fastescobanner

پایش پزشکان اطفال در آلمان بر روی ایجاد omcron جدید در کودکان

[ad_1]

علیرغم این واقعیت که تقریباً دو سال است که ویروس کرونا با این ویروس مرتبط شده است، اما منبع نگرانی «اسرارآمیز» پزشکان و پزشکان بوده است. نشانه های کاوید: بین پیری و کودک با نشانه های معلوم سطح قبل بین سال های کهن فرق است.

به گزارش یورونیوز، آخرین مورد از یک سری از هفتاد و هفت امگا 3 بیشتر و بیشتر برای تحت نظر نگه داشتن کودکان و والدین اضافه شده است. در یک بیمارستان تخصصی کودکان در حومه بن آلمان، متخصصان علائم جدیدی را در کودکان مبتلا به omikron مشاهده کردند. علیرغم این واقعیت که این سطح از “شدت” کمتر از سطوح قبلی است، اما در برخی از نقاط جهان کودکان به طور فزاینده ای تحت نظارت قرار می گیرند.

نتایج مراجعات به این مرکز درمانی در اکثر موارد حاکی از آن است که کودک مبتلا به مشکلات امکرون یا سل بوده و یا به طور کلی به این بیماری مبتلا شده است. بر این اساس کودکان در پنج سالگی بیشتر در معرض مسمومیت خونی یا سپتی سمی (سپتی سمی یا سپسیس که التهابی است که در سراسر بدن پخش می شود و باعث عفونت می شود) می شوند.

شدت بیماری بیشتر از کودکان در نظر گرفته می شود و اغلب به دلیل عدم تمایل به خوردن و آشامیدن نیاز به تزریق دارند. اما معمولا این کودکان از مشکلات تنفسی رنج نمی برند.

دکتر گورد هورنف، متخصص اطفال در بیمارستان سنت آگوستین، تأکید می کند که مشکلات حاد تنفسی، همانطور که در موج اول دیده ایم، وجود ندارد. علائم و نشانه ها در اواسط سال خفیف است و بیشتر کارها حتی اگر در بیمارستان انجام شود معمولاً در ICU (واحد مراقبت های ویژه) انجام نمی شود. نوزادان و نوزادانی که در بیمارستان بستری می شوند در مقایسه با بزرگترها به اکسیژن اضافی یا دستگاه تنفس مصنوعی (تهویه) نیاز ندارند.

اما عوارض جانبی به بیماری های جسمی محدود نمی شود. دکتر گردهورنف معتقد است که با وجود مشکلات روحی و روانی همزیستی و محدودیت های اجتماعی، می تواند در آینده تأثیرات مخربی بر کودکان بگذارد.

مشکلی که پزشکان اطفال در این گروه سنی مشاهده می کنند لزوماً مستقیماً به خود ویروس مربوط نمی شود، بلکه به عوارض و محدودیت های آن مربوط می شود. نویسنده دوم «عدم تعادل روحی» کودکی بود که از این بیمارستان در آلمان بازدید کرد. دکتر هورنف می گوید که تا کنون تمام کودکانی که از «عود» رنج می برند، درمان نشده اند.

در این بیمارستان اطفال یک گروه سنی مرکزی برای واکسیناسیون ایجاد شده است. بر اساس آمار رسمی در آلمان، تا 5 درصد از گروه سنی حداقل 5 تا 6 سال در معرض این واکسن بوده اند. حدود 5 درصد از گروه سنی 5 تا 6 سال نیز این واکسن را دریافت کرده اند.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما