمت: چاپ افست از برگه های با فرمت بزرگ استفاده می کند، به این معنی که محصولات مختلف را می توان با هم گروه بندی کرد و در نتیجه هزینه های چاپ را کاهش داد. یک سنجاق از وسط ساز عبور می‌کرد و تمام قطعات را در کنار هم نگه می‌داشت، اما اجازه می‌داد تا قاعده و ریته روی کاربردهای چاپ دیجیتال صفحه بچرخند. چاپ الکترونیکی برای مقادیر کمتر عالی است و برای چاپ های زیر 2500 قطعه بهترین است. چاپ دیجیتال مدرن تر است و از فناوری جوهرافشان و لیزر برای انتقال مستقیم جوهر به کاغذ استفاده می کند. در اینجا بیشتر در مورد هر یک از این ویژگی ها است. این بدان معناست که تصویر روی صفحه و در نتیجه تصویر چاپ شده را می توان کم و بیش در هر کسری از ثانیه تغییر داد. به عنوان مثال، حراج در سایت هایی مانند eBay اغلب به بالاترین قیمت پیشنهادی با یک کالای جدید یا کمی استفاده شده عالی با کسری از قیمت عادی پاداش می دهد.

برای مثال، فایل‌های الکترونیکی مانند PDF، مستقیماً در چاپگر آپلود می‌شوند و پروژه شروع به چاپ می‌کند. اگر اخیراً رایانه جدیدی خریداری کرده اید، احتمالاً نرم افزاری دارد که می تواند فایل های MP3 را روی هارد دیسک خود پخش کند. می‌توانید فایل‌های MP3 را روی یک سی‌دی داده بنویسید تا آنها را ذخیره کرده و مقداری فضای روی هارد دیسکتان خالی شود. با حداکثر گزینه‌های سفارشی‌سازی، هر قطعه با استفاده از چاپ داده‌های متغیر به طور منحصربه‌فردی شخصی‌سازی می‌شود، که اثربخشی، تعامل و درک گیرنده را افزایش می‌دهد. چاپ داده های متغیر گزینه ای با افست نیست. هر گزینه دارای مزایای خود است، ارائه تکنیک های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای پروژه های تولیدی متنوع. به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، یافتن بودجه مناسب برای پروژه ها نیز می تواند زمان بر باشد. زمان چرخش سریع: چاپ دیجیتال به همان کاری که چاپ افست نیاز دارد نیاز ندارد، زمان چرخش را کاهش می دهد و پروژه ها را سریعتر تکمیل می کند. چاپ افست زمان بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال دارد زیرا زمان راه اندازی بیشتری را شامل می شود و محصول نهایی قبل از اتمام باید کاملاً خشک شود. زمان‌های چرخش سریع بر فضای چاپ دیجیتال غالب است، با چاپ تمام رنگی که در یک فرآیند تکمیل شده و مستقیماً از یک فایل چاپی چاپ می‌شود.

زمان راه اندازی طولانی تر از دیجیتال. بدون یک فرآیند تنظیم طولانی، زمان کالیبراسیون یک کار خاص کوتاه می شود و به زمان چاپ سریعتر و تحویل کلی کمک می کند. نوع تجهیزات چاپ مورد نیاز شما بستگی به کاری دارد که می خواهید انجام دهید. 4. چاپگر خود را از منوی مقصد انتخاب کنید و تنظیمات کار چاپ را در صورت نیاز تغییر دهید. اگر به دنبال چاپگری هستید که بتواند مقدار کمی از کاتالوگ های با کیفیت موزه هنر را با استفاده از بهترین چاپ دیجیتال در کلاس خود یا تعداد زیادی بروشور پست مستقیم بر روی پرس های وب افست هیت ست چاپ کند.

برای تصمیم گیری اینکه کدام روش چاپ برای پروژه شما بهترین است، مهم است که دو عامل مهم را در نظر بگیرید: مقدار مورد نظر و بازه زمانی. این مرد 53 ساله متولد برانکس (R، تصویر 15 اکتبر) جمعه گذشته به ET تایید کرد: "با دو بچه در کالج، ما به حرکت بعدی خود فکر می کنیم. با افزایش کیفیت خدمات چاپ دیجیتال، مزایا به طور فزاینده ای آشکار و سودمند می شوند. چاپ افست، همچنین به عنوان لیتوگرافی شناخته می شود، به طور سنتی انتخاب پیشرو در خدمات چاپ با کیفیت بود. بهبود کیفیت چاپ، اختلاف کیفیت بین چاپ افست و دیجیتال را از بین برده است.

در این مقاله، ما نگاهی به پانزده مزایا و معایب بین چاپ دیجیتال در مقابل چاپ افست خواهیم داشت. هنگامی که مشخص کردید پروژه شما به چند قطعه نیاز دارد و مدت زمانی که باید تکمیل شود، باید مزایا و معایب هر روش چاپ را در نظر بگیرید. بیایید تفاوت بین چاپ افست و دیجیتال را همراه با مزایا و معایب هر کدام بررسی کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که بهترین روش چاپ برای پروژه بعدی شما کدام است. هنوز مطمئن نیستید که کدام روش برای پروژه شما بهترین است؟با این حال، هنگامی که صفحات ساخته می شوند و رنگ ها با هم مطابقت دارند، این روش می تواند شما را قادر سازد تا کارهای بیشتری را با پروژه خود سریعتر از چاپ دیجیتال انجام دهید. اما امروزه تنها یک چشم بسیار متخصص می تواند تفاوت بین محصولی که به صورت دیجیتال با HP Indigo چاپ می شود و محصولی که با استفاده از چاپ افست چاپ می شود را تشخیص دهد.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما