آخرین اخبار «جدید قم

گروه استانها- فرماندار گناباد در مورد مطالبه مردم این شهرستان در زمینه انتقال زندان گناباد به خارج از شهر توضیحاتی داد. ماجرای مطالبه قدیمی مردم برای انتقال زندان گناباد به کجا رسید؟ وی ادامه داد: چند پروژه مهم انتقال زندان به خارج از شهر با استفاده از منابع مالی استانی از سال۱۳۸۳ تاکنون در شهرستانهای درگز و گناباد آغاز شده است. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد گفت: نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در روزهای 6 و 7 شهریور ماه 97 در این دانشگاه برگزار میشود. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد با تشریح دستاوردهای سال 96 واحد متبوعش از برگزاری نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در سال 97 خبر داد. اقتصاد آنلاین – علی ارطایفه؛ با توجه به قوانین دولتی کشور پاکستان حتی احراز هویت و معاملات رمزارز مانند بیتکوین نیز در این کشور غیرقانونی است. وی ادامه داد: بیش از 250 برنامه در دهه فجر در حوزههای مختلف از عمرانی،کشاورزی و درمانی داریم و از دهه فجر استفاده خواهیم کرد تا خدمات نظام را به مردم اطلاع دهیم. گناباد- ایرنا- رئیس مرکز فوریتهای پزشکی گناباد گفت: بر اثر انحراف و برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با تیرچراغ برق در این شهرستان سه نفر مصدوم شدند.

اخبار جدید نقل و انتقالات پرسپولیس

قربانی افزود:انتقال زندان از داخل شهر به بیرون آن یکی از مطالبات مهم شهروندان است و تلاش مجموعه اجرایی و قضایی گناباد سرعت بخشیدن به تکمیل این طرح است. به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی فرماندار شهرستان گناباد اظهار داشت: زندان گناباد یکی از پروژههای قدیمی این شهرستان است که سعی داریم تا دو سال دیگر تکمیل و به بهرهبرداری برسد که برای این مهم طی دو سال ۶۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. تحصیل در مدرسه یا اخبار جدید نهضت ملی مسکن زندان! در این بین، مالکان موتورسیکلتهای با سن بالای 10 سال و خودروهای با سن بالای 25 سال، طبق قانون نمیتوانند به علت سن بالای وسیله نقلیه و یا به عبارتی فرسوده بودن آن، کارت سوخت دریافت کنند. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان می گوید: باید مشخص شود که آموزش در چه سطحی باید مجازی یا حضوری باشد. به گزارش قدس آنلاین، سعید سرباز جانفدا افزود: اکثر زندانهای موجود در خراسان رضوی دارای بناهای قدیمی و فرسوده در بافت شهری هستند و طبق قانون باید به خارج از شهرها منتقل شوند. به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در تذکر شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس گفت: از رئیس جمهور و هیات وزیران برای رای قاطع به آقای شاهچراغی به عنوان استاندار قم تقدیر می کنم.

به گزارش مشرق، ژنرال “پال ایتون” در مصاحبه با رادیو ملی آمریکا (ان پی آر) اظهار داشت سوال واقعی این است که آیا همه میدانند که رئیس جمهور منتخب کیست؟ بهناز علایی کاخکی روز پنجشنبه در کارگروه خانواده و بانوان گناباد افزود: افت عاطفی، شخصیتی و تحصیلی و عدم اعتماد به نفس فرزندان زندانیان را تهدید میکند لذا باید مورد حمایت بیشتر قرار گیرند. برنامه کاری آقای وزیر در طول روز بیش از 15 ساعت کار فشرده است.» پربیننده ترین خرید مسکن حمایتی به صرفه است؟ برای انجام بهتر و راحتتر این تمرین به شما پیشنهاد میکنیم که از نسخه پرینت خبر استفاده کنید، کلمات جدید رو مشخص کنید و چندین بار روی آنها تمرکز و تمرین کنید. قیمت ارز دیجیتال رو به افزایش است. مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: ساختمان زندانهای جدید استان که سالها از زمان شروع عملیات احداث آنها میگذرد به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار لازم در حال مستهلک شدن هستند. فرماندار گناباد اظهار کرد: در دهه فجر امسال 68 طرح به بهرهبرداری خواهد رسید که میتوان به افتتاح دومین بیمارستان گناباد اشاره کرد. اما هنوز در حال اکران در خارج از امریکای شمالی است و به نظر می رسد که به فروش خوبی خصوصا بعد از فروکش کردن پاندمی برسد.

اخبار جدید زابل

به گزارش خبرگزاری فارس خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقهای خراسان، مریم ستوان در مراسم بهرهبرداری از فاز اول نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت (CHP) در گناباد گفت: نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در فاز اول با ظرفیت تولید 2 مگاوات برق آماده بهرهبرداری قرار گرفت. واقع بودن زندان در جوار و روبروی ۲ مدرسه سبب شده است دانشآموزان آنها هر روز شاهد تصاویر ناخوشایند و نامناسب از ورود و خروج مجرمان زندانی با دستبند و پابند باشند.این در حالی است که انتقال زندان به خارج محدوده شهری از سه دهه پیش تاکنون روی میز مسئولان این شهرستان قرار دارد.بر همین اساس ساخت زندان جدید گناباد نیز قدیمیترین طرح نیمهتمام در این شهرستان محسوب میشود. واقع بودن زندان در جوار و روبروی ۲ مدرسه سبب شده است دانشآموزان آنها هر روز شاهد تصاویر ناخوشایند و نامناسب از ورود و خروج مجرمان زندانی با دستبند و پابند باشند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید صرافی اکسننس لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما