fastescobanner

چگونه زبان فرانسه را به طور مستقیم و اصولی یاد بگیریم؟

[ad_1]

زبان فرانسه یکی از پرکاربردترین زبان‌های جهان است که ۲۹ کشور آن را به عنوان زبان رسمی خود انتخاب کرده‌اند. گروهی از کشورهایی که از زبان فرانسوی به عنوان زبان رسمی خود استفاده می کنند، گروه فرانکوفون نامیده می شود. فرانسوی چهارمین زبان اتحادیه اروپا و دومین زبان کاناداست. بر اساس آخرین آمار از سال 2019، فرانسوی زبان مادری 80 تا 110 میلیون نفر است و 190 میلیون نفر دیگر به آن به عنوان زبان دوم صحبت می کنند. در کل، حدود 300 میلیون نفر در سراسر جهان به زبان فرانسوی صحبت می کنند. کتاب های زیادی در زمینه هنر، فلسفه، ادبیات و فرهنگ از سراسر جهان به زبان فرانسه نوشته شده است. به همین دلیل زبان فرانسه تأثیر بسزایی در فرهنگ و هنر تمامی کشورهای جهان داشته است. فرانسوی پس از انگلیسی و چینی ماندارین سومین زبان در دنیای تجارت است. به عبارت دیگر، اگر می خواهید وارد دنیای تجارت بین المللی شوید، تسلط بر زبان فرانسه می تواند بسیار مفید باشد.

زبان فرانسه را یاد بگیرید

زبان فرانسه از نظر دستور زبان و تلفظ با انگلیسی بسیار متفاوت است، بنابراین یادگیری آن برای بسیاری از انگلیسی دشوارتر است. با این حال، اینطور نیست و همه چیز به آموزشگاه زبان فرانسوی که برای تدریس انتخاب می کنید بستگی دارد. اگر آموزشگاه زبان فرانسه انتخابی شما استانداردهای لازم را داشته باشد و معلم خوبی برای آموزش زبان فرانسه داشته باشید، می توانید بدون هیچ مشکلی این زبان را یاد بگیرید.

ویژگی های آموزشگاه زبان فرانسه استاندارد

همانطور که گفته شد انتخاب آموزشگاه زبان فرانسه با کیفیت در روند یادگیری زبان فرانسه بسیار مهم است. اما سوال اینجاست که یک آموزشگاه استاندارد زبان فرانسه چه ویژگی هایی دارد که باید بهترین تاثیر را در روند یادگیری شما داشته باشد؟ در ادامه به ویژگی های آموزشگاه استاندارد زبان فرانسه می پردازیم.

1. از بهترین معلمان فرانسه بهره مند شوید

یک معلم مجرب و ماهر سرعت یادگیری زبان فرانسه را برای زبان آموز بسیار افزایش می دهد. مهمترین رکن آموزشگاه زبان فرانسه داشتن یک معلم زبان با تجربه و موفق است که بتواند به بهترین شکل ممکن به زبان آموزان آموزش دهد.

2. محیط مناسب برای آموزش حضوری

اگرچه یادگیری آنلاین زبان فرانسه مزایای زیادی دارد، اما افرادی هستند که طرفدار آموزش حضوری هستند. برگزاری کلاس ها در مدرسه ای با امکانات کمتر و محیط نامساعد به دانش آموز خونسردی و انگیزه برای ادامه روند تدریس نمی دهد. اگر به دنبال آموزش حضوری هستید حتما باید محیط آموزشی مدرسه را در نظر بگیرید. داشتن کلاس های درس کافی با ابعاد مناسب و استفاده از عایق صدا برای جلوگیری از تداخل معلمان و زبان آموزان در کلاس های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وجود پروژکتور یا تلویزیون در هر کلاس و سیستم صوتی مناسب از دیگر الزامات کلاس های حضوری است که مدرسه باید ارائه دهد.

3- از امکانات آموزش آنلاین زبان فرانسه بهره ببرید

با توجه به رشد روزافزون آموزش آنلاین، مدارس استاندارد زبان فرانسه باید از امکانات لازم برای برگزاری کلاس های آنلاین برخوردار باشند. از آنجایی که برخی از معلمان قادر به شرکت در کلاس های آنلاین در خانه نیستند، مدرسه باید یک سیستم و کلاس های درس خالی و بی صدا برای همه معلمان آنلاین فراهم کند. بسترهای خارجی و ایرانی خوبی برای برگزاری کلاس های آنلاین وجود دارد که آموزشگاه باید هر زبان آموزی را آموزش دهد و با آنها همکاری کند.

چگونه زبان فرانسه را به طور مستقیم و اصولی یاد بگیریم؟

4- استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا برای آموزش زبان فرانسه

حتی اگر با بهترین معلم های دنیا سر کلاس بروید، اگر از روش های قدیمی استفاده کنید چندان موفق نخواهید بود. امروزه روش های آموزش زبان فرانسه بسیار پیشرفت کرده و روند آموزش زبان فرانسه به زبان آموزان بسیار آسان شده است. قبل از ثبت نام در آموزشگاه زبان فرانسه، در مورد روش های تدریس آنها و کتاب هایی که برای تدریس استفاده می کنند، اطلاعات کافی کسب کنید. مدارسی که در سال های اخیر روش تدریس خود را تغییر نداده یا به روز نکرده اند، گزینه مناسبی برای آموزش زبان فرانسه نیستند.

5. شرکت در آزمون مهارت زبان فرانسه

فرقی نمی کند که به تازگی یادگیری زبان فرانسه را شروع کرده باشید یا مدتی است که در این فرآیند بوده اید. یک آموزشگاه استاندارد زبان فرانسه باید بتواند شما را در مسیر یادگیری در مکان مناسب قرار دهد. آزمون مهارت زبان فرانسه برای کسانی که قبلاً یادگیری زبان فرانسه را شروع کرده اند بسیار مهم است. اگر سطح زبان آنها پایین باشد، زمان زیادی را برای یادگیری ادبیات تکراری تلف می کنند و اگر سطح آنها بالاتر از سطح واقعی آنها باشد، کلاس برای آنها بی فایده خواهد بود.

6- انعطاف برنامه ها با توجه به وضعیت زبان آموزان

بسیاری از زبان آموزان به دلیل کار یا تدریس زبان های دیگر، برنامه های منعطفی ندارند. در این صورت این وظیفه مدرسه است که بتواند برای وضعیت دانش آموزان برنامه های آموزشی ایجاد کند.

آموزش آنلاین زبان فرانسه

با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات فراوانی که برای آموزش حضوری به وجود آمده است، آموزش آنلاین زبان فرانسه گزینه مناسبی برای آموزش حضوری است. اگر زمان کافی برای رفتن به آموزشگاه زبان فرانسه ندارید و یا مسافت مدرسه این کار را برای شما غیرممکن و سخت می کند، آموزش آنلاین راه حلی عالی برای شماست. به طور کلی، یادگیری آنلاین مزایای بسیاری نسبت به آموزش حضوری دارد.

1. در زمان صرفه جویی کنید

برای مطالعه آنلاین مجبور نیستید به مدرسه رفت و آمد کنید، بنابراین زمان کمتری را در هر کلاس صرف خواهید کرد. علاوه بر این، شما مجبور نیستید بعد از کار به کلاس بروید. می توانید از یک ساعت برای ناهار در محل کار استفاده کنید و زبان فرانسه را یاد بگیرید. یا شب ها وقتی بعد از استراحت از سر کار به خانه برگشتید، در یک کلاس آنلاین شرکت کنید.

2. صرفه جویی در هزینه

مدارس هزینه کمتری دارند زیرا مجبور نیستید در کلاس ها شرکت کنید. علاوه بر این، هزینه های سفر حذف خواهد شد.

3. دسترسی به بهترین اساتید

در آموزش آنلاین، فاصله معنای خود را از دست می دهد. شما در بهترین کلاس معلم هستید، هر کجا که باشند و می توانید زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرید. بسیاری از ما با زندگی در شهرهای کوچک و نبود امکانات رفاهی لازم، نمی توانستیم اشتیاق خود را پرورش دهیم. زمانی که چنین الزامی از طریق آموزش آنلاین وجود ندارد.

4. یک جلسه کلاس را از دست ندهید

بسیاری از پلتفرم های آموزش آنلاین قابلیت ضبط کلاس ها را دارند. با این قابلیت دیگر نگران غیبت در کلاس ها نباشید و اگر به هر دلیلی نتوانستید در کلاس حضور پیدا کنید می توانید فیلم های کلاس را تماشا کنید و از سرفصل های تدریس شده غافل نشوید.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما