fastescobanner

گوشی اقتصادی Black Wave A95 با طراحی آیفون رونمایی شد

[ad_1]

در رفتن Black View A95 که مشابه آیفون است با قیمت 20 209.99 معرفی شد.

به گفته فرارو، شرکت چینی BlackView که به ساخت گوشی های قوی و بادوام شهرت دارد، گوشی هوشمند جدید و مقرون به صرفه ای را وارد بازار کرده است. Black View A95 با طراحی کاملاً جدید عرضه خواهد شد. طراحی پنل پشتی این دستگاه مشابه آیفون 13 است، با این تفاوت که به دلیل ویژگی های اقتصادی با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای عرضه می شود.

نسخه ای از BlackView A95 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 209.99 دلار به فروش می رسد. مشتریان اولیه می توانند آن را با تخفیف ویژه 159.99 دلار در فروش اولیه خریداری کنند. فروش آن از 21 فوریه (2 مارس) در وب سایت فروشگاه اینترنتی AliExpress آغاز می شود. این گوشی در سه رنگ Aurora Night Black، Summer Ocean Blue و Fantasy Galaxy Rainbow عرضه خواهد شد.

Blackview A95 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح HD + است. این صفحه نمایش دارای کیت دراپ است و نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز را ارائه می دهد. همچنین دارای نسبت تصویر 20 به 9 و تراکم پیکسلی 269 پیکسل در هر اینچ است.

گوشی اقتصادی Black Wave A95 با طراحی آیفون رونمایی شد
در بالای صفحه نمایش یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد. پنل پشتی این گوشی دارای طراحی سیستم دوربین سه گانه است. طراحی گوشی از پشت شبیه به آیفون 13 است، جزیره دوربینی شبیه به طراحی دوربین سه گانه این گوشی دارد. اما در واقعیت، این سیستم دوربین تنها دارای یک لنز 20 مگاپیکسلی سونی IMX376 است و دو لنز دیگر سنسور نمایشگر هستند و فقط شبیه آیفون 13 طراحی شده اند.

این دستگاه از پردازنده MediaTek Helio P70 12 نانومتری با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین دارای یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی است. این دستگاه دارای باتری 4380 میلی آمپر ساعتی است. این باتری از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه بر روی اپلیکیشن سفارشی یک شرکت به نام Doc OS اجرا می شود و دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ است.

بلک ویو A95 نیز ویژگی های متفاوتی دارد. این گوشی دارای “Game Mode” است که در آن رم را کاملا خالی می کند تا فضای لازم برای بازی فراهم شود. علاوه بر این، تمام تماس‌ها و پیام‌های بازشو مسدود می‌شوند تا مزاحمتی برای کاربر ایجاد نشود. این گوشی همچنین دارای ویژگی هایی مانند کلون تلفن و حالت تاریک است.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما