fastescobanner

وس کرمی در نهایت از مردم عذرخواهی کرد

[ad_1]

دبیر کمیسیون مشترک حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی چندی پیش به دلیل استفاده از واژه های «گرگ مجازی» و «سگ سیاه قد بلند» در توییتی از مخالفان طرح حمایتی عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، مهرداد ویس کرمی، نماینده خرم آباد و عضو هیئت رئیسه کمیسیون مشترک حمایت از حقوق مصرف کنندگان از فضای مجازی گفت: مردم ایران “:

“نام خدا”
خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی
با سلام و عرض ادب

پس از انتشار توئیت اخیر اینجانب مبنی بر لزوم مشروعیت فضای مجازی، اصطلاح مردم و دشمنان انقلاب اسلامی توسط برخی محافل سیاسی به عنوان توهین به مردم ایران، منتقدان و لطیف ال -Halli.استفاده شده در یا مخالفان به اصطلاح «طرح حفاظتی» … »تعبیر و کینه توزی برخی هموطنان عزیز، ارباب رجوع و بهانه آزار روانی به مردم شریف لرستان و موج دشمنان انقلاب و فرصت طلبان ملی، که من آن را تکذیب می کنم و با وجود توضیحات بعدی، به نظر نمی رسد حذف شده باشد.

متواضعانه اعلام میدارم که به عنوان نماینده مردم از کوچکترین کینه توزی مردم انقلابی ایران دوری کرده ام و متاسفم که چنین رفتاری باعث رنجش برخی از هموطنانم شده است.

بدینوسیله به منظور تجدید ایمان ملت شریف ایران و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان خبیث انقلاب اسلامی بابت ناراحتی پیش آمده از ملت شریف کشورم پوزش می‌طلبم و بار دیگر اعلام می‌دارم که منظورم کارمندان دولت یا منتقدان و مخالفان طرح حفاظت نیست.

ضمن رد هرگونه ادعای مخالفت با اینترنت و فضای مجازی، هیچ یک از نقل قول های خود را غیر از آنچه در رسانه هایم منتشر شده است، تایید نمی کنم و بسیاری از آنها جعلی هستند.

و آخرت از آن پرهیزگاران است

مهرداد ویشاکرمی – 1400 ۲ 12.14

این نماینده مجلس پیشتر در توییتر خود نوشته بود:

وی در تشریح دلایل مخالفت با طرح حمایتی نوشت:

«فضای مجازی؛
به دلیل اهمیت آن، امری حاکمیتی است و نیاز به قانون گذاری دارد.
. در کشورهای توسعه یافته قانونی است.
3. چند وجهی، پیچیده و نیازمند مدیریت چند بعدی است.
4. گرگ های مجازی و سگ های پا دراز غربی از حقانیت آن می ترسند.
5. “مشروعیت به نفع یک تجارت مجازی سالم است.”

واکنش های متعددی در فضای مجازی به استفاده از دو کلمه «گرگ مجازی و سگ گردن دراز» در این توییت صورت گرفت تا اینکه ساعاتی بعد وس کرمی با انتشار توئیتی دیگر توضیحاتی را ارائه کرد و نوشت:

“سگ های قلاده توهین نیست، بلکه عبارتی است که ریچارد المان (رئیس سابق سیا) برای کسانی که تقلید و ترویج می کنند لیبرال دموکراسی کور و بی مزد آمریکایی به کار می برد.” این قلاده به این معنی است که آنها نمی دانند تحت کنترل برخی هستند. واسطه های نامرئی!»

وی همچنین روز گذشته در پیامی دیگر در فضای مجازی در توییتی نوشت:

به هیچ وجه نمی توان «مردم شریف ایران» یا «منتقدان طرح امنیتی» را مصداق «بند 4» این توییت دانست، بلکه «زم» و «خادمان وطن خارجی «لایک.

این یک موج تحریف است که با فریب رسانه ها بیداد کرده و به مردم شریف ایران توهین کرده است.»

اما پس از واکنش گسترده، وس کرمی از مردم عذرخواهی کرد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما