آخرین تلاش های عبدالصمد; امیدوارم مقابل رئال بازی کنم

[ad_1]

کد خبر: 1800540/29

زمان: 18:06
1400/10/05

کادو: 6050

سوپرجام اسپانیا به جای جام ملت های آفریقا

وینگر چپ بارسلونا تیم ملی مراکش را برای بازی در جام ملت های آفریقا ترک کرد و دوست دارد در الکلاسیکو مقابل رئال مادرید بازی کند.

به گزارش “ورجهش سه”، عبدالصمد الزلزولی ملقب به “عبده” سر زبان ها افتاده است. عبدو در سال 2021 به تیم اصلی بارسلونا رسید و در 7 بازی یک بار گلزنی کرد. او اکنون با انگیزه بالایی برای سال 2022 آماده می شود. عبدو که به تازگی 20 ساله شده است، در تیم ملی مراکش برای جام ملت های آفریقا نام برده شده و از 10 ژانویه تا 7 فوریه در کامرون به میدان می رود.

ژاوی، سرمربی بارسلونا دوست داشت عبدون به تیم ملی مراکش نرود و از این رو در دیدارهای مهمی مانند سوپرکاپ اسپانیا که بارسلونا در نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید می رود، به او اعتماد کرد، اما به نظر می رسد این بازیکن یک تمایل ویژه برای بازی در تیم ملی مراکش. .

این را وحید حلیل هوجیچ، سرمربی تیم ملی مراکش بیان کردعبدالصمد از حضور در تیم ملی مراکش بسیار مفتخر است. با مسئولان بارسلونا، مدیرعامل و مدیر ورزشی بارسلونا صحبت کردیم و نتوانستند جلوی حضور عبدالصمد را بگیرند زیرا او در لیست حضور دارد. عبدالصمد در بارسلونا بازی می کند و تقریبا مطمئن است. من او را در این لیست قرار دادم زیرا برای تیمی مانند بارسلونا بازی می کند. من دوبار با او صحبت کرده ام و او مشتاقانه منتظر است که به ما بپیوندد.

ساعاتی پیش اما موندودپورتیوو مدعی شد عبدو در حال رایزنی با مقامات فوتبال مراکش برای معافیت او از جام ملت های آفریقا است. عبدو در پایان گفت: شرکت در مسابقات قهرمانی آفریقا مانع بزرگی بر سر راه پیشرفت او خواهد بود و در مقابل ممکن است از ایده های ژاوی منحرف شود.

عبدو قصد ندارد وضعیت کنونی بارسا را ​​به خطر بیندازد و امیدوار است مجوز لازم برای عدم همراهی با مراکش را بگیرد. هدف عبدو بازی در سوپرکاپ و بازی با رئال مادرید است اما طبق قانون نمی تواند دعوت ارتش کشورش را رد کند و بارها نمی توانند مانع رفتن او شوند.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما