fastescobanner

یونایتد 2-1 ویارئال ؛ پیروزی چشمگیر در دقیقه 95

[ad_1]

به گزارش “ورش سه” ، منچستریونایتد در نیمه دوم پس از شکست چندین بار بر داوید دخیا در نیمه اول شرایط را تغییر داد و در آخرین لحظات در حالی که رونالدو درخشان بود ، ویارئال را با نتیجه 1-2 باخت.

ویارئال بازی را با حمله آغاز کرد و می توانست خیلی سریع گلزنی کند. تنها موقعیت کاپو در دقیقه هفتم فقط با داوید دخیا بود اما ضربه مهاجم ویارئال توسط دروازه بان یونایتد به خوبی مهار شد.

دقایقی بعد ، این بار دانزوما به چپ حرکت کرد و پس از عبور دیه گو دالو از سد فرصتی برای باز کردن درهای منچستریونایتد پیدا کرد ، اما این بار داوید دخیا مانع از این اتفاق شد.

دقایقی بعد دانزومی بار دیگر از سمت چپ وارد دروازه شد و این بار پاس خوبی روی دروازه یونایتد رقم خورد اما دروازه بان آماده شیاطین سرخ این بار به ضربه سر آلکاسر واکنش نشان داد.

در دقیقه 31 روی اشتباه رافائل واراناسی ، اولسر فرصت خوبی داشت تا بار دیگر گل اول ویارئال را به ثمر برساند اما ضربه زمینی او با فاصله کمی از کنار دروازه یونایتد به بیرون رفت.

گل اول را یونایتد می توانست در دقیقه 39 با تأثیر برونو فرناندز و ارسال کریستیانو رونالدو به ثمر برساند اما توپ با پای این بازیکن همخوانی نداشت و فرصت از دست رفت.

در پایان نیمه اول ، پینو از سمت راست حرکت کرد و سپس یونایتد را با ضربه زمین تهدید کرد ، اما مانند قبل ، داوید دخیا مانع از باز شدن دروازه شد و پس از تساوی بدون گل هر دو تیم به رختکن رفتند.

اما بالاخره حمله ویارئال در اوایل نیمه دوم به ثمر نشست و این تیم در دقیقه 53 گل اول را به ثمر رساند. ارسال کم گرین والد از سمت چپ به دروازه اول رسید ، به زخم رسید و ضربه او از پای دخیا عبور کرد و وارد دروازه تیم میزبان شد.

دقایقی بعد و به زودی یونایتد شانس تساوی را پیدا کرد. برونو فرناندز در گوشه محوطه جریمه ویارئال صاحب موقعیت شد ، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما یونایتد در دقیقه 61 بازی را به تساوی کشاند. شوت درخشان از سمت راست پس از ارسال برونو فرناندز و فرماندار الکس تلیس وارد گوشه دروازه شد و به زیبایی موفق شد اولین گل وینگر یونایتد را به ثمر برساند.

دقایقی بعد روی پاس میسون گرینوود بازیکنان ویارئال اشتباه کردند و ادینسون کاوانی می تواند دومین گلزن باشد اما او نتوانست از این فرصت استفاده کند.

گل دوم را ویارئال در دقیقه 86 به ثمر رساند. در ابتدا گومز با دخیا خداحافظی کرد ، در پاسخ او در مقابل ضربه دیا مقاومت کرد و در نهایت او توپ را پرتاب کرد تا این تهدید جدی از بین برود.

اما در دقیقه 95 ، جسی لینگارد از سمت راست دروازه ویارئال رونالدو بیرون آمد و گل دوم را از زاویه نزدیک به ثمر رساند تا یونایتد 1-2 پیروز شود.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما