۱۱ ارزش غذایی موثر در امکرون



در عین حال، موج جدید Kwid-2 با سطح omcron خود، افراد بیشتری را در کشورهای مختلف گرفتار کرده است. تقویت سیستم ایمنی مهمتر از همیشه است.

به گزارش یورونیوز، اگرچه واکسیناسیون بهترین راه برای محافظت در برابر بیماری عروق کرونر قلب است، اما تمرکز بر یک رژیم غذایی سالم می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند تا بتواند عملکرد بهتری در برابر این ویروس داشته باشد.

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، با تضعیف رژیم غذایی و افزایش خطر ابتلا به ویروس، می توان در خوردن غذا زیاده روی کرد. خواب خوب، کافی و کافی همچنین به بدن اجازه می دهد تا خود را از نظر فیزیکی و ذهنی جوان کند.

امی گودسون، متخصص تغذیه در دالاس، ایالات متحده، دو مکمل غذایی را معرفی می کند که ممکن است نقش عمده ای در تقویت سیستم ایمنی بدن داشته باشند.

2- ترکیبات

لیمو، پرتقال و گیاهان سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C از ترکیبات خانواده هستند که تاثیر خوبی بر سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با ویروس ها دارند.

-انار

انار به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی که دارد یکی از میوه هایی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

2- میوه های قرمز

امی گودسون همچنین توصیه می کند که مرکبات، از جمله انواع تنباکو و عسل که سرشار از آنتی اکسیدان هستند، مهم هستند.

۴- ادویه‌ها

گیاهان و گیاهان خشک شده سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند هسته زردآلو، زیره، زیره، هسته زردآلو، آووکادو، ریحان، رزماری، انار، زنجبیل یا حتی زعفران هستند.

۲- دانه های چابک و روغنی

میوه های خشک مانند تمشک، تمشک، سیب زمینی و کشمش تاثیر خوبی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارند. غلات روغنی همچنین منبع خوبی از مواد مغذی برای بدن هستند، از جمله آنهایی که ممکن است نشان دهنده وجود بادام، کلیه یا حتی سیب باشد.

۶- حبوبات

اگرچه ممکن است در نگاه اول غلات مورد توجه قرار نگیرد، اما منبع مغذی آن برای محافظت از بدن در برابر ویروس بسیار مفید است. از جمله این مواد مغذی ممکن است لوبیا قرمز، عدس و نخود باشد.

2- ماهی چرب

مصرف چاه های ماهی به طور کلی منبع خوبی برای تقویت در نظر گرفته می شود. اینها عبارتند از ماهی آزاد، ماهی برنزه، ساردین و ماهی توخالی. علاوه بر این، ماهی های چرب نیز راهی عالی برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما هستند.

2- چای سبز

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان ضد سرطان گلوکوکورتیکوئید گالاکتوز (EGCG) است. این ترکیب از علف کش ها از انتشار رادیکال های آزاد که باعث آسیب سلولیت می شوند، جلوگیری می کند. علاوه بر این، مطالعات قبلا نشان داده اند که کاتچین های آنتی اکسیدانی موجود در چای سبز دارای خواص ضد التهابی هستند.

۹- اسفناج

متخصصان تغذیه سبزیجات و همچنین اسفنج را به دلیل داشتن ویتامین C توصیه می کنند.

۱۰- کلمپیچ

کلماپيچ سرشار از ويتامين C نيز هست و مصرف آن کمک زيادي به تقويت دفاعي بدن مي کند.

2- کالوم بروکلین

واژه خانواده به دلیل تأثیرات شگفت انگیزش بر سلامتی شناخته شده است. به عبارت دیگر، کلم بروکلی سرشار از ویتامین C است که به بدن در مبارزه با ویروس ها کمک می کند.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم