fastescobanner

کجای دنیا مردم برای وسیله نقلیه التماس می کنند؟

[ad_1]

عضو کمیسیون مالی مجلس گفت: در کجای دنیا مردم باید برای خودرو گدایی کنند؟ قیمت هایی که ربطی به کیفیت خودرو ندارد.

به گزارش ایسنا، فتح الله توسلی در سخنرانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گذشت چهار ماه از روی کار آمدن دولت جدید، گفت: ایشان آسیب شناسی کردند و دیدند. پیشرفت دولت سران کشورها به مسائلی توجه می کنند که در هشت سال گذشته مورد توجه قرار نگرفته است.

حضور مسئولان در بین مردم به ویژه برای اقشار محروم خوب است هرچند که …

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با تقدیر از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان های محروم گفت: در حالی که همه اقدامات مصوب سر میز اجرا نمی شود، حضور مسئولان در بین مردم به ویژه برای اقشار محروم امری پسندیده است.

اعضای کمیسیون مالی مجلس با اشاره به تاکید رهبری بر تمرکز بر مناطق محروم گفت: همه مصوبات باید ضمیمه عدالت باشد. از مردم انتظار می رود آنچه را که فراموش کرده اند فراموش کنند. مردم مناطق محروم، کارگران قراردادی و شرکتی، کارگران مدارس، معلمان در جنبش، کارگران و همه طبقاتی که صدایشان هرگز شنیده نشده است، اکنون باید در مرکز برنامه های دولت باشند.

کجای دنیا مردم برای وسیله نقلیه التماس می کنند؟

وی با تشکر از مردم برای واکسیناسیون عمومی در خصوص تغییرات اخیر در بازار خودرو بیان کرد: اتفاقی که امروز در صنعت خودرو می افتد توهین به مردم و آبروی ملی است. چطور مردم می توانند سال ها منتظر بمانند و همچنان منتظر بمانند تا در عرض چند دقیقه یک ماشین بی کیفیت تهیه کنند و ثبت نام کنند! کجای دنیا باید برای خودرویی که ربطی به کیفیت خودرو ندارد التماس کرد؟

وی افزایش قیمت تراکتور، ادوات کشاورزی و نهاده های دامی را تهدیدی برای امنیت غذایی عنوان کرد و گفت: دولت باید توجه داشته باشد که کشاورزان بسیاری از نقاط کشور با این مشکل مواجه هستند. مشکل عمده

برنامه ریزی و بودجه ریزی سازمان نه تشکیلاتی دارد، نه برنامه ریزی و نه بودجه ای!

توسلی در خصوص فعالیت های سازمان برنامه و بودجه گفت: سازمان برنامه و بودجه از حرکت دولت و خواست مردم به دور است. در حالی که رئیس جمهور یکی از محروم ترین افراد است، برخی در سازمان برنامه و بودجه خود را در برابر نمایندگان مجلس پاسخگو نمی دانند. مشکلات مردم و مناطق مردم آنقدر برایشان رایج شده است که دیگر دردی را احساس نمی کنند و کسانی که درد ندارند هیچ درمانی نمی یابند.

نماینده کبودرآهنگ نماینده مردم کبودرآهنگ در پایان سخنان خود درباره وضعیت بورس گفت: اکثر مردم صفحات بورس را نگاه می کنند و پشیمان می شوند و آه می کشند و هیچکس به آنها توجهی نمی کند و وضعیت بورس قرمز نگران کننده است همه.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما