fastescobanner

پرتاب سه نقطه با چشمان بسته (عکس) :: سه تمرین انجام دهید.

[ad_1]

کد خبر: 1811819 |
02 اسفند 1400 ساعت 13:21 |
801 بازدید |

0
نظرات

کری شماره 20 ستاره NBA است.

ستاره گلدن استیت با سه امتیاز خود بار دیگر رکورد شکست و جایزه ارزشمندترین بازیکن All-Stars 2022 را از آن خود کرد.

به گزارش “ورزش سه”، هفتاد و یکمین بازی لیگ ستارگان NBA در کلیولند بامداد امروز با برتری 163 بر 160 مقابل کوین دورانت از لبرون جیمز به پایان رسید.

در این دیدار نیز مانند سال های گذشته شاهد ترکیبی از نمایش های انفرادی بودیم و بازیکنان هر دو تیم از راه های بسیار غیرعادی برای کسب امتیاز تلاش کردند. سلیم دانک زیبا، پاس های رونالدینیو، دریبل هایی که گاهی هوش تماشاگران را از بین می برد و البته سه امتیاز استفن کری که بی نظیر بود.

ستاره تیم گلدن استیت که مرد شماره یک پرتاب سه امتیاز در تاریخ NBA محسوب می شود، در هر مسابقه و آن طور که می خواست پرتاب سه امتیازی خود را وارد سبد می کرد. پرتاب هایی که تقریباً به یک امتیاز تبدیل می شوند تا بازیکنی با 50 امتیاز بتواند به تنهایی حدود یک سوم امتیازهای تیم خود را به دست آورد.

کری در پرتاب سه نقطه به سطحی از توانایی رسیده است که خلاقیت های منحصر به فرد را به شیوه ای منحصر به فرد با میزان موفقیت بالا خلق کند. این شات نمونه ای از شلیک بود. کری در گوشه زمین پرتاب کرد و در عین حال چرخید و با اعتماد به نفس روبروی تماشاگران قرار گرفت و منتظر بود تا توپ وارد سبد شود و امتیاز کسب کند. اتفاقی که افتاد این بود که تماشاگران بسیار هیجان زده شدند.

استفن کری دو ماه پیش در جریان بازی گلدن استیت مقابل نیویورک نیکس پرتاب موفق 3 امتیازی 2974 ری آلن را شکست و از آن زمان تاکنون این رکورد را افسانه‌ای‌تر و دست نیافتنی‌تر کرده است. اگرچه او سه پرتاب کمتر موفق در این فصل نسبت به فصل قبل انجام داده است، پرتاب جادویی او به همه در بازی ستاره های NBA یادآوری کرد که چرا او بهترین شوتر تاریخ است. او 50 امتیاز برای لبرون به دست آورد. او در هر فرم و از هر فاصله ای که فکرش را بکنید 27 پرتاب سه امتیازی زد که 16 تای آنها موفقیت آمیز بود و استیو را به رکورد دیگری رساند.

این عملکرد فوق‌العاده کری را برای اولین بار در هشت مسابقه ستاره NBA جایزه MVP را به ارمغان آورد. او پس از مسابقه گفت: “به افتخار کوبی و جی جی (دکتر کوبی برایانت) و همه افرادی که در این دو سال با ما بودند، این جایزه معنای بسیار خاصی دارد. من و همه شما بسیار خوشحالم. متشکرم. ” با تشکر.”

توییتر NBA 2K که هر ساله نسخه جذابی از بازی بسکتبال را در اختیار گیمرها و علاقه مندان به این بازی قرار می دهد، خیلی زود حرکت کری را در بازی خود فاش کرد.

کری با دهمین پرتاب 3 امتیازی خود در کوارتر سوم، رکورد پل جورج را برای بیشترین پرتاب 3 امتیازی در یک بازی ستارگان NBA شکست. اما او همینطور ادامه داد و تا امتیاز 50 پیش رفت و به عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه شناخته شد. کری با زدن 3 امتیاز دیگر در کوارتر چهارم، پرتاب شانزدهم خود را به یک امتیاز رساند. برای شکستن رکورد آنتونی دیویس در سال 2017 تنها دو امتیاز بیشتر لازم بود. (52 امتیاز)

او همین کار را در لباس گلدن استیت مقابل شیکاگو در این فصل انجام داد.

بعد از بازی، لبرون جیمز کری را تمجید کرد و گفت: “این مرد اهل سیاره دیگری است! او به معنای واقعی کلمه یک تفنگ تک تیرانداز در دست دارد و وقتی آن را رها می کند نه تنها خودش، بلکه همه.” روی زمین، در جایگاه‌ها. در تلویزیون، روی تلفن‌های آنها، هر چیزی که می‌بینی در ذهنت می‌گذرد. ​​کار او باورنکردنی و بسیار خوب بود.»

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما