fastescobanner

کنعانی: من شایسته عنوان مرد سال آسیا هستم.

[ad_1]

روزنامه خراسان: محمد حسین کنعانی، زادگان، مدافع ملی پوش، کیپ پرسپولیس و همچنین بازیکنان بزرگ دیگری مانند شجاع خلیل زاده، سردار آزمون، مهدی ترینمی و سون کره. در همین رابطه با محمدحسین کنعانی زادگان گفت و گوی ویژه ای داشتیم و درباره اتفاقات اخیر پرسپولیس و باشگاه صحبت کردیم که در ادامه به آن می پردازید.

در بازی مقابل نساجی به سختی از حریف امتیاز گرفتی!

من به چیزهای پیش پا افتاده ای که می گویند شرایط زمین عمدی بوده یا چیز دیگری اهمیتی نمی دهم، زیرا هدف ما این بود که بازی عقب مانده خود را انجام دهیم، بنابراین اگر سیل یا چیزی رخ می داد باید بازی را انجام می دادیم که انجام دادیم. . در واقع همه ما برای برد و برد آماده بودیم، اما شرایط زمین آنقدر بد بود و طرف من آنقدر پر از آب و زمین باتلاقی بود که در نیمه اول فقط توانستم به سیامک هافبکم پاس بدهم و باور کنم. اتفاق افتاد همین طور وقتی سیامک پنج متر با من فاصله داشت، خیلی کار کردم چون شرایط زمین خیلی بد بود و اجازه نداشتیم کارمان را به خوبی انجام دهیم.

سرمربی نساجی همچنین با کنایه گفت که در بازی مقابل تیمش استراتژی و برنامه خاصی از نایب قهرمان آسیا ندیده است.

من برای اولین بار نام او را شنیدم، اما واقعاً در رشته ای که به جای فوتبال باید شنا یا واترپلو بازی می کرد، امکان بازی یا ارائه استراتژی وجود داشت؟ همه می دانند پرسپولیس استراتژیک ترین تیم ایران است و جلوی برنامه ما صاحب توپ و پرس است، اما در زمین چمن مصنوعی پر از آب باید شنا و واترپلو می کردی و به بازیکن می دادی. می ترسید. 5 متر پاس می داد چون دائما ترس گیر افتادن توپ وجود داشت. در این صورت باید توپ را در هوا پرتاب کنید و بازی تبدیل به Fifty Fifty شود، اما یک بار که به تیر دروازه نساجی برخورد کردیم، پنج یا شش موقعیت گل نیز ایجاد کردیم و هفت یا هشت ضربه کرنر زدیم، اما متاسفانه یکی از آنها گل شد. .

فکر می کنم با توجه به یکی دو موقعیتی که میزبان ایجاد کرده بود باید فاصله نساجی را با 5 گل می زدیم اما این کار را نکردیم و تنها امتیازمان در بازی عقب افتاده بود، اتفاقا همه می دانند. اینکه اگر بازی عقب مانده ما نبود، نباید در باران شدید و زمین باتلاقی بازی می کردیم، اما چون بازی عقب مانده بود، باید بازی می کردیم و دستور بازی را اطاعت می کردیم.
در یکی دو صحنه آنقدر دریبل های بد از کریم اسلمی پیدا می کنید که کمتر از شما چنین صحنه هایی را می دیدیم!

مطمئن باشید دنبال هیچ بهانه ای نیستم. هر دقیقه و هر 10 دقیقه زانویم خیلی درد می کرد و آنقدر می ترسیدم که ممکن است آسیب ببینم. باور کن واقعا ترسیدم. من واقعا با این مشکل با ترس زیادی بازی کردم چون نگران مصدومیت و مشکلات رباط و مینیسک مجدد بودم.

چرا برخی مربیان و برخی تیم ها این طرح را به نفع پرسپولیس می دانند و سازمان لیگ را متهم به حمایت از پرسپولیس می کنند؟

همه می دانند که عده ای نمی خواهند ما موفق شویم و به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنند تا پرسپولیس را پایین بیاورند. پشت قهرمان همیشه صحبت می شود چون قهرمانی های زیاد پرسپولیس در چند سال اخیر عده ای را آزار داده و این قهرمانی های پیاپی برایشان قابل هضم نیست اما ما کاری به این شایعات و گمانه زنی ها نداریم و فقط کار خودمان را می کنیم. تعهد و قدرت بیشتر و هر چه سازمان لیگ بگوید انجام می دهیم.

در بدترین شرایط زمینی و آب و هوایی با مسجد سلیمان، نساجی و سایپا بازی کردیم. غیر از آنها همه دیدند که ما با سنت نفت در سیل باران بازی کردیم اما اعتراض نکردیم در حالی که با سایپا چاله های زمین بازیمان و شرایط سخت برخی بازی های دیگر را همه دیدیم اما بهانه نیاوردیم و رفتیم دعوا کردیم و بازی کردیم. . در بازی های ما فقط روز بازی و زمین بازی برای شهر خودرو مناسب بود و با چند گل تیم را بدرقه کردیم. این چیزی است که عده ای برای آن بهانه می آورند، زیرا مسابقات پوکر لیگ برتر ما و جام قهرمانی و نایب قهرمانی ما در آسیا که مستمر بوده است، واقعاً باعث ناراحتی برخی از تیم ها شده است.

درباره مرگ هوادار یاسوجی که سرمربی تیمش با خانواده اش دیدار کرد، چه می گویید؟

تمام تیم واقعاً از درگذشت هواداران ما ناراحت و متأسف بودند. این خبر برای همه ما بسیار ناراحت کننده بود و در این میان جا دارد از سرمربی تیمم تشکر کنم که به زیبایی و ملایمت به یاسوج سفر کرد و از نزدیک با خانواده این هوادار متعصب دیدار کرد و به آنها دلجویی کرد.

متاسف نیستی که اگر قهرمان آسیا می شدی اینقدر تلخ نبود؟

گفتم ما از مرگ هوادارانمان بسیار ناراحت هستیم زیرا هدف اصلی از هر موفقیت ما شاد کردن هواداران است و نمی خواهیم هیچ یک از هوادارانمان ناراحت و افسرده شوند. در فینال همه دیدند که ما تمام تلاش خود را کردیم اما با اتفاقات و داوری مخالفت نکردیم و در عین حال شایسته نایب قهرمانی بودیم.

در مورد مرد سال آسیا که با شما شجاع است بشار، طارمی، سردار، سان و عفیف که جزو نامزدها هستند، کدام بازیکن را شایسته این افتخار می دانید؟

مدافع بودن بسیار سخت است و عملکرد شما قابل مشاهده است زیرا معمولا اینها مهاجمانی هستند که کارشان با گل هایشان بیشتر به چشم می خورد، بنابراین با وجود تمام محدودیت هایی که یک بازیکن در میانه میدان است بسیار خوشحالم. یکی از جمله کاندیداها هستند و من در سن 26 سالگی یکی از کاندیداها هستم.

در تیم باشگاهی من، چه در ایران و چه در آسیا، پرسپولیس کمترین گل را به ثمر رسانده است، بنابراین اگر موضوع غرور و غرور شخصی نیست، تا جایی که به سایر نامزدها مربوط می‌شود، فکر می‌کنم واقعا لیاقت این را دارم که آسیایی لقب بگیرم. تحت عنوان این اتفاق خوب سال یعنی علاوه بر زحمات کاندیداتوری، مدیون کادر فنی تیممان و همه بازیکنان و همه عوامل تیم از تدارکات گرفته تا کادر پزشکی و فنی هستم. کارکنانی که Workout را همراهی کردند در مورد تمام مسائل فنی که من را به اینجا برساند.

بازی تدافعی در فوتبال مدرن و تمام جزئیات فنی نکاتی بود که کادر فنی ما به طور مفصل با من کار کردند. علاوه بر همه اینها این را هم بگویم که ما خیلی سخت مسابقه دادیم و تسلیم نشدیم چون اگر بازیکن دیگری جای من بود دو بار عقد می کرد یا اگر مشکل و مسائل دیگری در ذهنش بود. ، او بازی می کرد. فوتبال اما این همه سختی را تحمل کردم تا اینکه خدا این افتخار را به من داد.

نظرت در مورد برنامه فشرده تا دربی چیست؟

ما قبل از بازی های آسیایی می خواستیم با نساجی و فولاد بازی کنیم که متاسفانه در اختیارمان قرار نگرفت اما تمام تلاش خود را می کنیم تا ذوب آهن را شکست دهیم و سه امتیاز مهم این دیدار را به دست آوریم.

برخی معتقدند پرسپولیس شانسی برای صعود به فینال آسیا پیدا نمی کند.

اتفاقا باز هم به فینال می رسیم. امسال تلاش می کنیم که از سوپرجام گرفته تا جام حذفی و لیگ برتر قهرمان شویم و بسیار قوی هستیم و به موفقیت امیدواریم. هدف و اولویت اصلی ما کسب عنوان قهرمانی است که پنجمین قهرمانی متوالی است که به هواداران یاسوجی و بقیه تماشاگران تقدیم می کنیم و برای کسب جام بعدی بلند می شویم.

اما امسال تعداد تساوی های شما زیاد شده و با تیم هایی مثل سایپا و مسجد سلیمان مساوی کرده اید و امتیاز بدی را از دست داده اید.

شرایط بد بازی های ما مشکل ساز شد اما فکر می کنم با توجه به سه بازی عقب افتاده خود با امتیازهای خوب به اوج می رسیم و وقتی به این مهم رسیدیم اوج را حفظ می کنیم نه دیگری را . تیم

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما